OMG!!! :O Gyerekek, el sem hiszem, hogy már 6,73K olvasottságot és 860 Vote-ot szerzett, ez a blogom. :O Hihetelenül örülök neki és nagyon, de nagyon köszönöm nektek!!! ♥♥♥:')
Na de akkor kezdjük is, ezt a részt. Remélem hogy, tetszeni fog nektek. :)♥Jó olvasást! ♥ :))
♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪
Mindannyian kiszálltunk az autóból. Andy elindult előre, mi pedig mentünk utána.
-Emma!- Szólt utánam Cal. -Egyébként tök jó a szerkód. Honnan van?- Érdeklődő tekinteteket mért rám.
-Köszi, de csak kölcsönben van. Ashley barátnőjének a ruhái.- Mosolyogtam. Andy hirtelen hátra fordult, a bejárati ajtó előtt.
-Szerintem megtarthatod a ruhákat, ha tetszenek. Amandának, rengeteg hasonló ilyen göncei vannak és nem hiszem hogy szólna érte. Ha szólna is, akkor is csak azt mondaná, hogy jól áll és hogy nyugodtan tartsd meg őket.- Tekintetével, végig mért. Kinyitotta az ajtót és előre invitált engem. A Lifthez caplattunk és amint megérkezett, nehezen de betömöröltünk. Nagyon sokan voltunk és nem kicsit összenyomtuk egymást.
-Jöhettünk volna lépcsőn is.- Szólalt fel Andy és erre mindannyian röhögésben törtünk ki. -Valaki, megnyomná a kettes gombot?- Cal egyből kapcsolt és már meg is nyomta. Hirtelen arra lettem figyelmes, hogy valaki megfogta a kezemet, egy pillanatra. Oldalra néztem, de nem tudtam most eldönteni, hogy ki volt az. Ránéztem Luke-ra, mert szinte az arcomban volt az arca.
-Mi van?- Nézett rám nagy szemekkel.
-Semmi, csak..- Elakadt a szavam. -Mindegy hagyjuk.- Annyira össze voltunk passzírozódva, hogy a lábainkat már nem is láttam. Hirtelen megrezzent a telefonom a zsebemben, amit Ashton combja, meg is érzett.
-Mi van Emma?- Huncut vigyorra húzta ajkait. -Hoztál magaddal vibrátort?- Felnevetett. Kikerekedett szemekkel néztem rá, majd pedig arra lettem figyelmes, hogy mindenki röhögni kezdett.
-Haha. Vicces vagy Ash.- Megforgattam a szemeimet. -A telefonom rezgett, te majom.- Kínosan felnevettem.
-Aha.- Még mindig röhögnek. Lesül az arcomról a bőr!
-Na de Emma!- Kaján vigyort virított Luke.
-Mi az már megint?-
-4 pasival laksz együtt. Ha hiányod van, miért nem szólsz valamelyikünknek?- Erre minenki elkezdett röhögni.
-De tapló vagy Luke Hemmings!- Szúrós szemekkel néztem rá és megemeltem nehezen a kezemet és adtam neki egy pofont, ami kb annyit ért mint egy simogatás. Nem tudtam lenületből adni, mert semmi helyem nem volt.
-Iyent adhatnál, többet is!- Szólalt fel. Megforgattam a szemeimet. Kiszálltunk a felvonóból, aminek roppant örültem. Mindannyian a folyosóra tódultunk. Hátra néztem és Luke kék szemei fogadták a tekintetem. Mellém lépett és a zsebemre nézett.
-Látod? Te is kapsz sms-eket, még sem kapom ki a zsebedből a telefont, hogy elolvassam.- Kaján vigyorra húzta ajkait és elment mellettem.
-Luke!- Szóltam utána, ő pedig megfordult. -Ki van hangositva a telefonod?-
-Ki van. Mert?-
A zsebemhez nyúltam, amit ő észre is vett.
-Jó hogy szólsz! Lenémitom.- Vágta rá és egyből kivette a zsebéből a telefont.
Tuti hogy, Luke szórakozik! Olyan bizonyítékot fogok szerezni, ami által nem tudja majd letagadni.
Bekopogott Andy az iroda ajtaján és előre engedett. A fiúk pedig, jöttek utánunk.
YOU ARE READING
꧁Emma A Rocker Lány꧂♪[5SOS] 3/3 Évad♪[BEFEJEZETT]
FanfictionNagyon jól tudom, hogy milyen érzés magányosnak lenni, én szinte egész életemben az voltam és vagyok is. Egyetlen egy barátom sincs a suliban, valamiért átnéznek rajtam, de ez még a jobbik eset, mert van rá példa, amikor verekedésbe keveredem és pe...