1. rész

48 3 0
                                    

Ma reggel is kiestem az ágyból gratulálok Lily...a fürdőbe indultam kómásan akár egy zombi. Nem tudtam mit vegyek fel így megragadtam a szokásos stílusomnál. Fekete torna cipő, kék farmer egy fekete póló és a kedvenc bandám képével ellátott pulcsim.
-Tökéletes...na most pedig vakoljunk valamit az arcomra. -mondtam a tükörbe nézve és nekiálltam "művészkedni" a szemem tussal kihúztam amitől kisebb lett de még inkább ilyesztő. Ez kell nekem. A hajamra nem mondok semmit. A melleimig ér és a vége kék. Kifésültem majd az órámra néztem. Még csak hat óra volt szóval lementem csendben pakoltam magamnak valami kaját és a kulcsom felszedve kimentem. A fülesem bedugtam majd elindítottam a kedvenc rokbandam zenejet. A szamba visszatettem a fekete piercingem és a kapucnim felvettem. Megindultam túlélni egy újabb napot a koszfészelben amit iskolának hívnak. Ismeritek az érzést nem? Amikor tudjátok hogy amint beléptek kezdődik a sugdolozás, pletykálás és a cseresznye a fagyi tetejére a baszogatás.....nem tudom hányszor gondoltam azt hogy odamegyek és felpofozom az illetot vagy csak szimplan megfolytanam...de én jól nevelt vagyok. Nekem van életem. Legalábbis azt hiszem hogy van. A nap épp a kis erdő fölé emelkedett és lassan bevilágította a helyet. Szerettem Manhattanbe járni..minden nyugis volt reggelente. A maga módján. Amint bemegyek a suliba vagyis a gimibe azonnal megszűnik a dolog. Mikor odaértem csak lehajtott fejjel csemdben bementem a terembe és leghátúlra az ablak melletti padba levágódtam. A táskám magam mellé raktam és kipakoltam. A fülesem hagytam amíg lehetett nehogy valaki életét veszítse ha értitek mire gondolok....ma elvileg egy új srác jön vagy lány tudja a búbánat. A kezeim az asztalra tettem majd a fejem rájuk hajtottam és próbáltam még kicsit pihenni. Még volt erre hmmm 10 percem.Amikor csöngettek és a tanár bejött az új diákkal meglepődve néztem hogy hasonló stílusa van mint nekem.....ez érdekes lesz babácskák!

Itt az első rész :) remélem tetszeni fog a sztori :)

RÉMÁLMOK HÁLÓJA..+18Where stories live. Discover now