Plimbarea...

194 15 12
                                    

Totul a inceput Sambata pe 9 Martie.Eu si prietenul meu Yoongi ne plimbam prin parc pentru ca el doar atunci avea mai mult timp pentru mine.Zambeam timida la Yoongi apucandu-l de mana.Yoongi chicoti...

-Ce ai baby?

-Vrei sa luam inghetata?

Am aprobat din cap.

-Doua de ciocolata , te rog.

Yoongi zambii incantat atunci cand inghetata ajunse in mainile sale.L-am luat de mana si ne-am asezat pe o banca.

-Yoongi , e delicioasa!

Yoongi imi puse putina inghetata pe nas.Incercam sa imi ating cu limba inghetata de pe nas...Dintr-o data Yoongi se apropie de mine si isi atinse limba lui cu a mea , transformandu-se intr-un sarut lung si senzual.

-Oh,esti asa rosie.

-Din cauza ta.

-Stiu ca ti-a placut .

-De parca nu ai sti...

-Nu pot sa cred...Te-ai excitat doar dintr-un sarut?

-Poate...De unde ai scos-o si pe asta?

-Din pantalonii tai.

-Yoongi!

-Taci... *sarut micut*

Inghetata a inceput sa se topeasca si a cazut fix pe pantalonii lui Yoongi in acea zona intima....

-Oh..Baby..De ce nu esti atenta?

-Scuze...

-Sterge !

-Cu ce?

-Cu limba !

Dintr-o data Yoongi ma prinse de cap si imi lipi fata de zona intima ...

-Yoongi !!

-Taci ... Stiu ca iti place!

-Dar suntem in public , se uita lumea la noi!!

-Si?

Nu m-am putut abtine sa nu ii dau un pupic pe acea zona...

M-am ridicat si am scos din poseta un servetel si l-am sters pe pantaloni...Eram rosie si deabea mai respiram de emotii dar m-am abtinut...

-Ohh..Baby , stiai ca te iubesc?

-Serios?...Nu stiam 

Yoongi ma atinse pe fund si am inceput sa ma incing...Ma saruta lung si apasat si ma musca de buza inferioara.Dar fix cand sa imi introduc limbuta in gurita lui cineva ma trase din bratele lui Yoongi si a dat mana cu el...Nu il mai vazusem in viata mea...





Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 25, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

"Din Gresala..."Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum