Bebek

122 9 0
                                    

Selaaaaam.Medya da harika efso bi sahne var.İyi okumalar.Alsel....♡

Ne arıyodu bu burda."NE ARIYOSUN LAN SEN BURDA?!" diye bağırdı Ali."Sizi rahat bırakmıcam." dedi sırıtarak.Ali daha fazla dayanamadığından yumruk attı.Ve durmadı.Yumruk atmaya devam etti.Olduğum yerde kalmıştım.Gözlerim dolmuştu.Niye geldi bu şeref fakiri?Ali yumruk atmayı kestikten sonra yanıma geldi."Selin iyi misin?" "Değilim." dedim ve kendimi karanlığa teslim ettim.

---Ali'nin Gözünden---

Selin'i hemen hastaneye götürdüm.Neden ben bu koca gözlü kızı mutlu edemiyorum?Neden bişeyler engel oluyor?Neden?5 dakika sonra doktor geldi yanıma."Selin hanım çok şanslı.Karnındaki bebeğin durumu iyi." "Be-bebek mi?" "Evet Selin hanım 2 haftalık hamile." dedi gülerek oturduğum yerden kalktım."Hi-hiçbir hayati tehlikesi yok dimi?" "Yok." hemen Selin'in olduğu odaya girdim.Karnını okşuyordu.Gülüyordu sonunda mutlu olmuştu.Yanına gidip bende karnını tuttum."Bebeğimiz var maviş.Bizim bebeğimiz." "Evet koca gözlü kız." "Seni seviyorum oğlum." "Seni seviyorum kızım." dedim."Hey erkek olucak bi kere." "Hayır kız olucak.Ben ikinize de aşık olucam." "Ya Aliş." dedi boynuma sarılarak."Hem sen rüyanda da kız görmedin mi?" "Evet ama içimden erkek geçiyo." "Hayır.Kız." "Aslında çok önemli değil ki.Sağlıklı olsun yeter." "Evet." dedim ve boynundan öptüm."Aliş karnım şişmeden evlenelim." "Tamam da o kadar çabuk olmayabilir." "Umrumda değil.Hemen çağıralım nikah memurunu.Nazlı, Savaş, Emre, Tuğçe gelse yeter." dedim gülerek."Sen nasıl istersen öyle olsun." dedim ve yanağından öptüm."Ben ne zaman taburcu olucam?" "Ben doktora soruyım." dedim ve elinden öpüp doktorun odasına gittim.İçeri girip oturdum."Doktor bey ne zaman taburcu olur?" "Hmm bugün biraz bizde dinlensin.Yarın taburcu olur." dedi teşekkür edip çıktım.Selin odasına girdiğimde Selin'i uyur halde buldum.Melek gibi uyuyordu.Yanağından öptüm ve geri çekilip koltuğa oturdum.Uyku tutmuyordu.Selin'i izledim uyumak yerine.Onun yüzünün her hattı dokunmaya değmez.O kadar kusursuz.O kadar güzel ve ilgi çekici.Ben bu kusursuz prensese bakarken uykuya dalmışım.

Gelmişti o gün.Hayatımın aşkı ile ebediliğe kavuşucağım gün.Ama nedense çok mutsuz.Soruyorum ömrümü verdiğim gülüşünü niye yüzüne takmıyor diye.Yanlış yapıyoruz diyor bana.Hayallerim suya düşüyor.O an geldi.Evet mi?Hayır mı?Selin bahçeye giriş yapan kişiye gülerek bakıyor.Ve yanına gidip dudaklarını kenetliyor dudaklarına.O an gözümden yaş düşüyor.El ele tutuşarak bahçeden ayrılıyorlar.Kimle mi?Ege şerefsizi ile.Bu kadar kolay mı vazgeçebildi.Onu taciz eden kişiye bu kadar mı çok aşık olabildi?Onun için ölmeyi göze alan adamı bu kadar mı yüz üstü bıraktı?Çok mu kolaydı?

