33. Časť

1.4K 107 1
                                    

Pustite si úvodnú pieseň a ponorte sa do čítania :)

Už pred pár týždňami som si všimla že drogy mi nedávajú to, čo niekedy. Už po nich nie som šťastná. Ba práve naopak, chytám depresie a občas mam pocit že sa celá zosipem. Nemôžem stať na vlastnych nohách a mám závraty. Takto som to nechcela. Postavila som sa zo zeme, keď následne na to ma to opäť potlačilo naspäť. Snažila som sa zorientovať a plne sústrediť na rovnováhu. Nakoniec sa mi to predsa len podarilo.

Pozerala som sa von oknom a sledovala neznáme tváre. Myslela som si, že keď odídem, budem sa mať slobodne a dobre. No zatiaľ sa tak ani zďaleka necítim. Zbadala som mini potraviny hneď naproti. Zobrala som si do vačku päťdesiat eurovku, zamkla sa sebou izbu a smerovala som do obchodu. Potrebujem nejaké jedlo, zubnú pastu a navyše mám mať čoskoro svoje dni, ktoré mi to vôbec neuľahčujú.
"Ahoj," objavil sa vedľa mňa pohľadný chalan.
"Vy sde ru tda radne vyecny," chcelo sa mi tak strašne spať no musela som ešte zobral nejaké potraviny.
"Čo hovoríš?" Bol tak dotieravý.
"Nerozumeš mi?" Je hluchý alebo sprostý?
"Veľmi nezrozumiteľne rozprávaš, ja iba či si tu nová," nevidí že nemám teraz náladu?
"Hej," ukončila som rozhovor a vybrala sa ku pokladni.
"Hej hej, čakaj. Nechcel som byť nepríjemný alebo niečo podobné, iba som sa chcel zoznámiť,"
"No supe, srdcv fkdkd,"
"Čo? Ešte raz?"
"Že ja nie!"

Keď som videla koľko som platilo, pichlo ma pri srdci. 41€. Každé euro ma neskutočne bolelo a privádzalo k biede. Nehovoriac o tom, čo sa stane ak mi dôjdu zdroje mojej, ešde do nedávna radosti.
Hneď ako som prišla na izbu ľahla som si a zaspala. Hoci boli iba tri hodiny po poludní, ten heroin ma položil.

Keď som sa prebudila bolo už večer.
Chcela som si prečítať či mi náhodou neodpísala Jessica, bohužiaľ môj mobil bol vybitý. Jasné, a ja hlúpa som si nezobrala nabíjačku. Našťastie som si na poslednú chvíľu zbalila aj CD od Toma Odella Long way Down, a tak možem počúvať piesne nepretržite.
Vložila som CD do rádia a pustila play. Hneď pri úvodnej piesni som opäť zaspala.

Nechcem to [DOKONČENÉ]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon