Tanrım harika bi gündü. Hafif yağan yağmura karışan toprak kokusu.. Evde kalıp müzik dinlemeliydim. Ah keşke.. Lanet olası okul olmasaydı hayat çok daha kolay olucaktı. Salak dersler, salak kişiler... Gereksizlik abidesi. Okula gitmemin tek sebebi annemdi. Canımdan çok sevdiğim annem. Meleğim. Ha bide tek arkadaşım Gloria. Eheh beni neden seviyor bilmiyorum. Sevilicek bı kız bile değilim. İnatçı keçi , gıcık ve çirkin.. Aslında çirkin değilim. Haksızlık etmemeliyim. Gayet güzelim. Ah ah beni harcıyorlar haberleri yok ki.
" Bayan! Bayan!!?"
"Ah evet?"
"Geldik." Taksici bile benden nefret etmişti.
"Ne kadar tuttu?" Gıcık.
" 25,70"
Parayı verip okula koştum. Sonbaharın buz gibi havası beni kucaklıyordu. Üzerimdeki deri ceketi aşan soğuk tüm iliklerime kadar işlemişti. İtiraf ediyorum ki sonbaharı tüm mevsimlere değişirim. Bi-bi dakika! Ah hadi ama. Gene geç kalmışım! Tanrım benim bu halim ne olucak ya!! Şimdi sınıfa girip hocaların "Ah Ashley gene gene gene geç kaldın! Nolucak bu halin!" Demeleri... Oradan Jason'ın çıkıp "Ah Ashley Ah! Gene geç kaldın gene.. Hayır evde ne yapıyorsan. O kadar sivilceyi kapamak zor olsa gerek" ardından tüm sınıf "hahahaha!!" Aman ne komik.
"Önüne baksana!" Tanrım.
"Ben çok ç-çok özür dilerim." Hadi ama..
"Tamam önemli değil." Gülümseyip devam ettim. Omuzumdan tutup:
"Bu arada ben Luke." Vay. Harika. İsim. Ve. Gözler.
Tanrım cevap veremiyordum.
"Ve sende?"
" Ah ismim Ashley."
"Görüşürüz.." Bu bi işaret miydi? Cidden. Bi daha görüşürüz derken gerçek anlamda mıydı? Yoksa öylesine miydi?
"Hala gitmedin mi Ash?" Evet evet seni düşünüyordum.
"Evet Luke aklım arkadaşımda kaldı da." Tanrım berbat bi yalancıydım. Yanaklarım kızarmış olmalıydı.
Luke'un ağzından;
Ashley mi? Bunu aklımda tutmalıyım. Kaçıncı kat? 2. Kat. 11. Sınıf olmalı. Hmm..
Tanrım hala burda.
"Hala gitmedin mi Ash?" Tanrım yanakları aynı domatez gibi olmuştu.
"Evet Luke aklım arkadaşımda kaldı da."
Berbat bi yalancı. Aklında ne vardı ki?
"Neyse gitmeliyim üzgünüm beni bekliyorlar." Neden bunu dedim bilmiyorum. Gitmek istemiyordum. Sadece tuhaf işte.
"Evet haklısın derse geç kaldım!" Evet gidiyordu. Yavaş adımlarla.
Dırrt dırrrt dırrt dırrt
"Alo?!"
"Luke ben Eddy çabuk gelmelisin acil müşteri çıktı hadi dostum."
"Geliyorum."
***Ashley'e geri döndük.**
Tık tık tık
"Gir!"
"Öğretmenim şey b-ben geciktim özür dilerim."
"Bunu görüyoruz Ashley !"
"Noldu Ash bu sefer ayakkabın mı yırtıktı? Ya da regl misin de yürüyemedin?" Salak Jason.
"Hahahahahah" Gerzekler.
"Yerine otur Ash!"
Sadece Nancy'nin yanında boş yer vardı. Nancy bi gotikti. Kimse onu sevmezdi. Aynı beni sevmedikleri gibi.
Bıla bıla bıla....
********************
"Hey Ash!"
"Efendim Glo?"
"Çıkışta Starbucks?"
"Harika olur."
"Tamam son derslerimiz farklı ama?"
"Nolmuş yani kapıda bekle beni." Bu kız acaip zeki ya.
" Okul beni öldürmeden şu Luke dene çocuğu görmeliyim.
Acaba Gloria'ya ondan bahsetmeli miyim? Hayır. Ya da. Hayır. Şimdi abartıcak. Ay inamıyorum Ashleyy!! Sen aşık oldun. Ooooooo. Aynı bunu yapıcaktır eminim.
Dayan Ashley dayan.
*************
"Hayır Gloria ben iyiyim."
"Değilsin. Tuhafsın."
"Neden böyle düşünüyorsun ki?"
"Çünkü sınıfta seninle dalga geçmelerine izin verdin. Çünkü benim yanım boştu ve gittin Nancy'nin yanına oturdun. Çünkü sı-"
"Hey tamam yeter Glo! Evet bişey kafamı kurcalıyor ve onu düşünüyorum."
"Hmm neymiş bu kafanı kurcalayan Ash?"
"Ya onu bunu bırakta Jason senden hoşlanıyormuş biliyor muydun?"
"Hayır gerizekalı."
"Ne?"
"Senden hoşlanıyor sadece kimse anlamasın diye."
"Ööğğkk. Üstelik sürekli benle dalga geçiyor falan filan. Avucunu yalasın."
"Heheyyy işte benim arkadaşım bu kız!" Gülümsemekle yetindim. Gerçekten aklımı ne kurcalıyor bilmiyorum. Gerçekten bilmiyorum. Şu çocuk. Luke. Acaba hangi sınıfta? Ve bana ne yaptı? Kahretsin. Ondan hoşlanmıyorum. Hoş olduğumu düşünüyorum. Ama. Sadece merak ediyorum işte.
*************
SELAMM :D BEN YAZARKEN ÇK KEYİF ALDIM UMARIM SİZDE OKURKEN KEYİF ALIRSINIZ. OYLARINIZ VE YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ. İYİ YA DA KÖTÜ YORUMLARI BEKLİYORUM. **2 OY VE YORUMDA YB :D**