Κεφαλαιο 18

94 6 0
                                    

Το πρωί σηκώθηκα επειδή χτύπησε το τηλέφωνο μου. Ποιος να ηταν πρωί πρωί; Νταξ πρωί. Νταξ μεσημέρι.

«Ορίστε;»

«Ειρήνη τρέχα είναι στο σταθμό. Φεύγει. Δεν μπόρεσα να τον σταματήσω.»

«Καλα σε ευχαριστώ πολύ Βασιλική μου. Στείλε χαιρετισμούς στον μπέμπη!»

«Ναι ναι γεια!»

Έβαλα ένα μαύρο παντελονι με σχέδια άσπρα, ένα φουτερ-μπλούζα με ένα μαύρο μουστάκι και ένα ζευγάρι μποτάκια με τακούνι. Ίσιωσα τα μαλλιά μου και βάφτηκα πολύ λίγο. Πήρα τσάντα κλειδιά σπιτιού, κλειδιά αυτοκινήτου, κινητό και έφυγα.

( τα ρούχα της ):

Πήγα γρήγορα προς τον σταθμό αλλά το αυτοκίνητο του δεν ήταν εκεί

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Πήγα γρήγορα προς τον σταθμό αλλά το αυτοκίνητο του δεν ήταν εκεί. Μπήκα στο αυτοκίνητο μου και έβαλα την φουλ ταχύτητα για να φτάσω στο Γαύριο πριν από αυτόν.

Οδηγούσα σαν μανιακή για μία ώρα. Μεταξύ μας είχα παραβιάσει και τρία στοπ. Με τα πολλά πολλά έφτασα στο λιμάνι. Παρκαρα το αυτοκίνητο και έτρεξα στην προβλήτα. Τον είδα να ανεβαίνει στο πλοίο. Αλλά δεν τον πρόλαβα. Μπήκε μέσα και το πλοίο εφυγε.

Άρχισα να κλαίω. Δεν το πιστεύω! Κλαίω επειδή έφευγε. Ξέρεις κάτι; Δεν θέλει να με δει μία δεν θέλω να τον δω εκατό! Αλλά ότι και να σκεφτόμουν έκλαιγα. Κάθησα σε ένα παγκάκι. Έβλεπα το πλοίο που έφευγε και όσο το έβλεπα να φεύγει έκλαιγα.

Κάποιος ήρθε και κάθησε δίπλα μου.

«Εσυ γιατί κλαις;» με ρώτησε. Αφήστε με να μαντεψω. Φώτης.

«Γιατί ένας μαλάκας μου έκανε μία πολύ κακόγουστη φάρσα!» είπα κάπως θυμωμένα και τον χαστούκισα.

Σηκώθηκα και πήγα στο αυτοκίνητο μου. Μπήκα μέσα και έφυγα. Τον μαλακά! Αλλά και η ξαδέλφη του δεν πάει πίσω. Θα της τα πω και αυτής ένα χεράκι.»

Στον δρόμο σταμάτησα στο κορμί να πάρω ένα φουστάνι μιας και θα πηγαίναμε αύριο το βράδυ στα βαφτίσια του μπέμπη της Βασιλικής και απ’ ότι μου είπα προχθές η μάνα μου θα είμαι νονά του μωρού. Έπρεπε να βρω κάτι ωραίο να βάλω. Πήρα ένα ωραίο φουστάνι άσπρο. Γυρησα σπίτι και έφαγα. Το μεσημέρι κοιμήθηκα λίγο και το απόγευμα πήγα για καφε με την Φανή.

Sounds Like AdventureDonde viven las historias. Descúbrelo ahora