#ΦΑΝΤΆΣΟΥ 20

444 30 1
                                    

"Έλα κοριτσάκι μου, πρέπει να διαβάσεις!"ο Χάρρυ προσπαθεί να σε κατεβάσει από τα πόδια του και να σε πείσει να διαβάσεις γλώσσα γιατί αύριο γράφεις. Η εξεταστική περίοδος είναι ότι χειρότερο για σένα!

" Έλα ρε Χάρρυ! Θα διαβάσω μετά! " παραπονιέσαι και γελάει.

" Ωραία. Θα διαβάσουμε μαζί τότε; "σε ρωτάει ξεφυσώντας και γελάς.

" Χάρρυ, κι οι δύο ξέρουμε ότι μαζί το μόνο που δεν θα κάνουμε είναι να διαβάσουμε. " ψιθυρίζεις κοντά στο αφτί του και γνέφει.

" Γαμώτο! Μην μου το κάνεις αυτό. Οι γονείς σου θα γίνουν έξαλλοι αν γυρίσουν και δουν ότι δεν διάβασες. Υποτίθεται ότι είμαι εδώ για να σε βοηθήσω. " κοιτάει τα μάτια σου έτοιμος να σου ορμήξει.

" Εντάξει. "πας να απομακρυνθείς αλλά σε κρατάει κοντά του.

" Δεν πειράζει όμως να αρχίσουμε το διάβασμα σε λίγο... " ψιθυρίζει ενώ η καυτή του ανάσα χτυπάει το πρόσωπο σου και πεθαίνεις να σε φιλήσει. Όταν ενώνει τα χείλη σας τον σπρώχνεις πίσω με αποτέλεσμα να πέσει στο κρεβάτι με εσένα από πάνω του. Σας γυρίζει ώστε να είναι αυτός από πάνω και μοιράζεστε ένα παθιασμένο φιλί ενώ τα χέρια του χαϊδεύουν τρυφερά κάθε σπιθαμή του κορμιού σου. Απομακρύνεται και σηκώνεται αφήνοντας σε ξέπνοη και αναμμένη.

" Ώρα για διάβασμα γατάκι. " σου κλείνει το μάτι και κάθεται στην καρέκλα του γραφείου σου πιάνοντας το βιβλίο της γλώσσας στα χέρια του.

ONE DIRECTION SHOTSDonde viven las historias. Descúbrelo ahora