Ajungand acasa de la scoala,intru in camera mea,stau 2 secunde si aud cum striga mama!
-Ai ajuns???
-Nu!
-Ghici ce?
-Nu!
-Au venit rezultatele!
-Si...?
-Ai intrat!!
-Iar ai chef de glume,mama?
Intra hotarata in camera mea cu multe documente,le arunca pe mine zi zice:
-Citeste tu...
-.........NU CRED!!!!!
-Ba sa crezi!!
-Tocmai am intrat la facultatea de arte din Londra!!
-Bine,bine trebuie sa mergem la cumpărături!
-Ce mai asteptam?
Aaaa stai trebuia sa ma prezint inainte,nu?ok..sa începem: am 19 ani, ma numesc Sarah,sunt de statura pitica,am părul maro,ochi albastrii,am simtul umorului,imi bag nasul pe unde nu trebuie...si...o sa mai aflati voi pe parcursul acestei povesti!
Ajungand la magazin imi i-au toate de ce am nevoie si pornim inapoi spre casa!
Ziua urmatore urma sa fie una splendida!Dimineata ma trezesc ma îmbrac si pornesc catre aeroport pe drum mama a inceput sa imi faca morală si sa imi spună sa am grija de mine!
După un drum lung cu avionul ajung in aeroport..si...acolo...nu stiam unde dr**u sa ma duc,când la un momendat vad o plăcută cu numele meu pe ea!ma duc spre ea si ma intreaba un domn cu ceafa lata înalt si de 10 ori cat mine!
-Sarah?
-Da eu sunt!
-Intra te rog!
-Ok!
Am intrat in masina dupa vre-o 15 minute ajung la o casa mare alba!
-O sa locuieste aici un timp!stai linistită ai o colega de camera!
-Ok.spun eu cu un tremurat in voce!GUYS!!!O noua carte pentru voi,sper sa va placă!😎