Sest mjeseci kasnije
Mjeseci i mjeseci prolaze a Stefan i ja smo zajedno. Mada, sve se nekako promjenilo. On je postao nekako drugaciji. Hladniji je prema meni. Mislim da me vara ali nisam sigurna. Ne zelim prerano da donosim zakljucke.
Istusirala sam se i krenula oblaciti. Idem sa Monikom na kafu. Treba mi razgovor. Obukla sam majicu i pantole te patike.
,,Hej curo. Narucila sam nam kafu." Sjela sam pored nje u Meku.
,,Treba mi razgovor." Nekako sam progovorila.
,,Moram ti nesto reci, vazno."
,,U redu ali ja prva. Ne mogu to vise drzati u sebi a Viktora nema."
,,Sta se desilo?"
,,Mislim da me Stefan vara. Hladniji je prema meni a kada ga pitam da prenoci kod mene, kaze da ima posla.. Mislim da je ovo nas kraj." Jedna suza mi se spustila niz obraz.
,,Zao mi je sto ti moram reci, ali juce sam vidjela Stefana kako ljubi neku plavusu." Nemoguce.
,,Ne ne ne. To ne moze biti istina. Mislila sam da to samo umisljam."
,,Juce kada me je vidio, molio me je da ti ne kazem, ali ja nisam mogla." Ona je ustala i zagrlila me dok su meni suze nenormalno isle.
,,Hajde idemo kuci."
(***)
Lezim ispred televizora i gledam Titanik. Da se dokrajcim do kraja.
Zvrrrr! Zvrrrrr! Neko zvoni. Lijeno sam ustala i ugledala osobu koja mi se trenutno gadi. Gad jedan. Vamo mi govori volim te a tamo se zvali sa svakom drugom.
,,Hej ljubavi." Krenuo me je poljubiti ali ga je zaustavio moja ruka na njegovom obrazu.
,,Sta ovo bi?" Imao je zbunjenu facu koja bi mi prije bila slatka a sada mi se gadi.
,,Konju jedan. Kako te nije sram? Zar nemas nimalo stida? Zvalis se sa drugom a meni govoris ljubavi. Gubi mi se s ociju i ne vracaj se nikada vise u moj zivot"
,,Mogu objasniti. Nije onako kako se cini. Istina je da prema tebi vise ne osjecam nista. Zao mi je sto je ispalo tako kako je."
,,Gubi mi se sa ociju debilu. Ja sam te stvarno voljela cak sam ti i nevinost dala. Sada vidim da sam pogrijesila jer si cekao samo da spavas s mnom. Svako tvoje volim te je bilo lazno. Mrzim te." Nisam mu dozvolila da ista kaze jer sam ga istjerala iz stana i zalupila vratima.
Bacila sam se na krevet i pocela plakati. Kako je mogao? Jedva cekam da se Viktor vrati. Treba mi moj braco. On je kod nasih u Smederevu. Tina i on su i dalje zajedno.
Istusirala sam se i obukla pidzamu te krenula na spavanje. Zvr zvr. Ah taj telefon.
,,Ko smeta?" Glas mi je bio cudan od tolikog plakanja i deranja na Stefana.
,,Vik jesi li dobro? Zasto si plakala?" To je Viktor.
,,Dobro sam." Ne zelim mu nista reci dok se ne vrati.
,,Ne lazi. Ja te poznajem najbolje i meni ne mozes lagati."
,,Razgovarat cemo kada se vratis ovamo."
,,Dolazim odnah sutra. Osjecam da nisi dobro."
,,Nemoj. Odmori se. Bicu ja dobro"
,,Nema nemoj. Dolazim. Ajd sada, laku noc."
,,Laku noc braco."
Prekinula sam i ponovo legla u krevet. Ubrzo me je savladao umor te sam zaspala.
Hej ljudi, ovo je samo uvod u ono sto ce se desavati kasnije. Njihova prva svadja! Sta mislite da li ce na kraju ipak biti zajedno ili ne?
PS: Ako zelite mozete pogledati moju novu pricu ,,Neuzvracena ljubav".
Voli vas Neda!
YOU ARE READING
Love the bad guy✔
RomanceLjubav izmedju loseg decka i dobre cure? Da li je moguca za opstati?