Καθως κοιμομουν ακουγα καποιον να μου μιλαει. Ανοιξα τα ματια μου και ειδα τον Κωστα
"Αντε μικρη σηκω ηρθε η μαμα" ειπε και ετσι αναγκαστηκα να σηκωθω. Κατεβηκα κατω ειδα την μαμα να καθεται στο σαλονι. Πλησιασαμε εγω και ο Κωστας διπλα της.
"Λοιπον τι εγινε;" ρωτησα ολο απορια
"Λοιπον παιδια μου ηθελα να σας πω πως αυριο θα φυγω μαζι με τον πατερα σας θα παμε στην Αμερικη για 2 εβδομαδες. Η γιαγια θα ερχεται να σας μαγειρευει, να καθαριζει και θελει να περασει λιγο χρονο μαζι σας. Λοιπον Κωστα θελω να την προσεχεις" ειπε δειχνοντας με.
"Παντα αυτο κανω μανα" ειπε και την αγκαλιασε. Εκεινη την ωρα χτυπησε το τηλεφωνο μου ηταν η Ειρηνη.
"Ελα μωρο"
"Στεφ μου τι κανεις;"
" βαριεμαι εσυ;"
" ειπαμε με την κυριακη να βγουμε σε ενα κλαμπ θες να ερθεις;"
" Ναι τι ωρα;"
"Θα ερθω κατα της 8"
" οκευ τα λεμε" και το κλεισαμε. Κανονικα δεν θα εβγαινα αλλα τελειωσα με την ανακοινωση της μαμας μου οποτε μπορουσε. Η ωρα ειχε παει 7 οποτε αρχισα να ντυνομαι εβαλα τα ρουχα μου, βαφτηκα ελαχιστα και ισιωσα τα μαλλια μου.
Δειτε πανω φωτο💘
Ακουσα το κουδουνι να χτυπαει και ειδα την κυριακη.
"Κικη μου εισαι υπεροχη"
"Και εσυ" μου ειπε και κοκκινισε. Ειναι τοσο ντροπαλη. Ποτε δεν θα την καταλαβω.
"Ελα περασε μεσα σε λιγο θα ερθει και η Ειρηνη"
Η κυριακη εκατσε στο σαλονι εγω πηγα πανω να παρω την τσαντα μου. Καθως κατεβαινα ακουσα φωνες
"Τι κανεις εσυ εδω;" φωναξε ο Κωστας
" Πας καλα; Εδω μενει η κολλητη μου βλακα"
"Μαλιστα και που θα πας ετσι;" της ειπε και την κοιταξε καπως υποτιμητικα
"Γιατι τι εχω;" του ειπε νευριασμενη. Χτυπησε το κουδουνι και ετσι κατεβηκα τις σκαλες να ανοιξω την πορτα. Ηταν η Ειρηνη,υπεθεσα.
"Γεια σου Ειρη..." Δεν ηταν η Ειρηνη. Ο Αρης ηταν.
"Ναι ναι γεια" ειπε και με εσπρωξε για να περασει. Τοτε ειδα την Ειρηνη να τρεχει λεγοντας συγνωμη που αργησα. Εκει που ειμασταν ετοιμες να φυγουμε ο Κωστας αρχισε να φωναζει να μην παμε πουθενα.
"ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΤΕ ΕΤΣΙ ΕΞΩ. ΚΟΙΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΩΣ ΝΤΥΘΗΚΕ" ειπε δειχνοντας την Κυριακη
"Α ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΠΩΣ ΘΕΛΩ ΘΑ ΝΤΥΝΟΜΑΙ. ΤΙ ΖΟΡΙ ΤΡΑΒΑΣ;"
"Ρε Κωστα τι επαθες τωρα;" του ειπα
" Ναι ρε Κωστα πες μας" ειπε ειρωνια ο Αρης και τον κοιταξε με δολοφονικο βλεμμα.
"Αν πατε θα ερθουμε και εμεις" ειπε ο Κωστας και αναγκαστηκα πηγαμε ολοι μαζι.
Φτασαμε στο κλαμπ. Μπηκαμε μεσα ειχε πολυ κοσμο και πολλους μεθυσμενους επισης. Καθισαμε σε ενα τραπεζι. Ο Κωστας πηρε ποτε για ολους μας. Καθομασταν με τα κοριτσια και λεγαμε διαφορα ενω ο Αρης ηταν με μια ξανθια και φασωνοντουσαν πιο διπλα και ο Κωστας το ιδο.
"Σηκωθειτε" ειπα
"Τι εγινε;" ρωτησε η Ειρηνη
"Σηκωθειτε να χορεψουμε" ειπα και αρχισαμε να χορευουμε. Μας πλησιασαν καποια αγορια τα οποια ηταν πολυ ομορφα. Αρχισαμε να χορευουμε προκλητικα πανω τους. Η Ειρηνη ομως σταματησε γιατι κουραστηκε και πηγε πισω στη θεση της. Εγω με την Κυριακη συνεχιζαμε να χορευουμε. Ενιωσα μια καυτη ανασα πανω στο λαιμο μου. Ηταν του αγουριου που δεν ηξερα καν πως τον λενε. Πλησιασε πιο πολυ κοντα μου και με φιλησε απαλα στα χειλη. Ο Κωστας μολις καταλαβε τι εγινε ηταν ετοιμος να του ορμηξει αλλα τον πλησιασε η Κυριακη και του ειπε να ηρεμησει. Το αγορι αρχισε να μου φιλαει το λαιμο αφηνοντας μου σημαδια. Μετα απο αρκετη ωρα πηγα και εγω πισω στην θεση μου. Περασε η ωρα και ετσι γυρισαμε τα κοριτσια σπιτι και υστερα πηγαμε και εμεις στο δικο μας. Μπηκαμε μεσα. Ημουν πτωμα. Ανεβηκα πανω στο δωματιο εβγαλα τα ρουχα μου και εβαλα ενα σορτσακι με μια μπλουζα. Χτυπησε η πορτα.
"Ναι;"ειπα και μεσα μπηκε ο Αρης
"Τι θες εσυ εδω;"
" Ωχ ηρεμησε ο Κωστας μου ειπε να ερθω να δω αν εχεις κατι η αν χρειαζεσαι τιποτα"
"Οχι δεν εχω κατι ουτε χρειαζομαι" του ειπα
"Εχεις... πολλα σημαδια" ειπε και γελασε ειρωνικα
"Αρη εφευγες;"
"Εχεις πλακα μικρη" ειπε φευγοντας. Τι ηλιθιος σκεφτηκα και κοιμηθηκα.