Birisinin dürtmesi ile aniden terler içinde uyandım."Ali iyi misin aşkım?" dedi gözlerimin içine bakarak.Bişey demeden sarıldım ona.Aşık olduğum kokusunu içime çektim."Çok kötü bir kabus gördüm Selin.Çok!" "Ne gördün mavişim?" "Neyse ya daha sonra anlatırım ben sana." dedim ondan ayrılırken.Hiçbişey demedi.Eve gitmek için hazırlandık.

Evimize geldik.Tam içeri giriyorduk ki Selin acıyla bağırdı."Selin noldu?" "Ayağımı burktum." dedi acıyla.Hiç düşünmeden kucağıma aldım.Yatak odasına çıkardım."İstediğin bişey var mı bitanem?" "Hmm.Galiba seni istiyorum." dedi en sevimli hali ile."Hmm galiba bende seni istiyorum." dedim onu taklit ederek."Ama ilk önce bana pasta yapabilirsin." dedi ve yanağımdan öptü."Ben?" "Evet sen." dedi ciddi bi şekilde.Şaşırmış bi şekilde yataktan kalkıp mutfağa doğru ilerledim.

"İşte pastan gel-" devam edicekken pasta elimden düştü.Selin yoktu."Selin!" diye bağırıp evin heryerini aradım.Tuvaletten kusma sesleri gelmeye başladı.İçeri girdiğimde Selin kusuyordu.Saçlarından tuttum.Kusması bittiğinde ağzını yıkadı ve bana döndü."Korktun mu?" dedi gülerek."Korktum." dedim gülerek.Alnımı alnına dayadım ve gözlerimi kapattım."Ali benim içimde kötü bi his var." "Korkma.Ben yanındayım senin." "Pastayı ne yaptın?" "Allaaaaah!Pastayı ben yere düşürdüm." dedim zorla gülerek."Olsun." dedi yine en sevimli hali ile.Ellerini boynuma attı.Alnını alnıma dayadı.Gözünden yaş düştü."Selin niye ağlıyosun?" "Mutluluktan." dedi gülerek."Neyin mutluluğu bu?" "Bilmiyorum.Aaa buldum!İki sevdiğim erkeğimde yanımda." dedi gülerek."Benimde iki sevdiğim kız yanımda." "Biz şu cinsiyet işini hemen öğrenelim bence." "Ne farkeder ki cinsiyeti?En azından bizim çocuğumuz." "Evet." dedi gülerek."Aliş sen rüyanda ne görmüştün?" "B-boşver ya." "Ali lütfen." "Ya düğün gününde.." "Evet." "Ege ile ayrılıyodun.Bi nevi sevgili olmuştunuz." "Ne?!" dedi bağırarak."Neyse Selin.Adı üstünde rüya." "Böyle bişey yapacağımı düşünmüyosun dimi?" "Asla!" dedi ve ona sarıldım.Ayrıldığımızda zil çaldı."Ben bakarım Selin sen salona geç." dedim kafasıyla onayladı.Aşağı indim ve kapıyı açtım.O gelmiş.Babam yüzümden Selin'e ihanet ettiğim kız."Ne arıyosun sen burda?" "Seni özledim maviş." "Git burdan." "Yaşadıklarımızı unuttun mu?" "Ben o gün-" "Aşkım kim gelmiş?" lanet olsun!"Şe-şey aşkım.Arkadaşım bu benim." ne dedim ben ya!"Aaa hoşgeldiniz girsenize." ona bakıp kaşlarımla hayır anlamını veriyordum."Yo-yok ben gidiyim." dedi ve bişey dememize izin vermeden evin önünden ayrıldı.İçimden bir oh çektim."Nereden arkadaşın aşkım?" "Şe-şey ya.Önemli bişey bişey değil aslında.İlkokul arkadaşım." dedim zorla gülümseyerek.Selin'in suratında şüphe vardı.Sonra o da zorla da olsa gülümsedi."Acıktın mı?" "Hayır.Canım hiç bişey istemiyo." "Hadi ama Selin bişeyler yemezsen çocuk büyümez." "Yok Ali cidden.Yime kusarım sonra." "İyi madem." "E şu düğün işi noldu?" " Ben haftaya yapalım diyorum." "Hmm haftaiçi mi yoksa haftasonu mu?" "Hafta sonu daha iyi olur bence." "Tamam.Bir an önce olsunda.Nasıl olursa olsun." dedi ve sarıldık."İnşallah bişey olmaz." dedi ayrılırken."Bahçede mi yapsak?" "Bilmem sen nasıl istersin?" "Ben sade ve sakin bişey istiyorum." biz bunları konuşurken ben yavaş yavaş uykuya daldım.

