chiar si fericirea e relativa 4

28 2 0
                                    


Urmatoarele 3 zile au fost cele mai frumoase din existenza mea umila.El ma facea sa ma simt o princesa...era meseria lui.Sincera sa fiu sti cum vedea eu in acel moment situatia..EL se facea ca ma iubeste ,iar EU ma faceam ca il cred.Ma simteam bine in prezenta lui si chestia asta platonica imi placea,pana la urma era interesu lui sa nu se atinga de mine ,chiar daca eu imi doream,oricum nu il vedem eu pe el pierzand o suma importanta   pentru un simplu capriciu.

   In dimineata asta m-_am trezit cu fata la cearceaf fara nici un chef m_am uitat la el si am coborat din pat,toate dulcegariile astea din zilele trecut dupa parerea mea nu erau decat un plan bine gandit de a lui de a ma face sa ma indragostesc de el,eram victima perfecta naiva si fara esperienza...imi spun sec continuand sa il privesc,,gata cu actoria iubitule..fara sa sti ai dat peste regizor,parasi camera gandindu_ma cum sa ii fac jocul si sa_l fac sa creada ca  planul lui merge struna,era interesul meu sa am liniste...dar sa ma indragostesc de el niciodata ,si cand spun niciodata asa va fi,pornisem pe un drum fara cale de intoarcere  ...

    Beam o cafea cand se auzira din hol un salut morocanos...se pare ca nici el nu era in cele mai bune zile ale lui,mai bine asa vom continua ziua ignorandu_ne unul pe celalalt.Dar spre surprinderea mea nu era asa in 5 minute se prezenta alaturi de mine in bucatarie sarutandu_ma per crestet si spunandu_mi ca trebuie sa discutam despre minunatele zile petrecute impreuna...mmm minunate zici   ....sigur nu ai avut altele mai minunate ..comedia asta incepea sa fie drama...si dupa parerea mea ,el era un actor care juca foarte prost rolul sau .

                   RAMONA imi spuse el,sti astazi ,mai precis in sera asta va trebui sa fi pregatita sa_l intalnesti pe acel domn,doar ca va trebui sa discutam despre asta.

DA ,am raspuns ,dar ce avem de discutat credeam ca am elucidat dinainte ceea ce era de facut.

                   Asa ar fi trebuit sa fie RAMONA,doar ca eu vreau sa iti dau sansa sa alegi tu daca vrei sa o faci sau nu,spuse el cu voce ragusita parca fiindui frica de raspunsul ce il voi da.

                   Ma voi duce acolo   ,doar nu vom pierde bani..ii raspund eu incercand sa nu plang.

               Nu ..raspunse el..doar de data asta vei face cum vrei tu daca  vrei sa te duci  sau nu va fi alegerea ta,dar sa_ti intre bine in cap asta va fi singura data cand vei face cum vrei tu,spuse el si ma privi pierdut.


In mai putin de jumatate de ora pleca fara ca sa ma salute,chiar nu intelegeam ce se intampla si ce la suparat asa de tare,oricum nu vroia sa imi bat capul cu toanele lui..era ultimul lucru care ma preocupa,era destul de preocupata de ceea ce se va intampla cu mosulica in sera asta,acel mosulica care avea niste fantezi sexuale nemai auzite de mine pana atunci.

Ziua trecu greu,parca nici vremea nu ma ajuta cu nimic priveam afara pe geam la cerut innorat si ma sinteam tot mai pierduta.Spre seara se intoarse acasa si parca parea surprins vazandu_ma pregatita,am coborat impreuna iar deabia in masina a reusit sa imi spuna cateva cuvinte:

           Credeam ca ai sa renunti la bani si credeam ca vei face dragoste cu mine,spuse el sec,dar se pare pare ca in planuri secunde oameni de treaba ascund profunde canali...si se pare ca tu esti una dintre virginele  zdremte care nu a vrut nimeni sa se culce cu ele de asta au ramas virgine imi spuse el uitanduse la mine cu o privire intunecata si cu ochi tulburi...si tu iti meriti soarta la fel ca celelalte ,Viata mea, imi spuse el uitandu_se la mine cu dispret.

Da sigur....am raspuns eu cu ultima putere care imi ramasese,eram socata nu intelesesem pana in acel moment ceea ce isi dorea el...mda repede prin cap imi trecu 2 idei oare aveam de ales a face dragoste cu un proxenent care ma va vinde sau cu tataia care voi castiga bani.Am ales bani doar pentru asta eram intrata in jocul asta murdar.El chiar avea dreptate eram o canalie si imi doream bani,nimic alceva.

         Ajunsi in fata hotelului el ramase pret de cateva minute cu fata in palme eu il priveam confuza se intoarse spre mine si ma saruta cu pasiune apoi ii zari ochi superbi in care ii licareau lacrimi si spuse:

             Ramona gandestete bine tu pentru mine esti alceva..

M_am tras din stransoarea lui incercand sa cobor din masina privindul rece si gandind ca exceleaza in meseria de actor ,si iam spus ironica:

               Viata mea sa ne grabim intarziem ,si timpul inseamna bani.

necorectata imi cer scuse

demoni au fost si ei ingeri..candvaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum