. .... Σε μια στιγμη συκωθηκε απο τον καναπέ με δυναμη και έφυγε! Δεν κατάλαβα τι έγινε αν και με μπέρδεψε λιγο η συμπεριφορα του! Ηταν τοσο μυστιριος αλλα δεν έδωσα και πολυ σημασία! Έβαλα στα σκυλιά να φάνε και αυτην την φορά τα έβαλα μέσα στο Σπιτι! Οταν ηταν εδώ ι γονεις μου δεν με άφηναν να τα έχω μέσα! Κάνω ενα μπάνιο και κάλω την ανν για ταινία! Βαλαμε μια θρίλερ επιδη το ήθελε πολυ! Κλησαμε τις κουρτινρς και τα μπατζουρια για να ειναι σκοτάδι! Μετα απο 2 ώρες η ταινια τελιωσε! Η ωρα ηταν 6 και σε μίση ωρα είχα προπονιση! Ετιμαστικα και πήγα!
...... Σήμερα η μέρα ειναι δευτέρα! Έχω σχολείο. Έτσι σηκωθικα και έβαλα μια βράκα και ενα κοντό μπλουζάκι που έμοιαζε με τοπακι! Πήρα τσάντα κληδια λευτα κινητό και έφυγα! Το απόγευμα δεν είχα τίποτα να κάνω και έτσι θα εβγαζα βόλτα τα σκυλιά! Οι ώρες πέρασαν βαρετα στο σχολείο! Σε μια στηγμη με πλησίασε ένας σσυμμαθητης μου!
Συμ: γεια σου κούκλα!
Σ:γεια!
Συμ: ήθελα να σε ρωτησω κάτι
Σ:ριχτο
Συμ: θες να βγούμε σήμερα;;
Σ: έχω κανονίσει να πάω βόλτα τα σκυλιά μου!
Συμ: ειμαι ποιο σημαντικός απο κάτι βρωμιαρικα σκυλιά του καναπέ!
Σ: που ξέρεις οτι ειναι του καναπέ;; και δε νομιζω να είσαι ποιος σημαντικός κατα την γνώμη μου!
Συμ: και τι ράτσα ειναι δηλαδι;;
Σ: ειναι και τα 2 πιτμπουλ! Ενα κοριτσι και ενα αγόρι! Και αλλη φορά πριν ξαναμιλισεις βουτά την γλωσσά στο μυαλό σου!
Συμ: σιγά μην ειναι και ροτβάιλερ!
Σ: δεν ασχολουμε άλλο με φλορους!Έφυγα και τον άφησα πίσω μου! Δεν περίμενα να μου απαντήσει μετα την τάπα που του εριξα! Τώρα ειναι ωρα για βόλτα! Πάω Σπιτι και περνώ κλειδιά κινητό και τα σκυλιά! Κάναμε μια αρκετή μεγάλη βόλτα. Παιξαμε και το ευχαριστιθικαμε! Σε μια στιγμη ο darklight αρχισε να γαβγίζει με μανια! Έτρεχε προς τα κάπου και εγω τον ακουλουθουσα! Σε μια στιγμη αρχισε να μυρίζει το έεδαφος μάζι με τη skip! Δεν είχα καταλάβει που ειμασταν αλλα οταν κοίταξα καλυτερα ημασταν εξω απο την πόρτα στην αποθηκη των αναρχικων! Μάλλον για να γαβγιζαν τα σκυλιά μυρισαν κοκαϊνη ή καποιες τέτοιες ουσίες! (Σας είπα οτι τα σκυλιά ειναι εκπαιδευμένα) γαυγιζαν μεκρι που ακουστικε ένας θόρυβος την πόρτα! Εγω φωναξα στα σκυλιά να μην ορμιξουν! Τοτε βγαίνει ο Αλεξ εξω μάζι με τον lion( τον αρχιγο)
Ι: τι στον πουτσο θες εσυ παλι εδώ;;
Σ: Εεμμ... Δεν ήρθα εξεπιτιδες!
Ι: ε τοτε τι;;; λέει με ενα νευριασμενο τόνο!
Σ: μεταφερεται κοκαϊνη ή κάποια αλλη ουσία εδώ στην αποθήκη;;
Ι:να μην σε νοιάζει! Γιαυτό ήρθες μέχρι εδώ;;;
Σ: πηγαινα βόλτα τα σκυλιά και έτυχε ναπερναμε απο το πιο κάτ στενο οταν ο darklight και η skip αρχισαν να γαβγιζουν με μανία! Ειναι εκπαιδευμένα να τα βρίσκουν ! Γιαυτό Ρώτησα!
Ι: ανε εε;;
Σ: ναι .. Του είπα με ειρωνικό ύφος!
Α: αυτα δεν ειναι τ σκυλιά απο το παρκο;;;
Σ: ναι αυτα ειναι!