Ali.Ne kadar kusursuz bir isim.Sanki deniz gibi.Okyanus gibi.Gökyüzü gibi.Mavi gibi.Buz gibi.Kar gibi.Kısacası herşey Ali.Benim için artık herşey'im Ali.Karnımdaki çocuğun babası benim okyanusum, mavim.Karnımdaki yeni Deniz'in sahibi."Seni seviyorum mavi." diye fısıldadım kulağına.Ona sürpriz yapıcaktım.Hemen mutfağa koştum.Kahretsin!Ali'nin en sevdiği peynirden yok!Hemen üstüme montumu giydim.Dışarı çıktım.Yolda yürürken birinin bana çelme takmasıyla düştüm.Karnıma o an bi sancı girdi ve siyah perdeler indi.

---Ali'nin Gözünden---

Yok!Arıyorum fakat yok!Nereye gitti bu Selin hamile hali ile?! Telefonuda kapalı!Dışarı çıktım ve her sokakta aradım.Yerde yatan birisi vardı.Hemen yanına koştum.Selin bu!Gözleri kapalı!"SELİN AÇ GÖZLERİNİ!" diye bağırdım kucağıma alırken."Uyan koca gözlüm yalvarırım.Bak Deniz için uyan nolur hemen götürücem seni hastaneye yeter ki sana bişey olmasın.UYAN SELİN!" diye bağırdım en sonunda dayanamayarak.

Hastaneye gider gitmez sedye getirdiler ve yoğun bakıma soktular."Allah'ım nolur Selin'e bişey olmasın.Onun saçının teline zarar gelse yaşayamam.Nolur Allah'ım yaşasın koca gözlüm." dedim ağlarken.Niye?Niye ya.Neden sadece bir gün normal değil?NEDEN!?Yavaş yavaş duvarın dibine çöktüm.Dudaklarımdan sadece şu kelimeler döküldü "Gitme..." yapmaz dimi?Bırakmaz beni karnında bizim Deniz'imiz varken?Yapmaz benim Selin'im bizi öyle yüzüstü bırakacak güçsüz kadınlardan değildir!Yarım saat sonra rahatlamış bi şekilde nefesini verip dışarı çıkan doktorun yanına koştum."Karım nasıl?Selin'im nasıl?" "Gayet sağlıklılar.Hayırlı oşsun kızınız gelişme çağında." "Kız?" "Evet.Söylemediler mi size?Bir kızınız olucak.İyi günler." kızım benim bi kızım olucak.İki tane koca gözlüm.Şımarık kızım.Mutluluktan alt dudağımı dişlerken Selin'in odasına girdim.Uyuyor melek yüzlüm.Birinci göz ağrım.Yanına eğildim ve "Her iki aşkım.İkinizde çok güzelsiniz.Ayrıca özelsiniz..."

Arkadaşlar hasta olduğum için bu kadar geldi elimden yakında final mi yapsam?Vote de gelmiyo zaten.Ya sizden fazla istediğim bişey yok!Sadece bi yışdız tuşuna basacaksınız o kadar.Ben kim bilir bunu yazana kadar kadar kaç kere bastım bu tuşlara.Lütfen yalvarıyorum.

♡MAVİŞİM♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin