~Μαρκέλλα~
(18 χρονών)
Ένα ήρεμο γαργαλητό με κάνει να ανοίξω σιγά σιγά τα μάτια μου. Τα ανοιγοκλείνω μερικές φορές μέχρι να συνηθίσω το φως και μόλις το καταφέρνω αντικρίζω τον Ντρου να με κοιτάζει με ένα χαμόγελο στα χείλη. Τα μαλλιά του είναι ατημέλητα ενώ τα μάτια του είναι ελαφρώς κόκκινα και δείχνει κουρασμένος. Αλλά Θεέ μου είναι τόσο όμορφος!
-Γιατί με κοιτάς έτσι; Τον ρωτάω και δεν μπορώ να σταματήσω το χαμόγελο που σχηματίζεται στα χείλη μου.
-Είσαι πολύ όμορφη και δεν μπορώ να πιστέψω ότι είσαι δικιά μου. Μου απαντάει και κοκκινίζω με το κομπλιμέντο του. Χαϊδεύει το μάγουλο μου τρυφερά ενώ βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από τα χείλη μου.
-Και είσαι ακόμα πιο όμορφη όταν κοκκινίζεις. Χωρίς να πει κάτι άλλο ορμάει με πάθος στα χείλη μου. Με φιλάει δυνατά και παθιασμένα πράγμα που με κάνει να ανατριχιάσω ολόκληρη. Το ένα του χέρι τυλίγεται γύρω από τη μέση μου κολλώντας με πάνω στο σώμα του ενώ το άλλο χαϊδεύει ακόμα το μάγουλο μου. Δεν ξέρω πως αλλά βρίσκω το θάρρος και του δαγκώνω το κάτω χείλος. Αυτός αμέσως εισχωρεί τη γλώσσα του στο στόμα μου εμβαθύνοντας το φιλί μας. Σηκώνεται από δίπλα μου και κάθεται πάνω μου. Τα μάτια του κοιτάζουν κατευθείαν μέσα στα δικά μου κάνοντας με να καταλάβω πόσο με αγαπάει. Πιάνω το κολιέ που είναι κρεμασμένο στον λαιμό του, τον τραβάω προς το μέρος μου και κολλάω απαλά τα χείλη μας. Συνεχίζει να με φιλάει απαλά και τρυφερά σαν να είμαι το πολυτιμότερο πράγμα στη ζωή του και φοβάται μην σπάσω. Δεν μπορώ να αποτρέψω τους αναστεναγμούς που βγαίνουν από το στόμα μου ενώ τα χέρια του χαϊδεύουν όλο το κορμί μου κάνοντας κάθε τρίχα μου να ορθωθεί από την ανατριχίλα. Πριν προλάβει να κάνει το οτιδήποτε τον σπρώχνω από πάνω μου με αποτέλεσμα να πέσει πίσω στο κρεβάτι. Με κοιτάει ξαφνιασμένος και έκπληκτος. Τον λυπάμαι που τον αφήνω έτσι αλλά χρειάζομαι επειγόντως ένα χαλαρωτικό μπάνιο.
-Γιατί το έκανες αυτό; Με ρωτάει θυμωμένος.
-Συγγνώμη μωρό μου αλλά πρέπει να κάνω επειγόντως μπάνιο.
-Και δεν μπορούσες να περιμένεις να τελειώσω αυτό που άρχισα;
-Όχι. Του λέω πειραχτικά με ένα χαμόγελο στα χείλη μου. Σφίγγει τα δόντια του και κλείνει σφιχτά τα μάτια του για να ηρεμήσει. Χωρίς να το καταλάβω τον τρώω με τα μάτια μου. Βρίσκεται ολόγυμνος μπροστά μου και οι κοιλιακοί του είναι εμφανής. Είναι τόσο σέξι και δεν μπορώ να καταλάβω πως άντεξα και τον έδιωξα από πάνω μου. Ανοίγει τα μάτια του απότομα και μόλις με βλέπει γουρλώνει τα μάτια του.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Οι Διάδοχοι
Ficção AdolescenteΡεβέκκα: Η αποφασιστική, η δυναμική και η αρχηγός. Έχει μια ιδιαίτερη ομορφιά και έναν υπέροχο χαρακτήρα. Διχασμένη ανάμεσα στην πραγματική ζωή και στη ζωή του πεπρωμένου της, ανάμεσα στις δυνάμεις του Καλού και του Κακού. Τι θα επιλέξει τελικά; Μαρ...