♡24.♡

1K 62 3
                                    

Annyira jó ez egész. Érezni ajkait, mellette kelni, és mosolyogva-boldogan lenni.

...

Most reggel Luke kelt hamarabb. Egymással szemben voltunk. Éreztem mocorgását de valahogy még csak félálomban voltam. Azt viszont éreztem mikor hajam kezdte el birizgálni ami igazából tetszett. Kicsit közelebb kúsztam ,hozzá egy mosolyal arcomon. Éreztem azt a tipikus Luke illatott amit mélyen magamba szívtam.

-Látom ébren vagy-suttogta.

-Aha-nyögtem kicsit fáradtan de valahogy...most nem voltam az a "Ashton a reggeli medve" hangulatom. Inkább olyan "Reggeli puszit akarok" féle Ashton vagyok. Ilyen utoljára ,hogy én bármikor is puszit akartam asszem' 7 éve koromba volt.

-Jót aludtál? Mert ,hogy én igen az is biztos. Pláne a tegnapi kis...-itt a fülemhez hajolt- akciód után.-suttogta majd egy puszit nyomott a fülem mögé.

-Luke...-sóhajtottam lehunyt szemmel

-Írtó szexy ez a mély hangod , Ashy. -kezdte el egyre lentebb csókokkal halmozni nyakam.
Aztán hátára fordult és egy hirtelen mozdulattal a derekára ültetett. -Korán van még Ashy. Nem akarsz egy menetet?-simogatta meg hasam amire beleharaptam alsóajkamba.

-Nem is tudom...-motyogtam kissé zavartan.

-Na...hajnali négy van. Mondjuk elég hangos vagy.-kuncog.

-Luke....Harryék...

-Ne aggodj miattunk. Mikeyval épp Calumnál hesszelnek. Nyolcig fel se kellnek.

-Nem lenne szabad...-próbáltam lebeszélni de még én magam se tudom mit akarok.

-A kicsike nem erről árulkodik, baba.-simít végig a nyakamtól a mellkasomon át a hasamig. Boxerom széléné bealasztotta az ujját és kicsit lejjeb húzta. Pont nem látszott ki a merev hímtagom. ÉPPEN, HOGY CSAK!!!-Hm...gondolj csak vissza a Londonra.-rántott le a vállamnál fogva és miután ezeket elmondta hevesen kapott ajkaim után.

Lehunytam szemem és vissza gondoltam arra ahogy szájába vesz, vagy ahogy bennem mozog. Istenem ha csak vissza gondolok erre máris kezdek merevedni ott lent és a nyálam is kifolyik. Ez most se volt máshogy. Éreztem, hogy ott lent ha lehet még keményebb lettem és a nyálam is kicsordult amit Luke az ujjával le is törölt.

-Jaaaaj de édes vagy már!-nevet halkan.

-Nem is.-pirultam el de asszem' még a nyakam is.

-De igen. Aranyos vagy ,Ashy.-még lejebb tolta a boxerom. Ekkor oda kaptam a kezem és fel is húztam az anyagot-és szégyenlős. Ne takard. Gondolj vissza ami Londonban történt. Ott már mindent láttam. -A hangja tele volt vággyal és szenvedélyel ezért nem is tudtam neki ellent mondani.

Lehunytam szemem és visszaemlékeztem mikor szájába engedett vagy amikor lassan és érzékien csókolt. De a legjobb amikor bennem mozgott. Az emlékre felsóhajtottam és ha lehet még keményebb lettem ott ami egyenesen már fáj. Lejebb kúsztam és elkezdtem a derekam mozgatni összedörlgölve hímtagunkat. Beharapta fekete ajak PCjét és szemét összezárta. Hangosan szuszogott mert gondolom nem alart felnyögni. Akkor én mit mondjak? Hangos vagyoke és erre tegnap előtt este rá is jöttem.

-Ashton...bazdmeg...-nyöszörgi.

Imsét lehúz a vállamnál fogva és nyakam vette célbe...végig csókolta, nyalta ,szívta ezzel sóhajokat kiváltva belőlem. Keze levándorolt fenekemre és jól belemarkolt ezzel előrébb lökve csípőm.

-Ashton...kérlek. Csak egy menetet... Nem bírom már...

-Nem lehet Luke. Bármikor bejöhetnek.-kezdtem el puszikkal halmozni myakát.

-De tudom ,hogy te is akarod. Ne tagadd. -harapott bele a nyakmaba finoman.

-Igen. Nagyon akarom de nem akarom ,hogy lebukjunk. -ahogy mellkasához értem elkezdtem szívni kulcs csontját.

-Ah...istenem! Ott!-élvezettel nyögött fel igaz ,hogy vissza fogottan.

Egyik kezét még mindig fenekem pihentette még a másikat felvezette a hajamba és finoman meghúzta hullámos tincseim. Nem szoltunk többet. Jobb is mert már ellenkezni se tudok igazából. A csípőmet ismét elkezdtem mozgatni és közben ott csókoltam ahol csak tudtam. Tenyerét bevezette a boxeromba és úgy markolt rá hátsófelemre. Gyomromban vadul csapkodtak a lepkék és szívem hevesen vert ahogy ajkaira hajoltam. Nem voltam követelőző hanem lassu és szenvedélyes. Annyira jó érzés amikor PCje ajkaimhoz és. De nekem ez a csók még is furcsa volt. De szerintem nem csak nekem hanem neki is. Mikor eltávolodtam tőle akkor megálltunk minketten és ziháhlva bámultunk egymás szemébe. Szinte rabul ejtettek azok az élénken csillogó kék szemei.

-Furcsán csókolsz...-jelenti ki

-jelenti ki

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Tudom...- most minek tagadjam a nyílvánvalót.

-Ash...kérdezhetek valamit?-tólt el egy kicsit magától. Basszus pedig már épp kezdtem belelendűlni a dologba.

-Kérdezz-sóhajtottam fel.

-Érzel...valamit? Mármint..többet. Izé na! Értesz-habogott össze vissza. Viszont ezen én is elgondolkoztam. Igazából nem tudom mi ez ami van így kettőnk közt de valahogy a "barátság extrákkal" kapcsolat gondolata rettent de viszont a szerelem...az meg egyszerűen furcsa nekem. Sose voltam még szerelmes és nem tudom milyen az ha valaki szerelmes valakibe.-Milyen érzés ha ezt csinálom?-gondolom látta rajtam ,hogy elgondolkodtam.
Lassan simít végig arcomon le egész a nyakamig. Jó érzés volt és...megremegtem kicsit.-Vagy ha ezt?-lejebb nyomott combjaira ahogy felült és az ágytámlán támasztotta hátát. Lassan hajolt nyakamhoz és finom puszikkal halmozta el miközben hátam simogatta.

-Annyira...jó-nyöszörögtem.

-Szinte szétolvadsz...-sóhajtja.

-Lehet...csak...csak ne hagyd abba. Kérlek?-igaz hogy már könyörgésnek számít ez de annyira jól esett ez a gyengéd érintés.

-Folytassam?

-Kérlek...

-Amit csak akarsz kis Művész lelkem-amikor ezt a becenevet a fülembe suttogta ,kihagyott egy ütemet a szívem és gyomrom bukfencezett egyett.

...

Mit ne mondjak már fáj a hátsó felem. Lenyomtuk a visszavágót és rohadtul élveztem ahogy csókolt, simogatott és gyengéd volt velem.

...

Nyugodtan lehet kommentelni emberek. Nem harapok 😛😚😘😂😂😂

Művész Lélek (Lashton)(befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora