Hilal'den;
Uzun zaman önce Masal Amerika'dan gitmişti. Bizden Ilgar'dan annesinden kaçmıştı. Hayatını yola sokcağını söyler dururdu. Ilgar hepimize daha önce kimseye aşık olmadığını söylemişti fakat eski aşkı ortaya çıktı. Bu olay Masal'ı yıktı. İlk kez birine bu kadar bağlanan en yakın arkadaşımı 1 yıldır görmedim. Ilgar her gece başka bi kızla beraber olup Masal'ı ve bizi unuttu. Hiç bir şey yoluna girmedi. Zaman hepimizin ömründen çaldı. Baker ve teyzem Jack'le aramdaki ilişkiden rahatsız olduklarını söylediklerinden beri Jack eve uğramıyordu. Ne ben ondan ne de o benden vazgeçiyordu. Teyzeme tavır almıştım.
Ilgar'ı aradım istemsizce bu sıralar Masal geri dönecekmiş gibi hissediyordum. Tabi ki telefonlarımı açmıyordu. Mesaj attım. Fakat hiç bir mesajıma geri dönmedi. Bende Jack'e yazma kararı aldım.
"Hayatım nerdesin?" Masal olsaydı ağzını yüzünü yamultur igrendigini gösterirdi. Onu gereğinden fazla özlemişim. Bir kaç dakika sonra telefonum çaldı. Jack arıyordu.
"Nerdesin?" Bu ne mesafeydi böyle
"Evdeyim ya sen?" Nefesimi tutup konuşmasını bekledim
"Ilgar'ın yanındaydım. Gelince konuşuruz."Evet kızlar bu demek oluyor ki bir Jack ve Hilal tartışması ile sizlerleyiz.
Bir kaç saatlik kestirmeden sonra kapının açıldığını duyunca karşımda Ilgar ve Jack'i gördüm. Ulan bu çocuk 6-7 ayda çökmüş. Göz altları mor ve kaslarını geliştirmiş yüzü hep yara ve yara izleriyle kapanmıştı. Etrafa boş boş bakan Ilgar'a
''Hoşgeldin Ilgar.'' dedim ve yutkundum kız kardeşim gibi olan kızı mahveden adama marhemetli olmam da iyi bir şey değil galiba. Bana cevap vermeyen Ilgar yanındaki Jack'e baktım kafasıyla gel işareti yapıyordu. Çocuklar duymasındaki mutfak sahnelerine dönmüştüm bu aralar. Ilgar Baker'ın içkilerinden alıp tekli koltuğa oturunca bizde kapının oraya geçmiştik.
''Masal'ın gelmesi gerekiyor Hilal'' diyince Jack'e 'hadi ya ciddi misin?' der gibi baktım.
''Jack Masal'ı keyfinden gitmedi. Her şeyin sebebi o. Bunun bedelini neden ben teyzem sen ve Masal ödedi?'' Tamam biraz hızlı giriş yaptım. Ama haklıydım. Masal geri geleceğini söylemişti. Fakat doğru zamanda.
''Ilgar hepimizden kötü farkındasın demi?''
Ilgar ve Jack ben ve Masal gibiydi. Birbirlerini benimsemişlerdi. Yani en azından Jack öyle gösteriyordu.
''Masal doğru zamanı bulunca gelcek.'' dedim soğuk kanlı bi şekilde. Ilgar buradaydı ve ben bu sıralar Masal'da gelecek gibi hissediyordum. Onlar birbirleri için yaratılmış gibilerdi. Masal gibi burda milyon tane kız var fakat Ilgar onda tutuklu kaldı. Henüz yüzünü bile görmediğimiz Ilgar'ın ilk aşkı hepimizi dağıtmıştı. O sürtüğü gerçekten elime geçirmeliydim.
Teyzem ve Baker Jack ve benim ilişkimden rahatsızdı çünkü bizimde onlar gibi olmamızı istemiyorlardı. Gerçekten Jack'e benim gibi bakcak kızı yaşatmam. İçimdeki amazon kadını geri yerine yerleştirip Ilgar'ın yanına geçtik.
Sahi bu adam neden bu zamana kadar kimseye açıklama yapmadı? Masal'a neden dur demedi? En önemlisi Masal ne zaman gelecek?
*********************************
Olaylar biraz karıştırdım. Okurlarım zeki olduğu için en kısa zamanda çözcek biliyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amerika Kürdü
ChickLitAmerika'ya geleli bir hafta olmadan başıma alabileceğim en tehlikeli belayı almıştım. ILGAR!