Eram o fata obisnuita de 11 ani inalta toți isi băteau joc de mine pentru ca tata ere un preot. Odată o colega i-a dat nr. meu ge telefon unui băiat de pe strada si mi-a scris un mesaj. El a fost foarte drăguț cu mine si chiar din orasul meu. Ne-am întâlnit odată in parc. El mi-a promis un inel de aur ,o pereche de cercei si un lantisor toate aveau forma de inimioară. Erau din aur alb.
Cap.2
A venit ziua mea . El a venit si după am plecat la un suc ne-am băgat intr-un bar si mi-a băgat ceva in băutură el m-a sărutat si de aici nu mai îmi amintesc nimic in 2/3 luni ne simteam ca si in paradis pana când intr-o zi în sun eu mamei:-Mama eu cred ca mi-a crescut burta ,tu nu?
- E normal la cat mănânci.
- Mi-e foarte rău te rog duma la doctor de 2/3luni voit in continua
- Ok te duc dar iti spun ca nu ai nimic.
-Bine, iti raman datoare.
Il sun pe Alex,asa il chema pe el...
Dupa ceva timp il sun si ii spun ca m-a lăsat însărcinată îmi venea sa il ucid chiar inainte sa il sun mi-a trimis un mesaj ca se se desparte de mine.Mama s-a speriat iar tata de nervi a spus ca il va ucide tentru
Cap.3
Mama s-a speriat iar tata a spus ca il va ucide . Eu peste 3 luni am nascut pentru ca nu am vrut sa fac avort. Am nascut prematur iar copilul meu a stat in incubatorul de la spital 3luni si ceva. El a crescut cu gândul ca el e fratele meu Stelian apropo pe mine ma cheamă Steluța.
Cap.4
Cea mai buna prietena a mea a reusit sa ia contactul cu Alex iar el nu a vrut sa audă de mine. A spus ca îmi va trimite bani doar sa il las in pace in acea zi Gabriela a dormit la mine iar Stelian a venit si a dormit cu noi pentru ca voia sa stea cucatelul lui Gabi 'Toto'.Ea a fost singura care nu m-a judecatCap.5
Au trecut 10 ani foarte grei pentru mine mama si tata murise acum un an iar Stelian trebuie a sa stea cu mine .Peste 3 ani a aflat ca sunt mama lui iar mama mea era bunica lui el figura si nu se mai întoarse. Peste 6 săptămâni l-am gasit inte-un sant . Am încercat sa il iau acasă insa cu greu am reusit. Noi doi ne-am împăcat si am trait impreuna ca mama si fiu eram foarte fericita.