Általánosban épphogy csak a nevét tudtam, most meg...na mind1, nem lövöm le a poént az elején....menjük sorjában.
Középiskola 1év 1napja:
Mikor reggel felkeltem, még nem is sejtettem, hogy osztálytársak leszünk Ádival. Az ébresztő hangjára ébrettem szinte azonnal, nagyon izgultam, tehát gyorsan kipattantam, és indultam már is a fürdőbe készülődni, ami egy egyszerű, szolid smink elkészítéséből, és hajvasalásból állt. Laza fél óra alatt el is készültem, és már indulta is a konyhába reggelizni. Gyorsan megettem az anyukám által készített szendvicset, majd indultam vissza a fürdőbe fogatmosni.
Felvettem a cipőmet, és már el is hagytam a házat. Nem vagyok a buszozás híve, ezért gyalogolok, 25 perc alatt oda is értem az új sulimba. A 9.esek az igaztói előtt várták, hogy megkapják a diákigazolványukat. Én is ezt tettem. Hamar meg is kaptam, és indultam is az osztályterembe, vagyis indultam volna ha nem megyek neki valakinek.
-Bocsi-mondtam egyből.
-Sajnálom az én hibám. Hugi ugye? (Hugi a becenevem, mert én voltam a legfiatalabb az előző osztályomba)
-Igen. Te pedig Ádám vagy.
-Szólíts nyugodtam Ádinak.
-Rendben, Ádi.
Megvártam míg ő is megkapja a diákigazolványát, majd megkérdeztem melyik az osztályterme.
-17-es. Neked?
-Nekem is. De azt hogy..? Nem is ugyanarra a szakra vettek fel minket.
-De, pedig ugyanarra. Gyere mennyünk.
Felmentünk a 17-es terembe. Amikor beléptünkbaz ajtón már 8-9 diál bentvolt, és beszélgettek, ránk néztek, és tudomásul vették hogy mi is az osztálytársaik vagyunk. Leültünk az ablak felöli leghátsó padba. Ott ülve beszélhettünk és nevetgéltünk.
Becsengetés elött naggyából 5 percel megérkezett a volt osztálytársam, akivel ugyanarra a szakra vettek fel minket. Köszöntünk neki Ádival. Már csak elöl volt hely, ezért oda ült le. Becsengetéskor bejött az ofőnk, Bea néni, aki nagyon kedves és vicces.
Névsorolvasással kezdtünk, majd szép lassan minden megvolt ami a suli első napján lenni szokott.(órarend, tankönyvek, szabályok, mit hogyan hova merre meddig....) Szünetekbe Ádival és Dorival(a volt oszt.társam) beszélgettem. Majd amikor vége volt a sulinak Doriért jöttek a szülei kocsival én meg hazasétáltam Ádival, mert nem olyan messze lakunk egymástól. Ő az eggyik domb tetején, én meg a domb mellett lévő másik domb tetején. A hazaúton is sokat nevettünk.Sziasztok! Remélem tetszik az első rész. Hamarosan jön a kövi. ❤😊
U.i.:bocs a helyesírási hibákért, telóról írtam. 😘
YOU ARE READING
Tipikus Tini Story😜😍😘 |BEFEJEZVE|
RomanceMivan ha beleszeretünk egy osztálytársba?? És mivan ha elkezdünk járni?? És ha 2hónap járás után szakítunk?? Még éveken keresztül bámulhatjuk a tetves fejét a tetves suliban.. De mindenkinek van egy hobbija. Egy szenvedélye. Amelynél nincs fontosabb...