Α: lion πρόσεχε ! Ειναι πολλή υπερπροσταυτετικα!
Ι: ναι και τι;;; πρεπει να τα φοβιθω;;Μολίς το άκουσα αυτό τα φωναξα κατευθιαν! Τοτε αρχισαν να γριλιζουν πολλή άσχημα και μπορω να πω οτι ο Λίον φοβηθικε! Αφού με παρακαλούσε να τα κάνω να σταματισουν! Τον υπακουσα και το εκανα!
Σ: τώρα νομιζω θα έπρεπε να τα φοβασε! Είπα ειρωνικά!
Ι: ήρεμα γατουλα! Μην μας φας κι όλας!Εγω έφυγα και έτσι τους απεφυγα! Πήγα Σπιτι και αραξα στον καναπέ. Εκανα τα τυπικά! Διάβασα λιγο είδα τηλεωραση παραγκειλα πίτσα καιεβαλα ταινία! Εκανα μπάνιο και πήγα για ύυπνο!..... Σήμερα τριτη! Ποσο βαριεμαι να σηκωθω δε λέγεται! Αλλα το εκανα! Ντυθικα και έβαλα μια μπλε βράκα και ενα κοντό μπλουζάκι τ οποίο είχε πίσω το σήμα των αναρχικών! Εγω Το είχα παει στο staba fun και το έκαν έτσι! Κατεβικακατω εφτιαξα πρωϊνω και το έφαγα! Πήρα τσάντα κλειδιά και κινητό και πριν φύγω έβαλα φαϊ στα σκυλιά!
Η μέρα πέρασε βαρετα και στο τέλος πριν πάω στην στάση ήρθε παλι αυτός ο συμμαθητής μου!Σ: τι έγινε;;; δεν σου έφτασε η τάπα που σου εριξα και ήρθες και για αλλη μια;;
Ο τόνος της φωνής μου ηταν δυνατός! Οταν σιγά σιγά το σχολείο μαζευόταν αρχισε νάμου αρέσει ποιο πολυ!
Συμ: ηρεμισε γατουλα! Σήμερα μπορείς να βγούμε για καφέ;;;
Σ: 1ον δεν ειμαι γατουλα!( Του είπα μεειρωνιο ύφος!) Και 2ον σου έχω πει! Δεν βγαινω με φλωρακια σαν και εσένα!
Τοτε όλο το σχολείο αρχισε να κανει κάτι επιφωνειματα του τύπου : ΟΟ ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΜΑΛΑΚΑ ΟΟΟΟΟ ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ!Συμ: δεν επιτρέπω σε κανέναν να με προσβαλει! Και δε σε κοριτσι!
Σ: και τι θα κανεις για αυτό;;θα το αφήσεις έτσι;;
Τοτεπηγε να συκωσε το χερι του για να μου παιξει χαστουκι! Τοτε του το πιάνω και αυτός δεν το πρεμανε!
Σ: τι πηγες να κανεις μολις τώρα;; να χτυπήσεις κοριτσι;;; οταν λεω εγω φλώρος δεν έχω άδικο! Λεω και όλοι αρχισαν να γελανε!
Αlex POV
Περνουσα με το αμάξι εξω απί το σχολείο της! Είδα οτι όλοι είχαν μαζευτεί απο πανω σαν τα κοράκια! Με δυσκολία διεκρινα το προσωπο της! Τοτε εστριψα κατευθιαν στο Στέλνω και κατευηκα απί το αμαξει! Πλισιαζω και αυτό που ββλεπω..........
Ενα αγόρι να μαλλονει με την Σουζάν!Συμ: θα το μεταμιωσεις πίκρα αυτό που ειπες! Και πήγε να σηκώσει το χερι του παλι για να με χτυπήσει! Αυτή την φορά είπα να τον αφήσω για να δω μέχρι που μπορεί να φτασει!
Α: τι κανεις εκεί ρε φλωρε;;; πετάχτηκε ο Αλεξ! Ουαουυυ! Δεν τον περίμενα εδώ!
Συμ: ποιος είσαι εσυ ρε φλωρε;;;
Το επομένο θα μπει τώρα επιδη εχει πολλες λέξεις δεν μπορω ΝΑΤΟ κάνω ποιο μεγαλο!
ESTÁS LEYENDO
Μια Αναρχικη
Novela Juvenil(Εχει ηβριστικο περιεχομενο)Η Σούζαν ειναι μια κοπελα 15 ετων! ΕινΙ αντιδραστικη , επιμονη, πέρνει αυτό που θέλει χωρίς ν ρωτάει κανέναν και δεν την νοιάζει τίποτα! Μιλάει απότομα και δεν την νοιάζει κανεις! Στους γονεις της ειναι πολυ καλη και "άρι...