Hoofdstuk 2

16 1 1
                                    

Als ik bij de bus ben zie ik dat er al een aantal mensen in zitten en anderen zijn druk bezig met het proppen van hun koffers ze kijken me raar aan. Ik trek me er niks van aan en ren het trappetje van de bus op, daar moet ik even uithijgen pff rennen is vermoeiend. Als ik klaar ben met hijgen en de bus in kijk, zie ik dat mensen me raar aankijken, ik loop langzaam naar achteren, totdat ik opkijk. Er zitten allemaal oudere in deze bus, o.m.g. verkeerde bus ik ren er snel weer uit, natuurlijk kan het niet normaal gaan en struikel/val ik half van het trappetje, hij vangt me nog net op voor ik op de grond val, ik snel me naar mijn bus en roep nog snel 'dankje' naar de jongen. Ik loop de goede bus in en ga naar achteren, waar mijn plek is ingenomen door Olivier, en naast Olivier zit Max, ofcourse de boybff's kunnen natuurlijk weer niet zonder elkaar. Ik kijk ze aan en Max zegt: 'je mag wel op mijn schoot zitten hoor' ik rol met mijn ogen en kijk naar Olivier; ik denk what the heck en ga gewoon op zijn schoot zitten. Ik kijk naast hem en Jade geeft me een knipoog, Jessie kijkt me alleen maar aan met een blik van "waaahhhh Lisa durft eindelijk iets te doen" het is niet dat ik en Olivier niet praten, nee dat doe we wel, maar nooit iets romantisch.. naja ik draai me om en kijk hem aan, als ik hem aankijk voel ik mijn wangen rood worden en prop me snel tussen hem en Jade in, waar geen ruimte is kun je altijd ruimte maken denk ik dan maar. Het meisje dat voor ons zat irriteert zich blijkbaar nu al aan ons, want ze gaat naar voren toe, als ik goed kijk zie ik dat het de ex is van Max, oelala door zijn opmerking naar mij is ze vast boos, ik sta op en vraag max of hij me even kan helpen met mijn tas boven in het rek te zetten, hij zegt natuurlijk 'ja' Olivier gaat op Max zijn plek bij het raam zitten, hij had mijn plannetje denk ik al aan zien komen, dat moment zie ik dan ook aan om snel op zijn plek te gaan zitten. Max kan gewoon op de plek gaan zitten waar zijn ex eerst zat moewhahah. Max kijkt me even verontwaardigd aan, maar gaat dan toch maar op die plek zitten. Olivier zegt tegen me dat mijn sloffen echt stoer zijn, ik zeg vrolijk 'dankje' en hij, Max en Jade beginnen te lachen, ik vraag me af waarom ze lachen.. naja don't care. Lisa leunt naar me toe en vraagt me wie die knappe hunk was, ik vraag 'wie?' 'die jongen die je net redde toen je bijna uit die bus viel' ik was hem al weer een beetje vergeten.. ik zeg haar 'geen idee hoezo?' 'omdat hij namelijk een beetje heel erg naar je staart nu' ik kijk op en zie hem kijken omg hij is echt heel knap hij blijft me aankijken, het lukt mij ook niet om weg te kijken totdat Jade me aan stoot en met haar hoofd naar Olivier winkt, die boos voor zich uit staart ik haal mijn schouder op en kijk weer naar de jongen, maar jammer genoeg is hij nu in gesprek met de jongens voor hem. Zelfs zijn achterhoofd is mooi nomnomnom. De bus begint te rijden en de docente verteld ons dat we naar het restaurant Hummel gaan, iedereen begint te lachen, dat is namelijk een restaurant voor kleine kinderen. Ik denk dat niemand dacht dat we er echt heen zouden gaan, tot de bus stopt bij restaurant de Hummel.. ik roep keihard door de bus 'omg een ballenbak' de meeste beginnen te lachen, ze denken vast dat ik een grap maak, maar nee met ballenbakken mag je niet spotten ze zijn zooo cool en deze heeft zelfs een glijbaan whoepwhoep.

Ik ga vanaf nu proberen elke zondag te publiceren, maar ik heb nu nog 4 weken les, en dan toetsweek en volle stage week, dus het kan misschien veranderen.... maar in de zomervakantie ga ik heeeelll veel posten!!!!!!


Love in ParijsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu