Capitolul 10: Colegul cel nou

10 1 0
                                    

Mă întorc și o văd pe Emily. Pfiu. Răsuflu ușurată și o îmbrățișez.

-Ți-a fost atât de dor de mine? mă întreabă chicotind.

-Unde ai fost? Mi-am făcut griji!

-Păi. . . Am dormit la Naty fiindcă tu erai cam ...

-Paranormala? Extenuata? Dubioasă?

-Nici , nici. Ți-ai revenit?

-Uff..sa nu ma mai părăsești niciodată!

-.Am ratat ceva?

-Nu...complicat. Hai sa nu mai vorbim despre asta o vreme.

Ne ducem la școală. Ca sa nu va plictisesc cu lecțiile care mi-au fost predate, voi vorbi despre colegii mei. Vanesa e din ce în ce mai interesată de mine, Emily, Ivan, Natalie și Ondura. Toți observam ăsta. Intra diriginta în clasă:

- Bună ziua! Astăzi am venit să vă anunț că aveți un nou coleg. El este Kerssi Rodlan Jacob.

Pe ușa intră un băiat înalt, brunet, îmbrăcat cu un tricou alb, o jacheta neagră și niște blugi negri. El se așează în ultima banca, acolo unde are loc. In pauză ne întâlnim față-n față, adică (ca o neîndemânatica) mă ciocnesc de el. Toate cărțile îmi cad din ghiozdan.

-Scuze, sunt Jacob. Poți sa îmi spui Jake. îmi zice in timp ce ma ajută sa îmi strâng cărțile.

-Cred ca a fost vina mea! Eu sunt Tamara.

-Nu știi unde este dulapul 236? Nu m-am învățat cu liceul asta.

-Da..e chiar aici. Chiar lângă al meu. Diriginta ți-a dat cheia?

-Da. Mulțumesc.

Așa se termină conversația. La liceul Remorgan, fiecare elev are propriul dulap. Acest Jake apare din senin și are și dulapul de lângă al meu. Hmm.. misterios tipul.

Miercurea, ziua in care am istorie. Proful ne pune pe perechi sa facem proiecte despre ,, Iluminism", ,, Umanism", și multe altele.

-Acum am sa va spun echipele:
Emily cu Vanesa, Ivan cu Ondura, Natalie cu Mailo, Tamara cu Jacob.

Cee? Eu cu Jake? Nuuu.. ,e o gluma? Of..bine. In pauză îi spun :

- Jake, vrei să vii la mine in week-end ca sa facem proiectul?

-Da. Bine.

Ok. A fost ușor. Acum,..
-Emy (Emily), nu faci proiectul la Vanesa acasă?

-Nu ști ce nebună e! Mai ales după ce s-a întâmplă de ziua ei! Nu!

-Sau la bibliotecă?

- Ar fi mai bine. Buna idee.

Ok. Am rezolvat si problema aceasta. Vine week-end-ul. Imi fac curat prin cameră. Sună soneria. Mă duc cu pași zgomotoși până la ușă . O descui, dar nu apuc să o deschid. O voce din cap ma face sa ma întorc. Jake intră, auzind ca am lăsat ușa deschisă. Poc. Primesc o ușă in cap.
Mă trezesc pe canapea.

-Te-ai lovit tare la cap! imi spune, parcă vrând sa râdă.

-Vin imediat și începem proiectul.
Mă lasă singura in cameră. Încerc sa îmi revin. Auci.. încă ma doare capul. M-am cam făcut de râs în fața lui Jake :)). Ma duc la mine in camera. Il văd pe Jake stând la birou, cu laptopul meu deschis.

- Cât timp am stat pe fotoliu?

-Cam 20 de minute. . Uite, am pregătit materialele.

Pe masă se afla o planșă imensă, lipici, foarfeca și tot felul de carioci, creioane colorate.

-Bun...acum trebuie sa căutăm pe net despr...

-Da, am făcut și asta!

-Ești sigur ca am stat doar 20 de minute? și amândoi începem sa râdem.

Bun.. ma pun și eu la birou. Dupa o ora de scris pe platforma uriașă, luăm o mică pauză.

-Ai vrea o salată de fructe, Jake?

-Sigur. ..vrei să te ajut să o faci? Sunt un bucătar iscusit!

-Nu zău! :)))

Iau un bol , cuțitele, curpătorul...și tot ce ne trebuia. Jake curăță fructele, eu le tai cubulețe, apou incerc sa găsesc prin bucătărie tot feluri de dulciuri ( ma ajută si Jake) . Gasesc frișcă, iar el jeleuri. Yuppy. Dupa ce le amestecam pe toate, ne ducem într-o camera și mâncăm delicioasa noastră salată de fructe în timp ce ne uităm la televizor.

-Mi se pare ca ești cea mai prietenoasă fata din clasa noastră.

-Mersi, alții m-ar numi cea mai dificila persoana.

-Vai..e 9.45 . Cred ca trebuie să ma duc acasă. Continuăm proiectul mâine?

-Desigur!

Il conduc până la ușă. ..apoi incep sa fac curat prin bucătărie. Când vine Emily acasă, casa e lună și bec!

-Cum a fost cu Vanesa? Îi spun bine-dispusă.

-Păi. .e ... A fost interesant. Eu stateam si căutam informații , iar ea.. stătea pe telefon. Mâine mai trebuie să ne întâlnim. Nu am terminat proiectul.

-Yess..

-Ce ai spus?

- Nimic...

-Apropo, cum a fost cu Jacob?

-Em... ok. Nici noi nu am terminat proiectul.

-Stai...! Tocmai ai ezitat să îmi răspunzi! Spune-mi...

Restul nu am auzit fiindcă am fugit in cameră ca sa nu înceapă să ma întrebe chestii stupide.

-Haide...vorbește-mi!

-Nu! Îi spun de pe cealaltă parte a ușii.
Ca sa nu creadă că il plac..yuh..nu.., ...e doar un prieten! ..

-Păi. ..și încep sa îi povestesc cum am fost lovită de ușă in cap.., iar ea a început să râdă.

-Și. ...Emily nu mai putea sa spună nimic pentru ca abia mai respira râzând așa de tare.

Așa s-a sfârșit și ziua asta! A doua zi, in pauze..se uită ciudat la mine Ivan atunci când ma vede povestind cu Jake. ( Oare e gelos? Oo! Ar fi prea de tot) Dupa ce termin , Jake pleaca , iar Ivan vine spre mine.

-Ăla era Kerssi Rodlan?

-Da, acela e Jacob! De ce? Fac proiectul cu el! îl întreb pe Ivan .

-Ah..nu..vroiam să știu cu cine vorbeai.. apoi pleacă nervos

Ok. Ori Ivan e gelos ..ori ma suspectează pe mine și pe Jake mai ales după ce a văzut că pot face.

N.O.I.T.E.(Povestea Celor 5 Lumi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum