Ella's pov.
-Babe, esti gata pentru gala?ma intreaba Justin venind langa mine.
Ma saruta gentil pe umarul gol, mangaindu-ma pe brat in jos. Incerc sa nu il bag in seama si sa imi termin macheajul, verificandu-l si retusand ceea ce nu-mi place.
Mai arunc o ultima privire in oglinda, apoi ma ridic in picioare si il intreb:
-Cum arat?
-Sexy, zice tragandu-ma in bratele sale tatuate. Si esti numai a mea, adauga lipindu-si buzele de gatul meu.
Un geamat involuntar mi-a scapat printre buze, făcându-l sa continue cu sarutarile, coborand spre decolteu.
-Daca vrei, putem ramane acasa si sa primim premiile dupa ce se termina gala, imi propune trecand cu mana stanga peste sanul drept, facandu-ma sa ma cutremur.
Stiu ce poate face din acel punct si unde vom ajunge daca il las sa continue, insa asta este prima mea gala si vreau sa fiu acolo! Am lucrat foarte mult si am incercat sa d-au tot ce-i mai bun din mine, poate ajung in varf.
Am fost nominalizata in patru categorii si vreau sa fiu acolo in caz ca numele meu va fii cel castigator. Patru nominalizari dupa primul meu an de munca in industria filmului... Cea mai buna actrița in rol principal, cea mai buna actrita in rol secundar, cel mai bun debut in lumea filmului si cel mai bun scenarist in locul...
Zambetul si rasul ei plin de viata si colorat mi-a strafulgerat mintea, facandu-ma sa ma intristez. Am dus mana in dreptul inimii, lacrimi amenintandu-mi ochii si macheajul la care am stat atat de mult.
Justin a simtit imediat schimbarea mea de spirit si s-a uitat la mine. Nu stiu ce expresie fac cand ma gandesc la ea, dar stia despre ce e vorba. Ma strange in brate puternic, mangaindu-ma tandru pe spate, sarutandu-ma pe cap.
-Sa mergem, zice zambind. Nu am vrea s-o suparam ca intarziem la un eveniment atat de important pentru voi.
Am aprobat dand din cap si l-am urmat spre masina. Am mers in tacere pana la Ferrari-ul nostru rosu, iar pe durata drumului am fost tacuta si abatuta.
Nu o voi putea uita niciodata pe acea fata cu chip de inger care mi-a schimbat viata si m-a ambitionat sa fiu unde sunt astazi. Imi amintesc si acum ziua in care ne-am intalnit si parca ma bufneste rasul.
Eram capoasa si nu ascultam de nimeni. Nu suportam sa m-i se spuna ce sa fac sau sa fiu criticata de cineva. Eram o bad girl si atitudinea mea te facea sa te gandesti de doua ori inainte sa te bagi cu mine in seama.
Doar ce ma transferasem la noul liceu cand am intalnit-o pe Ea. Ai mei primisera un job in alt oras si am fost nevoiti sa ne mutam, lucru care nu m-a deranjat deloc.
Nu prea obisnuiam sa imi fac prieteni si sa ma apropii de cei din jurul meu mai mult decat aveam nevoie. Vorbeam cu tine doar daca aveam nevoie de ceva de la tine. Altfel nu te bagam in seama si iti negam existenta total.
In ziua aceea eram putin c-am morocanoasa deoarece nu dormisem toata noaptea. Pat nou, oras nou, lume noua, nu dorm!
Am fost prezentata de diriginta, o blonda pitica comparativ cu mine care am 1,72 m inaltime, noilor mei colegi care erau curiosi in priviinta mea. Poate acest lucru se datora vestimentatiei mele din acea zi, dar sa zicem ca eu eram cea interesanta.
Trezindu-ma tarziu si neavand chef sa ma aranjez, am pus pe mine primele haine care mi-au iesit in cale.
O pereche de pantaloni de trening negrii, un hanorac gri cu buzunar mare pe burta si adidasii mei albi, care de fapt erau putin gri si ei ca am uitat sa-i spal cand i-am impachetat.
Ironia vietii face ca Ea purta ceva asemanator cu mine. Primul meu gand a fost ca are gusturi bune in materie de haine, dar ca si mine, in ziua aceea se trezise tarziu si a luat ce a gasit mai repede. Diferenta intre noi era ca eu aveam parul lasat liber, iar ea il avea prins in coc ciufulit.
Avea tot pantaloni de trening pe ea, dar ai ei erau gri si hanoracul negru, cu gluga. Tenesii ei erau albi spre deosebire de ai mei, dar sa trecem peste detalii.
-Tu vei sta...
-Langa ea!o intrerup pe diriginta aratand spre blonda cu cearcane si coc ciufulit, ca si mine de altfel.
-Oh, langa Angie!exclama aceasta surprinsa. O alegere foarte buna, domnisoara Wild!ma complimenteaza profesoara zambind.
Auzindu-si numele rostit, blondina ridica capul uimita spre noi, scotand castile din urechi. De aceea vreau sa stau langa tine: nu ma vei baga in seama! O sa stai in lumea ta si atat!
M-am dus spre ea si am privit-o in ochi inainte sa ma asez pe scaunul de langa ea. Avea ochii caprui, atat de intensi si profunzi, ca nu m-am putut abtine sa nu ma holbez puțin.
Pe parcursul orei de matematica, diriga e profa de mate, am impartit cartea si mi-a lasat notitele ei pentru a intelege exercitiile explicative din acea zi. Cand diriga ne-a dat de rezolvat singuri un exercitiu intreg, s-a miscat atat de repede in rezolvarea lui, ca am ramas fara cuvinte.
Atunci mi-am dat seama ca nu are doar gusturi bune la haine, ci este si tocilara clasei. C-am frumoasa pentru titlul de tocilara.
Imediat ce ora s-a terminat, a inceput sa-si stranga lucrurile, ascultand muzica la casti, ca si cum eu n-as fii acolo. In timp ce facea asta, o tipa stearsa, banuiesc ca fata populara a clasei, vine direct spre ea si o aud cum ofteaza enervata.
-De unde ți-ai luat costumatia de azi, Houston?o intreaba razand alaturi de prietenele sale. De la lucruri pierdute?
-Spre fericirea ta, Taylor, astazi nu am chef de discutii, ii spune privind-o morocanoasa. Sunt prea obosita sa port o dicutie care si asa este pierduta din punct de vedere intelectual.
-Spre nefericirea ta, tot tocilara esti si niciun baiat din scoala nu va fii vreodata atras de una ca tine!o ataca devenind amenintatoare. Esti o ratata si asa vei ramane!
-Cand vei fii la nivelul meu, atunci sa-mi vorbesti, Barbie girl!maraie la ea enervandu-se, lucru care m-a uimit.
Nu o vedeam in stare sa sara la bataie, dar se pare ca ma inselam. Interesant...
-Ce vrei sa spui cu asta?o intreaba apropiindu-se de ea amenintator.
Daca as fii fost in locul ei, din pozitia aceea, putem cu brio sa ii implantez un pumn in nas. Asta ar face-o sa taca si sa se ascunda cel putin o luna in casa,dar ea nu a facut asta.
Si-a dat ochii peste cap si a pus mana pe gheozdan, dorind sa plece, insa se opreste si se uita la mine. Acest gest m-a luat prin surpindere, de ce sa nu recunosc, iar continuarea m-a lasat fara cuvinte.
Intinde mana spre mine si zice zambindu-mi atat de frumos, ca am avut impresia ca nu e reala:
-Buna, sunt Angie Houston! Ma bucur sa te cunoac si bine ai venit la noi in scoala. Sper sa iti placa aici!
-Incantata!am mormait nerecunoscandu-ma.
Mi-a dat drumu la mana si a plecat zambind, vazandu-si de treaba ei. In urma sa, popularele clasei mi-au aruncat o privire dezgustata si au plecat sa isi fixeze macheajul. Eram inca nedumerita de ce zambetul lui Angie ma impresionase atat de mult si de ce prezenta ei ma marcase.
Ceea ce nu stiam la momentul respectiv era ca urma sa devenim prietene foarte bune pe parcursul acelei zile. Am tot dat peste ea la orele la care intram, asa ca am decis sa stau langa ea din moment ce o stiam deja.
Usor usor am inceput sa vorbim si sa descoperim ca avem foarte multe lucruri in comun. De la trupe muzicale , la actori si filme, pana la mancarea favorita si personajele Disney preferate.
-Deci nu credeam ca voi gasii pe cineva cu care sa pot purta o dicutie cap coada!recunoaste ea vasela in timp ce intram in baie.
-Nici eu!zic scotand telefonul din buzunar. Hai sa facem o poza! Vreau sa fiu sigura maine ca nu a fost doar un vis, adaug făcând-o sa rada.
-Okey, ma aproba desfacandu-si parul venind langa mine.
Zambeam amandoua, nestiind ca acel moment ne va lega pentru totdeauna. Dupa ce am facut poza, i-am trimis-o si ei si m-am uitat din nou la ea.
Eram genul ala de prietene din stereotipuri despre prietenie: o blonda si o bruneta vor fii intotdeuna prietene foarte bune. Bine, parul ei parea saten mai mult in poza, datorita luminii proaste de la baie, dar sa trecem peste asta! Important este momentul in sine, iar noi tocmai legasem o prietenie puternica.
CITEȘTI
Lacrimi de inger trist (Justin Bieber F.F.)
FanfictionOare este bine sa-mi urmez inima si sa-mi ranesc cea mai buna prietena sau sa-mi ascult constiinta si sa nu ma las purtata de sentimante?Orice as alege,cineva are de suferit,iar asta nu-mi place! Am suferit eu destul si nu vreau ca cei din jurul...