κεφάλαιο 24

1.4K 100 19
                                    

Πολλες φορες δεν ειναι αργα για να αλλαξει μια μιζερη στασιμοτητα ... μην αφησεις την αλλαγει να στην φερουν προσωπα . Μονο εσυ μπορεις ... 

Κλεινω τα ματια . Προσπαθω να πιστεψω οτι διαβασα . Οτι  και να ελεγε αυτο το γραμμα δεν με νοιαζει . Το μονο που με νοιαζει ειναι οτι ζει και με αγαπαει ακομα . Δεν θα κατσω να βαλω κατω τα πραγματα οπως ακριβως εκανα στο παρελθον . Ειναι πολλα τα ερωτηματα που πρεπει να απαντησω στον ιδιο μου τον εαυτο μετα απο οσα διαβασα . Πολλα επισης αυτα που εχω να σχολιασω . Δεν με νοιαζει ομως . Η ευκαιρια να ζησω ξανα  ηρθε . Η ελπιδα της ψυχης μου ζει και δεν πεθανε ποτε . Δικαιωνομαι . 

Ισως να πληρωνα το τιμημα του ψευτη . Ειπα πολλα ψεματα στους αλλους και αλλα τοσα στον ιδιο μου τον εαυτο . Φτανει ομως . 

Γονατιζω στο χαλι και ψαχνω αναμεσα στα χαρτια μου τον φακελο . Βλεπω την διευθυνση . Ειναι στην Λουκερνη . Πρεπει να παω εκει .. πρεπει να την δω ! Εστω για λιγο . Τα παιδια μου εχουν μανα ! Μπορουν να μεινουν για λιγο μονα ! 

Πρωτου το κανω αυτο ομως .. ψαχνω την διευθυνση  στο διαδικτυο .. θελω να δω τι ειναι αυτο το μερος απο το οποιο μου εστειλε γραμμα .. 

Ειναι μια γκαλερι . Ποσο μαλακας ημουν που δεν εψαχνα τοσο καιρο ! 

Εχει ενα νουμερο και καλω . 

-Miranda Alexandrovic gallery παρακαλω ?

-Θα ηθελα να μιλησω με τον ιδιοκτητη της γκαλερι ποιος ειναι ? 

-Η κυρια Miranda λειπει σε ενα επαγγελματικο ταξιδι στην Ελλαδα 

-Τι ταξιδι ? 

-Ειστε πελατης ? 

-Ναι .. ειμαι ζωγραφος απο την Αθηνα .. ημασταν συμφοιτητες με την Miranda 

-Θελετε να σας δωσω το κινητο της ? 

-Ναι .. δηλαδη οχι .. καποια διευθυνση ? 

-Ναι .. βεβαιως μπορειται να σημειωσετε ? 

-Ναι .. 

Ειναι πιο κοντα απο οτι περιμενα .. ειναι φιλοξενουμενη σε ενα σπιτι ενος πλουσιου ζευγαριου στην Εκαλη .. ειναι πελατες μου χρονια . Βγαζω την ατζεντα μου . Καιρος να τηλεφωνισω στον ''φιλο'' μας .. 

-Ναι ? Οικεια Κεχαγια ? 

-Ναι ποιος τηλεφωνει ? 

-Ο δικηγορος ειμαι .. μπορειτε να μου δωσετε τον Σταυρο ? 

-Ο κυριος απουσιαζει αυτη την στιγμη .. 

-Α ναι ? που ειναι ? 

Ακατανίκητες Πλευρές 1Donde viven las historias. Descúbrelo ahora