Merhaba:)Hikayemi keyifle okumanız dileğiyle.Ve ilk bölümümüz PARK Jimin.
"Ahh.Bu adam çok tatlı değil mi?"
Jimin'i arkadaşına göstererek konuşursun.Arkadaşın sana tuhaf tuhaf bakışlar atar.
"Mal mısın?Kız kızdan hoşlanır mı?Bu bildiğin kız."
"Öldürürüm seni.O PARK Jimin.Doğru konuş."
Arkadaşın gider ve sen evde tek kaldığın için sıkılırsın.Bir daha şansını denemek için Big Hit'a gidersin.Danışmaya gidersin ve çok iyi dans yaptığını dersin.O da senin beklemeni söyleyip müdüre gidiyor.Yoğun şarkı sesi sonucu arkandaki camdan içeriye bakarsın.Şarkı "FİRE".
Jimin dans ederken yan döner ve seni görür,göz kırpar.
"Ahh çok tatlı."
Kapıya yaslanırsın ve kapı birden açılır.Ama sen yer yerine kaslı kollara düşüyorsun.'Ayy ChimChim' diye geçiriyorsun içinden.
"İyi misin?"
"E-Evet.Be-ben gideyim."
Birden senin adın anons ediliyor.
"Sayın (adın).Lütfen idareye gelir misiniz?"
Sende duyunca gidiyorsun ve yeni bir gruba üye oluyorsun.
1 AY SONRA
Çıkış şarkınız çok dinlendi ve 2. şarkınızı çıkaracaksınız.Bu arada Jimin ile çok yakınsınız.1. part bitiyor ve sen kulise gidiyorsun.Jimin de yanına geliyor.Sen heyecan bir şekilde sorarsın.
"Jimin güzel yaptım mı?"
"Çok güzeldin (adın)"
Sende ona bakarak güldün ve Jimin ani hareketle önünde diz çöktü ve ellerini tuttu.
"Artık ben dayanamıyorum.Seni seviyorum ve senin de beni sevmeni istiyorum."
"Ben saten seni seviyorum."
Jimin ellerini öper ve anlına koyar.Şaka şaka.Tam dudaktan dudağa öpecekken yönetmen içeri girer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'İ HAYAL ET
Fanfiction"BTS sizin hayatınızda olsa ne yapardınız?"Bu başlıkla hikayemi yazacağım ve sizin vote ve yorumlarınızı bekliyorum.İyi okumalar.