Gyilkos

126 12 0
                                    

Hanna már túl rég óta nálam volt, nem lettem volna képes bántani őt. A vágy egyre csak fokozódott, valamit pedig tennem kellett ellene. El sem hittem, hogy képes vagyok valakit feláldozni, aki megszerzése ilyen sokáig tartott. Hosszas gondolkodás után meghoztam a szörnyű döntést: Cathrine feláldozható. Elhúztam a folyosó nagy függönyét és a lányok szobájába sétáltam. Hanna éppen lelkesen mesélt Cathrine-nek, amikor beléptem. Érkezésem fagyos hangulatot vitt a szobába. Már ekkor éreztem a bűntudatod, amikor Hannára néztem. Megfogtam Cathrine kezét és elmondtam neki, hogy aznap este különös bánásmódban fog részesülni és másik szobába fog költözni, ezért búcsúzzon el Hannától. A két lány szemében egyszerre jelent meg a félelem és a düh. Bejelentésem után magukra hagytam őket és mentem előkészíteni a szobát. Ha tudták volna mit készülök tenni a velük szemben lévő szobában! A szoba hatalmas terében csupán két fémasztal állt, egy műtőasztal és egy kisebb, eszközök tárolására alkalmas. A helyiségbe belépve felkapcsoltam a hűvös fényeket és megálltam az asztalok mellett. A kisebbik lábánál letettem a táskámat és elkezdtem pakolászni. A táskából sorra kerültek elő különféle kések, szikék, megtöltött fecskendők  és átlátszatlan, fekete zsákok. Miután mindent elrendezgettem a kis asztalra, jöhetett a felületek bevonása. Átlátszó műanyag fólia került a műtőasztalra és körülötte a padlóra. Készen álltam. megvártam a naplementét és elmentem Cathrine-ért. A fürdőbe vezettem és megkértem, hogy vegyen fel egy selyemköntöst, majd várjon meg az ajtó előtt. Amikor egy pillanatra nem figyelt rám, mögé léptem és az egyik fecskendő tartalmát a nyakába nyomtam, majd a lány a karjaimba rogyott. Nem volt visszaút. Egy órával később elmebeteg módjára felfrissültnek, energiával teltnek éreztem magam. Vidáman fütyörészve sterilizáltam a véres eszközöket és pakolgattam a zsákokat. A testet a közeli folyóban helyeztem örök nyugalomra. Majd Hannával csak annyit közöltem, hogy barátnője nem bírta tovább és megfojtotta magát a kádban.

DollyWhere stories live. Discover now