TBSA-Ep 1-

69 5 0
                                    

"K..kau si..siapa?"
"Aku?cuba kau teka..aku hanya malaikat yang cintakan darah.."
"Ja..jadi..kau..kaulah 'The Bloody Shadow Angel' yang mereka katakan?"
"Jadi..itulah nama yang diorang bagi kat aku ye..huh..cantik nama tu..dan secantik rose putih ini bila terkena darah..."
"Da..darah.."
"Ya..darah kau.."
"A..apa salah aku?!!"
"Hmm..salah kau telah membunuh seseorang yang aku sayang..satu-satunya orang yang aku miliki di dunia ini..Dan tanpa ada kesalahan apapun,kau membuat darah sucinya mengalir.."
"I..itu bukan salah aku!!aku..aku tak lakukannya!!"
"Aku lihat darahnya mengalir..aku lihat kau tersenyum kemenangan..Dan aku melihat,darahnya mengalir di kaki kau..Dan sekarang ini,aku hanya nak tebus semula darah dia yang mengalir disebabkan kau.."
"Tapi...tapi dia-arghhhhhh!!!"

Dan suara jeritan penuh kesakitan itu memenuhi rumah agam itu..darah memercik mengenai ros putih yang dibawa 'The Bloody Shadow Angel' tadi..'The Bloody Shadow Angel' duduk mencangkung dan tersenyum indah melihat darah tersebut...dia mencalit darah itu ke jarinya dan memasukkannya ke mulut..

"Manis....seperti kemanisan senyuman orang yang kau bunuh.."
"Tuan!!"
"Appa!!!"

Beberapa lelaki berjas hitam memasuki bilik tempat pembunuhan tadi..tetapi,mereka tidak menemui sesiapa..hanya mayat tuan mereka dan ros putih yang sudah dipenuhi darah di dalam bilik itu..anak perempuan lelaki yang dibunuhnya menangis semahunya sambil memeluk ayahnya...Dan tanpa mereka sedari,di dalam kegelapan penjuru bilik tersebut,'The Bloody Shadow Angel" tersenyum dengan senyuman membunuh tanda kemenangan..

"Darah...dibalas dengan darah..darah yang berdosa adalah darah yang termanis.."

Dan dengan itu,'The Bloody Shadow Angel' hilang dalam kegelapan seperti tiada apa yang berlaku...
.
.
.
.
.
.
"Seungcheol hyung!!"
"Hmmm?"
"Hoshi hyung!!"
"Hmmm?"
"Mana mama Ji hyo dan papa Kai?"
"Huh..Mingyu..boleh tak kau diam sehari..aku Dah bersyukur Hoshi diam hari ini..tapi kau nie kenapa?takde angin..takde ribut...bising macam orang gila.."
"Huh..hyung..Mana mama Ji hyo dan Papa Kai?!!"
"Erghh!!Seungcheol hyung..tak payah layan budak nie..dasar manja..tak boleh jauh dengan mama Ji hyo dan Papa Kai langsung.."
"Sebok!!cepatlah kata!!!"
"Takkanlah kau dah lupa..hari nie Mama Ji hyo dan Papa Ji hyo pergi jemput 'adik baru' kita.."
"Apa?!!!kenapa aku tak tahu langsung tentang 'adik baru' kita tu?!"
"Kalau kau tahu,kau terhegeh nak ikut atau tak setuju.."
"Mana ada!!"
"Habis lama nie kau tolak je kalau mama Ji hyo dan papa Kai nak adopt anak baru.."
"Huftt...aku memang tak akan setuju..aku akan cakap dengan mama Ji hyo dan papa Kai..."
"Huh..dia dah mula lagi dah.."
"Kim Mingyu!!!boleh tak kau jangan selfish!!bukan kau sahaja yang perlukan kasih sayang mama Ji hyo dan papa Kai..tapi masih banyak lagi yang tak pernah langsung merasakan kasih sayang ibu bapa..kita dah cukup bertuah kerana mama Ji hyo dan papa Kai ambil kita sebagai anak mereka..jika tidak,kita masih di luar sana menanti kasih sayang dari ibu dan bapa kandung kita..tapi.kau rasa ibu bapa kau masih ingat ke saat dia buang kau dulu?aku pun tak pasti lagi jika ibu dan bapa aku masih hidup dan ingat tentang aku..mungkin dia dah bahagia dengan keluarga dia!!"

Tanpa mengeluarkan suara,Mingyu berlari memasuki biliknya..Seungcheol hanya mengeluh..dia tidak bermaksud untuk berkata kasar kepada Mingyu..Hoshi mendekati Seungcheol dan menepuk bahu Seungcheol..

The Bloody Shadow AngelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin