Cookie(pegaz):Spokojna, przyjacielska, uwielbia pomagać innym, niezdarna, dużo czasu poświęca swoim przyjaciółkom i rodzinie oraz jej chłopakowi Luisowi.(Cookie ma 19 lat)-(Cookie ma parę moich cech~dop. od aut.)
Kim(pegaz): Starsza siostra Cookie o całe 3 lata, nerwowa , przyjacielska, często pomaga w sprawach sercowych itp. Uwielbia spędzać czas ze swoim narzeczonym Samem. (Kim ma 22 lata)
Star(jednorożec): Najlepsza przyjaciółka Kim i Cookie, uczciwa, nigdy się nie myli, zawsze ma racje, niestety jest jedną wielką realistką, ma tez brata.( Star ma 21 lat)
Poxy i Roxy(pegazy): Siostry bliźniaczki, uwielbiają wszystko co się błyszczy, przyjacielskie,miłe, chętne do pomocy oraz zwariowane do sześcianu.(Bliźniaczki mają 19 lat)
Clara(kucyk ziemski): Buntowniczka, uwielbia muzykę, gra na różnych instrumentach, przyjacielska,nerwowa ,marudna ,szybko się nudzi, imprezowiczka.(Clara ma 20 lat)
Nell i Kell(Alicorne):Też bliźniaczki, ale nie takie zwykłe Nell i Kell są księżniczkami a Kell jest starsza od Nell o 3 minuty i to Kell ma być następczynią tronu.Kell ma obecnie narzeczonego a Nell sobie jak na razie nie spieszy z znalezieniem drugiej połówki.( Bliźniaczki mają po 24 lata)
Sally(jednorożec):Wysportowana, odważna ,zdyscyplinowana i rebelka oraz najlepsza psiapsiółka Clary.(Sally ma 20 lat)
Luise(pegaz):Chłopak Cookie, pomocny, przyjacielski, wysportowany, dodatkowo jest kuzynem Clary, uwielbia jak ktoś się uśmiecha oraz uwielbia muzykę. (Luise ma 19 lat)
Sam(pegaz):Najlepszy przyjaciel Luise, narzeczony Kim, uwielbia przedmioty ścisłe itp.,nienawidzi jak komuś dzieje się krzywda wtedy stanie w obronie nawet wroga.(Sam ma 22 lata)
Rose(kucyk ziemski):wścibska, wtrąca nos w nieswoje sprawy, histeryczka, samolubna, od ponad 3 lat próbuje odebrać Cookie chłopaka, ponieważ są one wrogami.( Rose ma 18,5 lat)
Mark(pegaz):Od podstawówki próbuje zmusić Cookie do miłości do niego, samolubny, komentuje każdego wypowiedź, wcina się w pół zdania. ( Mark ma 19 lat)
Me(kucyk ziemski):Me jest odzwierciedleniem mnie,(tak zrobiłam siebie autorkę pośrud własnych kucyków~dop. od aut.)( Me jest w moim wieku)
CZYTASZ
My little pony (moje kucyki)
FanfictionTo będzie historia o moich wymyślonych kucykach pony i ich przygodach jakie je czekają. Zapraszam do czytania;)