Savvanah:
-Mai mai,ce avem noi aici?a ranjit Mathias.
-Ia mai vezi-ți de treaba ta.i-a spus Nate acid.
-Si domnișoara are gura.
-Pe care nu si-o folosește vorbind cu tine.
-Dar ce suntem asa supărate?
-Acum iti pasa,dar când i-ai tras o palma Elizei,ți-a pasat?am izbucnit de nervi.
-Nu te băga in treaba mea.
-Nici tu in a mea. Cam prea mult iti bagi nasul.
L-am tras pe Nate de mana si am mers pe culoar.
-Nu mai am chef de cumpăraturi. Hai la mine.
-Întâi sa imi iau câteva pachete de tigari.
Am mers la un magazin grabindu-ma la coada.
-10 pachete de Marlboro.
Mi le-a întins rapid. Am dat repede banii si am fugit spre Nate.
Am scos o tigara,punând-o intre buze. Am aprins cu bricheta. Am tras puternic,expirând fumul toxic.
-Stii dragonul?m-a întrebat.
Am aprobat din cap si am retras. Am scos fumul in același timp,si pe nas,si pe gura.
Am intrat la el in masina,gonind pe străzi spre casa lui. Vom face muuuulte.
************************
-Trrr,trrrrrr!se aude o voce.
-Zgomotul naibii!mormai in perna.
-Neata!intra Nate pe usa.
OMG! Avea parul ridicat intr-un mod atrăgător si fara tricou. Pătrățelele erau foarte proeminente si linia V era mult prea adânca. Avea pantaloni de trening cu tur lasat jos. Mi-am mușcat buza adânc,simțind gust metalic de sange. Moama!
-Ar fi ciudat dacă te-as întreba dacă pot sa te sarut?ma intreaba rușinat.
Era clar ca asta vrea. Adică am doar un tricou pana la buric doar cu chiloți,fara sutien.Si șosete negre.
-Ar fi ciudat dacă as spune da?am întrebat rușinată.
Nici nu am clipit bine,ca am fost prinsă intr-un sarut puternic. Mi-am pus mâinile in parul lui acceptând bucuroasa. A pătruns in lăcătușul gurii mele,explorând fiecare parte.
A inceput sa imi ridice ușor tricoul,continuând cu săruturi pe gat.
Am scos un geamăt de placere când a inceput sa imi maseze sânii. Nu m-am rușinat,nu avea rost.
Mi-am luat mâinile si le-am îndrumat spre pantalonii lui. Trăgeam ușor in jos,lăsându-i la vedere boxerii. Mi-a prins materialul fin al zonei mele,trăgând in jos senzual. Am procedat la fel,rămânând goi complet.
-Esti sigura?ma intreaba uitându-se in ochii mei. Aproape vorbea din cauza gemetelor.
Am aprobat frenetic din cap,neputând sa pronunța ceva.
M-a aruncat pe pat,punându-se peste mine.
I-am simțit bărbăția la intrarea mea,pătrunzând ușor înăuntru.
Scoatem gemete după gemete,sincronizați.
A facut mișcări lente,mărind ritmul.
Gemetele deveneau puternice. Am scos o micuța lacrima,dar am șters-o.
Durea,dar durerea forma placere.
Asa am continuat o ora,pana am obosit. S-a ridicat de pe mine,luand prezervativul si aruncându-l. Nici nu observasem când il puse.
Nu am mai apucat sa percep ceva,ca am adormit instant.N/A:Hello!
Stiu,nu va-ți așteptat la asta! Nici eu!
Pur si simplu mi-a venit ideea asta.
In orice caz,sper sa va placa.
Nu sunt experta in treaba asta.
CITEȘTI
One Direction adopt me[FINALIZAT]
FanfictionSavvanah Korskov-fata din orfelinat,fara lacrimi,fara sentimente si mereu sarcastica. Aproape de vârsta majora,Savv este adoptata de celebra trupa 1D. Va accepta? 1D-o trupa celebra,amuzanta,zambitoare. Louis decide ca ar avea nevoie de o companie a...