8.

373 23 3
                                    

- Gizli Görev -

Yazan: Hatice Kurtaran

Bölümı: 8

Tür:Aksiyon

Ji Won ve İl Woo ellerinde sopoyla depoya giriş yaptı.Tabi Jae'yi korkutan bu görüntü değil Ji Won'un bas bas bağıran sesiydi.

''Hıyarto,patron bozuntusu çakal! Sen kimsin de beni hem kaçırır hemde hastanelik edersin ! Sen kendini ne sanıyorsun ? Bunu senin o taş kafandan fitil fitil getirmezsem bana da Korumaların Kraliçesi Ji Won demesinler ! ''

İl Woo onun bu sözlerine gülümserken Jae de bu sözlerle yutkunmuştu.Bu kadının ne kadar iyi dövüştüğünü ve dediğinin dedik oldugunu çok iyi biliyordu.İşte şimdi oltayı taşa vurmuştu.

Ji Won, Jae'nin geri geri gittiğini görünce '' Hayırdı korkar tavuk benden mi korkuyorsun yoksa ? Senin gibi pis işlerde yüzen birsine hiç yakıştıramadım cık cık ! ''

''Senden korkan senin gibi hastanelik olsun Ji Won! Ben senin patronunum unuttun mu ? Ne zamandır çalışnalar patronlarına bağırır ? ''

''Birazdan olucaksın zaten! Şuanlık patronum sayılmazsın.Unuttun mu iş yerinde değiliz.Ayrıca ne zamandır patronlar şerefzisleşip çalışanlarını kaçırır ve döverler ? ''

'' O dediğin zor olucak.Etrafın adamlarınla sarılı ne bana ulaşabilrisn ne de beni hastanelik edebilirsin ? Şimdi ya benle anlaşma yapıp eskisi gibi işinizine devam edersiniZ ya da buraya sizi gömerim !''

''Görecegiz el mi yaman bey mi yaban ! Anlaşmaya gelince onuda hastanede konuşuruz he ne dersin ? ''

dedikten sonra Jae 'ye fırsat vermeden İl Woo 'ya 

''Hadi artık şölen başlasın ...'' dedi ve ikisi beraber adamların üstüne son hız saldırdı.

Jae hem korkuyla hemde keyifle kvgayı izliyordu.Adamaların hepsini dövüp kendisine sıra gelecegini tahmin edemiyordu.Fakat korkusu zaman geçtikçe artıyordu.İkside süper bir şekilde dövüşüyordu ve şimdiden çoğu adamını yerle bir etmişlerdi...

Ji Won dövüştüğü adama odakalnırken İl Woo'nun sesini duydu.Ona doğru dönerken arkasında elinde sopayla kendine vuracak adamı gördü.Tabi görmesiyle o sopayı alıp adamın boşluğa vurması bir oldu.Adam yere serilirken de sopoyı tekraradan adamın başına geçirdi.Adamın şimdi tekraradan ayaga kalkma şansı yok olmuştu...

Arkasındakini halledip önündekine döndü.Tabi bu sırada İl Woo' ya da gülümsemesini yolladı teşekkür mabında...Önündekini bir hareketl yere serdikten sonra koşmaya başlayan Jae'yi gördü.Ona doğru koşarken İl Woo ya 

''Sen adamları hallet! ben şu tavuğa dersini verip geliyorum'' 

İl Woo' ya konuşma hakkı tanımadan Jae 'nin peşine koştu.Sonunda onu kıstırmayı başarmıştı.Jae korku dolu gözlerle 

''Ji Won bu seferlik patronuna acı ! Bir daha senin kılına zara gelmeyecek.Burada yaşanan olayları unutalım Kore'ye dönelim.''

''Sana acımak,kimsesiz çocuklara hakaret olur.Senin gibilerine acımak benim kitabımda yer almaz.Seni hastanelik ettikten sonra anlaşmanı düşünecegim.Ama eger anlaşma olmaz diyorsan kendine bu depoda mezarlık bulursun...''

