✓ Kapitola PRVÁ

1.6K 89 14
                                    

Vzbudil ju tvrdý náraz.

Z polospánku - polodriemania otvorila oči. Do nosa jej udrel vlhký železitý pach. Miesto, na ktorom sa ktovieako ocitla, nespoznávala. V hlave mala prázdno, akoby jej ju niekto úplne vykradol, potom sa vrátil a zanechal v nej pár základných slov, ktoré mu boli nanič. Vážnosť situácie si však uvedomila, až keď si nemohla spomenúť ani na vlastné meno...

Dievčina sa zľakla a vyskočila na nohy, pričom zakopla o akúsi bedňu a takmer sa prevážila a zletela naspäť. V šoku sa poobzerala po klietke, v ktorej sa nachádzala.

Priestor mohol mať okolo troch metrov na šírku i na výšku, no to sa dalo ťažko rozoznať, pretože väčšinu plochy zaberali vrecia, zbrane a plno drevených krabíc. Niektoré boli veľké ako ona celá, iné asi ako nočný stolík. Nevidela ich poriadne. Všade naokolo bola hustá tma pretkávaná svetlom, ktoré sa však v klietke neudržalo dlhšie ako pár sekúnd. Za každých pár metrov stúpania sa jej zdalo, že sa objavuje čoraz rýchlejšie.

Napadlo jej, že to bude zrejme tunel alebo nejaká šachta. A možno len obyčajný výťah na nejakej starej rozpadnutej budove. Ale s led svetlami na bokoch?

Všetky tie zložité slová dievča ešte viac pomiatli. V mysli sa jej vynárali pravidelne každých pár sekúnd, ale čo jej naháňalo strach, bolo, že si ani jednu z tých vecí nevedela predstaviť.

Schytila sa jednou rukou za hlavu a potriasla ňou, aby zahnala myšlienky, ktoré jej zbytočne naháňali strach.

Všetko bude v poriadku. Zistím, prečo si nič nepamätám a aj odkiaľ poznám tieto slová, nahovárala si. Všetko dobre dopadne.

Sebaistoty jej však nepribudlo.

Práve zasvietilo jedno zo svetiel v tuneli, a tak mala pár stotín sekúnd na prehliadku jej provizórneho výťahu. Zbadala jednu škatuľu, veľkú asi ako šatníková skriňa, s obrovským nápisom. Na boku stálo hrubým zošúchaným písmom slovo C.H.A.O.S.

Svetlo po sekunde zmizlo a dievča zostalo hľadieť do tmy. Pozrelo nad seba. Klietka bola uzavretá, no aj cez mreže uvidela o pár desiatok metrov vyššie jasno svietiť červené svetlo.

Konečná, pomyslela si

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Konečná, pomyslela si.

S klietkou to trhlo a dievčina sa zosunula k zemi. Už sa neodvážila postaviť. Chrbtom sa oprela o oplotenú stenu a lapala po dychu.

Kabínou sa prehnal ďalší otras, akoby začínala brzdiť. To ju vydesilo ešte viac.

Čo sa stane, keď táto kopa plechu a škatúľ zastane? Čo ma čaká tam hore? Som snáď... mŕtva?

Zabudla dýchať.

Hlúposť... Od strachu nepočujem nič iné okrem srdca. To je hneď prvý dôkaz o tom, že žijem. A zalapala som po dychu. Mŕtvi nedýchajú...

The Missed Runner [TMR]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang