Faith pohled:
Kolem mně bylo bílo a moje víčka byla moc težká na to abych je mohla otevřít.
Jediné co jsem vnímala byly hlasy okolo mně.Ale nedokázala jsem je rozeznat kdo to je a komu ten hlas patří.
A co se vlastně stalo ? Nechápu to.
Najednou se moje oči otevřely a vrazilo mi do nich ostré nemocniční světlo.Párkrát jsem zamrkala abych viděla.
Rozhlédla jsrm se kolem sebe a uviděla jsem Amanďinu ustaranou tvář.Justin seděl v křesle a spokojeně spal.
,,Amy bež spát domů ať můžeš jít do školy." Pohladila jsem ji po tváři a ruku jsem hned vrátila pod peřinu protože mi byla zima.
,Dobře,zítra ti přinesu nějaké ovoce." Vlepila mi pusu na tvář a odcupitala domů.Silně zabouchla dveře až mnoi miklo.
Zavřela jsem oči a snažila jsem se zase usnout,ale ucítila jsem chlad na nohou a pak na hrudníku.
,,Mrrr" zamrmlala jsem a když jsem chtěla nahmatat ruku nahmatala jsem něčí ruku.
Rozlepila jsem oči a uviděla jsem Justina který si lehl vedle mně.Nadzvedla jsem obočí a on se jen usmál.
,,Proč ležíš v mojí postely?"
,,Bolí mně záda a nechci tě tu nechat." Zavřel oči a přisunul se blíž ke mně.Po pár minutách jsem tvrdě usla.
Justinův Pohled (krátké:*)
Už mně vážně boleli záda a navíc když mě Amanda zbudila. Tak jsem se rozhodl si lehnout na postel.
Sice byla Faith proti,ale co už.
V půlce noci jsem se probudil ale vlastně ani nevím proč.Kouknul jsem se vedle a Faith se třepala a byla bez deky.
Přisunul jsem se blíž a oba jsem nás přikril.
Ani nevím proč jsem to udělal.
Nudná část xoxooo Erin ^^