Ma ridic cu greu din pat si ma indrept spre baie. Nu am nici un chef de nimic. Filmarile de astazi m-au epuizat total. As lenevi, dar i-am promis lui Alex, ca voi fi prezent la petrecere.
Alex Madisson este cel mai bun prieten al meu, dar si agentul meu. El imi stie toate secretele, frustrarile si grijile, dar si aspiratiile.
Intotdeauna mi-am dorit sa fiu actor si la varsta de treizeci de ani pot spune ca, intr-un fel, am reusit. Doar ca Alex nu este deloc multumit de nivelul la care "m-am plafonat".
Eu da.
Sunt un actor cunoscut.
Chiar am produs si regizat cateva filme. Nu foarte mari, dar ...
Am tot ce imi doresc.
Bani, femei, sex.
O, da! Sex cat cuprinde si in toate modurile posibile!
Inainte sa intru in baie, telefonul suna si fac cale intoarsa catre pat. Raspund fara sa mai verific apelantul. Deja stiu cine este.
– Am spus ca voi fi acolo! Nu trebuie sa ma verifici din ora in ora! spun morocanos.
Alex rade sec.
– Ma bucur ca esti atat de entuziasmat! Sa fi acolo intr-o ora! Am o surpriza pentru tine!
– Mda! Sper ca una placuta, dar la cum te cunosc ... slabe sanse. Esti varza la capitolul asta!
– Pai ce sa zic? Cu asa prieten ...
– Da, da. Ai noroc ca te mai scot eu din rahat din cand in cand, ca altfel te-ai scufunda ...
De data asta rade pe bune. Suntem prea apropiati, ca sa ne suparam si tachinarile de genul asta sunt ceva normal pentru noi.
– In fine! spune el cand se mai linisteste. Ai adresa! Nu intarzia!
Si inchide inainte sa mai pot spune ceva. Arunc telefonul pe pat si merg spre baie, asa cum intentionam inainte sa ma intrerupa el.
Intru direct in cabina de dus si dau drumul la apa fierbinte.
Dormitul dezbracat are avantajul ca atunci cand te trezesti nu mai pierzi timp cand te grabesti la dus.
Bine asta nu este singurul avantaj si eu oricum imi petrec majoritatea zilelor, dezbracat.
Zece minute mai tarziu, dupa ce imi simt muschii mai relaxati, ies din dus si ma sterg cu un prosop in fata oglinzii aburite.
O sterg si imi privesc reflexia. Poate par narcisist sau poate ca sunt, dar am foarte mare grija de corpul meu. Merg de trei ori pe saptamana la sala si salonul de cosmetica de doua ori pe luna.
Alex rade mereu de mine, spunand ca la un moment dat asta im va mai stirbi din masculinitate, dar ii trantesc in fata premiile si asta ii inchide gura.
Imi trag pe mine o pereche de boxeri si aleg din sifonier o pereche de blugi negrii, un tricou albastru inchis, care stiu ca imi scoate ochii in evidenta si un sacou de aceiasi culoare cu blugii.
Bine ca tinuta nu este obligatorie! Urasc petrecerile simandicoase si snobii!
Dupa ce termin cu aranjatul parului, ce sfarseste de fiecare data ciufulit, dar intr-un mod ce femeile il gasesc sexy, imi iau cheile si portofelul si ies din apartament.
Sa locuiesc la ultimul etaj intr-o cladire luxoasa de pe bulevardul Ocean, in Long beach, Los Angeles, a fost visul si alegerea mea, dar liftul coboara cu o incetineala ce ma enerveaza de fiecare data si ma bucur ca nu se mai opreste pana la parter. Dimineata am fost prea grabit sa imi iau corespondenta. Nu ca as primi ceva interesant in afara de facturi, reviste si reclame, dar in week-end imi place sa ma ocup de ele. Ocazional, mai primesc cate un scenariu de la Alex, dar de obicei ma anunta inainte.
CITEȘTI
Lectii de iubire
RomanceOwen Grayson, duce o viata libertina. Ii plac foarte mult femeile si meseria aleasa ii ofera ceea ce si-a dorit dintotdeauna : bani multi si partide de sex, chiar si cu trei-patru femei pe zi, fara sa fie nevoit sa se implice sentimental. Dar cand...