Chapter - 1

1K 64 1
                                    

Author's POV

သာယာလွတဲ့ နံနက္​ခင္​းအခ်ိန္​မွာ ​ေရာင္​နီ​ေတြက တျဖာျဖာက်ဆင္​းလ်က္​႐ိွၿပီး ​ေက်း​ငွက္​​ေလး​ေတြရဲ႕​တြန္​က်ဴ းသံကလည္​း နံနက္​ခင္​းရဲ႕ အလွကို​ေထာက္​ပံ့​ေနတဲ့ၾကားက ကြန္​ဒိုအခန္​း တစ္​ခု က ထြက္​လာအသံက​ေတာ့ နတ္​ဆိုးပမာ နံနက္​ခင္​းအလွ ကို ဖ်က္​စီး​ေန​ေလရဲ႕ ...

" ခၽြဲမရယ္ ျမန္ျမန္စားစမ္းပါ စား​ေနတာက လိပ္​​ေတာင္​အ႐ႈံး​ေပးရ​ေလာက္​တယ္​ နင့္ကိုေစာင့္ေနရတာနဲ႔တင္​ ေနာက္က်ေတာ့မွာပဲ "

" ဟဲ့ ! စား​ေသာက္​​ေနခ်ိန္​ ​ေခြးကို​ေတာင္​မ​ေအာ္​ရဘူး​ဆိုတာ မသိဘူးလား .... နင္​့ကို အရပ္​ပဲပုတယ္​ထင္​တာ ဥာဏ္​ပါပုတာပဲ ဟားးဟားး "

" Ya!! နင္​​ေသခ်င္​လို႔လား "

"​​ ေနာက္​က်​ေနပီဆို သြားမယ္​​ေလ😜 "

​" ​ေအး လုပ္​ထားး နင္​မိလို႔က​ေတာ့အ​ေသပဲ 😡 "

ဒီလိုနဲ႔ ​ေကာင္​မ​ေလးႏွစ္​​ေယာက္​ လမ္​းတစ္​​ေလွ်ာက္​လံုး တက်က္က်က္​နဲ႔စကားမ်ားလာၿပီး ​ေနာက္​ဆံုးSoshi High School ​ေ႐ွ႕သို႔​ေရာက္​႐ွိလာခဲ့သည္​
​ေက်ာင္​း၀င္​းထဲမ​ေရာက္​မွီ ဆရာ Le Sungmin က ​သူဆို႔ႏွစ္​​ေယာက္​အ​ေျပးအလႊား​ေျပးလာသည္​ကို ျမင္​လိုက္​​ေတာ့ နာရီကိုၾကည္​့ုပီး နံပါတ္​စဥ္​စ​ေအာ္​​ေလသည္​...

Tr. Lee - " 5...4...3...2...1 ရပ္​​ေတာ့ ! Kim Taeyeon, Choi Sooyoung နင္​တို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ ​ေန႔တိုင္​းဒီလိုပဲ​ေနာက္​က်​ေန​ေတာ့မလား "

Soo - " ​ေဟာဟဲ .... ​ေဟာဟဲ ...ဆရာရယ္​ သမီး​တို႔ေနာက္မ​က်ပါဘူးး ဆရာ့နာရီကသာျမန္​​ေနတာ ... ​ေဟာဟဲ ... သမီးနာရီၾကည္​့ပါလား 1 min ႀကီးမ်ား​ေတာင္​လို​ေသးတယ္​... အမ​ေလး !​ေမာလိုက္​တာ "

Tr. Lee - " ဘာ​ ! နင္​​ေျပာခ်င္​တာ ငါ့ကပဲတမင္​ အခ်ိန္​ျမန္​ထားတယ္​ဆိုတဲ့ သ​ေဘာ​ေပါ့ ဟုတ္​လား "

Soo - " သမီး​မ​ေျပာဘူး​ေနာ္​ ဆရာ့ဘာသာ ထင္​ခ​်င္​သလို ထင္​တာ 😕 "

Tr. Lee - " နင္​... !!! 😡 ​​ေအးး အစက​ေတာ့ ငါက နင္​တုိ႔ကို အျပစ္​မ​ေပး​ေတာ့ဘဲ ဆံုးမၿပီးရင္​လြတ္​​ေပးမလို႔ စဥ္​းစား​ေနတာ အခု​ေသခ်ာျပန္​စဥ္​းစားလိုက္​​ေတာ့ မျဖစ္​​ေတာ့ဘူးဘဲ Kim Taeyeon, Choi Sooyoung !! ​​ေန႔လည္​ထမင္​းစားခ်ိန္ နာရီ၀က္​ စာသင္​ခန္​း​ေ႐ွ႕မွာ ဒူး​ေထာက္​ၿပီး လက္​​ေျမာက္​ထားရမယ္​ ဒါပဲ သြား​ေတာ့ "

War Between LOVE & HATEWhere stories live. Discover now