Jae artık çıkış yolu bulamayacagını anlayınca Jİ Won'dan gelicek dayagı bekledi.Ji Won onun bu haline gülümserken ona yavaşca yaklaştı.Gömleğinin yakalarını tutup kafa attıktan sonra dirsegini de geniş omuzuna geçirdi.Jae iniltiyle yeri boylarken Ji Won da onu hastanelik edecek kadar döveceği için üzülüyordu.İmkanı olsa onu öldürene kadar döverdi.Zaten işe başlama amacı o değil miydi ? İntikamını yavaş yavaş alıyordu.Son darbeyi ölümle taçlandırcaktı ...

Jae üstüne çullanırken yumruklarıyla morarmadık yer bırakmıyordu.Kendini öyle kaptırmıştı ki ne Jae'nin 'Bırak! '' diyen yalvarmasını ne de İl Woo'nun ''yeter artık !'' diyen sesini duyuyordu.

Ji Won son kez yüzüne yumrugunu indirecekken bir kol buna engel oldu.

''Yeter artık adamı hastanelik edicektin morgluk değil ! ''

Ji Won'da bu lafla bu kadarının yettiğini son anda anlayarak ayaga kalktı.İl Woo'y gülümseyerek

''İyi benzettim di mi ? Bunu çoktan hakletmişti.Oh be! rahatladım.Uzun zamandır böyle dayak atmamıştım...''

İl Woo gözlerini açarak '' İyi benzettin tamam da uzun zaman dediğin birkaç gün ya ! O da hastanede yattığın için.Senin içine Bruc Lee'mi kaçtı ? Dayaktan ne çok zevk alıyorsun ya !''

''Bruc Lee mu yoksa ejderha mı kaçtı bilmem ama onlardan bile dayak hastasıyım ya ( ) Hem birilerini döverek içimdeki tüm kötü sinerjiyi atıyorum.Hadi şunun adamlarından birine söylede patroncuklarını hastaneye kaldırsınlar.Bizde otele geçelim artık.''

''Aman bana bulaşmada ki mi döversen döv ! Sen arabaya bin ben geliyorum.'' diyerek dövdüğü adamalrın birini uyandırmaya çalışıyordu.Adamın uynamadığını görüncede yumruğuna bakarak

''Hey maşallah ne de güzel vuruyorsun yumruğum... Seni büyüten,geliştiren bana bitiğim ya Tüh nazar da değmesin ! Kimde var senin gibi yumruklar be !Bir bende bir de Cheki Cen de vardır böyle koydum mu otutturum diyen yumruklar ! ''

diyerek hem yumruklarını seviyor hemde adamı tokatlayarak uyandırmaya çalışıyordu.Adamı güç bela uyandırdıktan sonra patronunu hastaneye götürmesini söyledi ve hızla arabasına doğru yol aldı...

.......................

Jae gecenin bir vakti otelin arka kapısından sendeleye sendeye giriyordu.Bu yediği dayagı ömrü hayatı boyunca ne yemişti ne de unutacaktı...

Jae söylenene söylene odasına çıkmıştı fakat karşısında gördükleriyle tekraradan korkmaya başlamıştı.

İL Woo ve Ji Won sırıtarak ona bakıyordu.Jae bakışlarında korkulacak bir şeyin olmadığını sezince onlara dik dik bakmaya başladı.

''Hayırdır yaptıgınız esere mi bakıyorsunuz ! ''

''Evet patroncum.Kendimi tebrik ediyorum.Sizin o tipsiz suratınızı yumruklarımla daha da tipsiz etmişim.Neyse bizim seni burada beklememizin nedeni anlaşmaya bazı maddeler koymak istememiz...''

''Ne.. ne anlaşması ? Ne şartı ? ''

''Unuttun mu depoda dedğin anlaşmayı ? Eskisi gibi olucaz ama bizim şartımız var !''

''Pff neymiş o şartınız ? ''

E O DA OKUYUCULARIN SEÇTİĞİ ŞIKKA KALMIŞ :d

BÖLÜM SONU....

GİZLİ GÖREVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin