Selen'den...
Neyse artık eve gitme zamanı.Pınar ve Merve:
-Şimdi Merve biz nasıl bu eziklere yeniliriz yaaa.
-Pınar yenmekte vardır yenilmekte.
-Merve senin benim gibi insanların olduğu takım yenilemez.
-Pınar kes!!! Zaten sinirliyim.
Derlerken Defne atıldı ve Defne ve Pınar konuşmaya başladı:
-Sensin ezik be mal!!!
-Defne sus canımm ablamdan dayak yersin.
-Ben mi???
-Eveeet.
Merve birden konuşmaya başladı:
-Pınar bence sus Defne' den dayak yersin sonra da ben karışırım ve üstüne Selen gelir.Ooo Beyza bizi ayırmaya çalışırken Esra karışır ve onlar kavga eder. Ortalığı karıştırma.
-Ben onlara acıyorum yoksa dövmeye hazırım yaniiii.
-Pınarrrr!!!
Sonra ben atıldım:
-Halla halla Merve al kardeşini git yoksa dayak yer benden. Aynı zamanda sonra yani yarın paramızı bekliyoruz.
Merve:
-Ammada aç gözlüymüşsünüz haa.
Defne:
-Hama öyle olsun ne yapacaksın?
-Allah ' ım...
Daha sonra da gittiler bizde eve gittik.Yani eve giderken Beyza ve Esra ile beraber gittik.Beyza ve Esra bizimle birşey paylaşmaya gelmiş.Beyza:
-Selen ve Defne sizinle birşey paylaşmaya geldik biraz kulübeye geçebilir miyiz?
Defne:
-Neyse geçelim.
Defne'den...
Kamelyaya geçtik.Kamelya dediğim kulübe.Beyza ' ya:
-Yine ne oldu yine mi kavga!
Beyza:
-Muhteşem birşey oldu artık yeni dostluklar edindim.Yani Defne senin için diyorum.Sen uzun laf sevmezsin yani uzun lafın kısası ben ve Esra artık konuşuyoruz.Artık bir problemimiz yok.
Esra:
-Kızlar üzülerek söylüyorum ama artık Beyza ' yı unutun artık Beyza ben Pınar ve Merve ' nin tarafında bunu aklınıza sokun canım.Aynı zamanda artık benim ve Beyza ' nın arkasından ağlamayın.Beyza bana her şeyi anlattı.Ben sizi bırakıp Mervelerin yanına geçince benim arkamdan ağlamışsınız.Aynısını Beyza ' ya da yapmayın.
Defne:
-Beyza ne diyor bu mal!!
Beyza:
-Doğru söylüyor.Esra sizi bırakınca ay bir üzüntü ay bir üzüntü anlatamam yani haaa!
Defne:
Meğer sen de mi yalanmışsın?Neyse sorun yok ben ve Selen bir birimize yeteriz.
Sonra ben ve Selen kalktık.Eve gittiğimizde Selen bağırarak:
-Tablet şarj almış mı?
Ben de ona cevap verdim ve diyaloğa girdik:
-Belki almamış sen tableti mi düşünüyorsun?
-Evet neden?Sakın bana Beyza ' ya üzüldüm deme.Sakın!
-Yok ya ne Beyza ' sı ben annemi arıyorum.Annem nerde?
-İçerde rezil!!
Dedim ve Defne annemin yanına gitti ve ''Açıııııııııııım!'' diye bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
Mystery / ThrillerSiteye yeni bir kız taşınmıştı. Kıza ikizimle çok gıcık olmuştuk. Adı da PINAR'DI. Adından da belli ya çok gıcık birisiydi. Sonra kavgalar ve gürültüler hatta kıyamet kopmaya başlayacaktır...