Ale pak...
Najednou jsem stál na velké louce o kolem mě asi dvacet nebo dvacet pět koní bělejších než sníh, ale byli něčím jiní.
Chvíli mi trvalo, než mi došlo, že jiní jsou kvůli rohu uprostřed čela. ,,Jednorožci.'' to bylo to jediné, co jsem v tu chvíli dokázal říct.
,,Co tady děláš člověče, sem lidé nesmí!'' ozval se mi v hlavě dost jemný, přesto přísný hlas.
,,Já nejsem člověk, jsem Strážce.'' snažil jsem se mluvit, co nejklidněji, protože, jak jsem později zjistil, jednorožci s vámi jednají tak, jak vy s nimi.
Náhle jsem v hlavě uslyšel jiný, mnohem milejší stejně klidný hlas: ,,Jestliže jsi strážce, pak řekni, co nebo koho hlídáš.''
,,Nejsem obyčejný strážce, jsem Strážce živlu, jeden ze čtyř a mým živlem je vítr.'' odpověl jsem jim a snažil se zjistit, kteří z nich mě oslovili.
Najednou, aniž bych něco takového čekal vystoupil z kruhu jeden z nich, stoupl si přede mne a zadíval se mi do očí. Chvíli jsme tam tak stáli a hleděli si z očí do očí, když jsem znovu uslyšel první hlas: ,,O Strážcích živlů jsme slyšeli a víme, co jim hrozí, proto jsme se rozhodli pomoci. Vždyť i my jsme byli stvořeni Věčnými.'' na chvíli bylo ticho, vypadalo to, jakoby mezi sebou komunikovali.
,,Jmenuji se N'gheeraan, jsem vůdcem tohoto stáda a ty jsi od této chvíle už navždy naším přítelem a budeš-li potřebovat, my ti pomůžeme. Na oplátku požadujeme pouze, aby si pomohl ty nám, když budeme v nouzi.''
,,Děkuji vám, mé jméno je Vinder a slibuji vám, že od této chvíle už navždy budete i vy mí přátelé a slibuji, že vám kdykoliv pomohu.'' jakmile jsem to dořekl, uvědomil jsem si co se stalo a ten den už ze mě nic nedostali.
Od tohoto dne mám na pravém zápěstí velmi tenkou, ale přesto pevnou stužku symbolizující mé přátelství s N'gheereenem a jeho stádem.
***
Dostalo se mi té cti, že mě sám vůdce stáda vyvedl z lesa. Na jeho kraji jsme se rozloučili, N'gheeraan zmizel opět mezi lesními velikány a já jsem konečně viděl svůj chrám.Ještě téhož dne jsem se, za pomoci svého živlu, dostal na místo, které je od té doby mým domovem a sídlem.
ČTEŠ
Strážci Živlů - Vinder
De TodoUž stovky let je mír. Mír, tak jak ho popisují autoři ve svých knihách. Ale aby byla splněna Podmínka míru, musel Svět zaplatit vysokou cenu. Až příliš vysokou. Jmenuji se Vinder a jsem jedním ze čtyř Strážců. Můj živel je vítr, což znamená, že jse...