Κεφαλαιο 17

98 8 0
                                    

Το πρωί σηκώθηκα κάπως αργά. Πήγα στην κουζίνα να φτιαξω καφέ να πιω. Άνοιξα τα ντουλάπια και ανακάλυψα ότι είχε μόνο ελληνικό. Ωραία θα περάσω. Σκέφτηκα.

Αφού έφτιαξα τον καφέ μου βγηκα στην βεράντα και κάθησα να χαζεύω τις κότες που κακαριζαν στον κήπο. Ο κήπος μας είναι μεγάλος. Αλλά έχει ένα περίεργο σχήμα. Σαν σκαλοπάτια. Έτσι τις περισσότερες φορές βρίσκουμε κότες πάνω στα δέντρα ενώ στην πραγματικότητα δεν μπορούν να ανέβουν εκεί πάνω.

Κοίταξα την θέα από την αριστερή μεριά της βεράντας. Φαινόταν μία βίλα με πισίνα η οποία άνηκε σε έναν Αμερικανό, τα γυαλιά και ένα μεγάλο μέρος του χωριού. Χάζεψα για λίγο και μετά ακουσα την πόρτα να ανοίγει.

«Καλημερα μαμά!» είπα στην μαμά μου που ήταν στην πόρτα με τις σακούλες τα πράγματα και πήγα να την βοηθήσω.

«Καλημερα κοπέλα μου. Συγνώμη που σε αφήσαμε μόνη σου αλλά είχα να πάω στην χώρα για να φτιαξω ομελέτα για το μεσημέρι και δεν είχα γάλα. Ο πατέρας σου όπως ξέρεις στον θείο Στέφανο.»

«Δεν πειράζει. Και εγώ πριν λίγο ξύπνησα.»

«Πως μπορείς να κοιμάσαι τόσο πρωί παιδί μου;»

«Ελα καλέ μαμά! Αφού εχθές κοιμήθηκα στις τέσσερις το πρωί.»

«Καλα. Πέρασε πριν η ξαδέλφη σου όταν κοιμόσουν και μου είπα να σου πω μόλις ξυπνήσεις να πας κάτω στο σπίτι της θείας σου να πάτε για μπάνιο με τα παιδιά.» δεν με χαλούσε το μπάνιο, ούτε το ένα μέρος της παρέας. Το άλλο μέρος της παρέας με ενοχλούσε. Αλλά ήθελα να τον κάνω να δει τι θα έχανε. Έβαλα ένα στραπλες μαγιό άσπρο με άσπρο και ροζ από κάτω.

( Το μαγιό της ):

Έβαλα μία κοντή φούστα, ίσα ίσα να καλύπτει το από κάτω και πήρα μία πετσέτα που βρήκα και την τσάντα θαλάσσης που πάντα αφήνω στο χωριό

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Έβαλα μία κοντή φούστα, ίσα ίσα να καλύπτει το από κάτω και πήρα μία πετσέτα που βρήκα και την τσάντα θαλάσσης που πάντα αφήνω στο χωριό. Έβαλα μέσα την πετσέτα, το αντηλιακό, τα γυαλιά μου και το κινητό μου, μαζί με ένα περιοδικό που πρέπει να είχα ξεχάσει εδώ από πρόπερσυ που είχα έρθει να πάρω κάτι πράγματα και μάλλον ξέχασα να το πάρω.

Sounds Like AdventureOnde histórias criam vida. Descubra agora