Derinlerden biri bana sesleniyordu.Kafamı toparlayıp gözlerimi açtım.Işık gözlerimi kamaştırınca gözlerimi
kapatıp bir kaç saniye sonra tekrara açtım,şimdi birazda iyi görüyordum ama bana bakan yüzü kim olduğunu net göremiyordum.Elimden tutmuştu gözlerimi tekrar kapattım.Biraz bekledikten sonra açtım. Ömer endişeli gözlerle bana bakıyordu."Melek ,melek iyi misin, beni duyuyor musun ?"kafamı toparlamaya çalışıyordum.Ömer hala bana bakıyordu bir şeyler dememi bekliyordu.Bir şeyler demek istiyordum ama ağızım kurumuştu su içmek istiyordum. Zorda olsa cevap vere bilmiştim.
"Evet "Her şeyi daha net görüyordum.Sol tarafımda da arda bana bakıyordu.Eğilip elimi tuttu
"Bizi çok korkuttun sana bir şey olacak diye aklımız çıktı.""İyim tamam bir şeyim yok"cevap verirken aynı zamanda kalkıp yaslanmaya çalıştım.
"Aaaahh"canım çok yanmıştı. Ömer İle arda doğrulup yaslanmama yardım etti .Ömer sinirli şekilde bana bakıyordu.
"Kaza geçirdin ,niye hala ani hareketler yapıyorsun !!! bana söyle!!"
"Tamam "Arda Ömer'e bakıyordu baya kızmış görünüyordu.
"Meleğe sakın bir daha bu şekilde bağırma !!"
"Sen kimsin yaa ,geldiğimden beri buradasın? .....Haaa, sen şu buluşmak için gittiği arkadaşısın, onu koruyamayan arkadaşı...."Arda tam bir şey diyecekti ki araya girdim yoksa bu tartışma uzayacaktı.İkisininde alttan alma gibi huyları yoktu.Aslında birbirlerine çok benziyorlardı.
"Tamam sakin olun, ömer lütfen kimseyi bu konuda suçlama."
"Doğru onların suçu yok bu konuda sen suçlusun neden kontrol etmeden karşıdan karşıya geçiyorsun herkesin yüreğini ağzına getirdin "
"Yaaa ben geçerken araba yoktu ,birde bana yeşil yanıyordu.Ne zaman araba geldi anlamadım.O kadar hızlı geliyordu ki ..."
"Yani araba duramayıp daha hızlı çarpsa......"ömerin yüzüne baktığımda başıma gelenlerden kendini suçlu hissettiğini gördüm.
"Tamam iyim ben bir şeyim yok alt tarafı küçük bir kaza geçirdim""Melek gerçekten iyi misin? "ardanın sorusunun üzerine ardaya baktım.
"Arda gerçekten iyiyim bir şeyim yok"arda çok üzülmüştü.Elini tuttum kendini suçlamasın diye.Biz konuşurken hemşire odaya girmişti.
"Sizin uzanmanız gerekiyor onu neden kaldırıyorsunuz.Sizi dışarı alalım hasta dillenmesi gerekiyor!!!"Hemşire beni düzeltirken ardayla ömer dışarı çıktılar, çıkarken onlara baktım birbirlerine sinirli şekilde bakıyorlardı,yatakta uzandıktan sonra ilacın etkisiyle uyumuşum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİMDEKİ SIR
RomanceTüm hayatınız bir yalandan ibaret olsa ,tüm bildiklerinizin yalan olduğunu öğrendiğinizde ne yapardınız ? Melek yaşayarak öğrenecekti; Hayatın ona neler getireceğini ve neler alıp gideceğini.Birinden hem nefret edip, hem de aşık olabilir mi insan? A...