Parte senza titolo 9

38 3 0
                                    

Soarele rasarise si ii dadea o stare de bine pentru prima data  dupa multi ani dormise cu o femeie ,el ...se privea in oglinda si parca era schimbat  ceva il facea sa simta o senzatie demult neintalnita..respira adanc si inca simtea mirosul ei,mirosul puritati.Iesi din baie si ramase langa pat in picioare privind la ea  ,ceva si nu intelegea ce il facea sa nu se sature sa o priveasca,dar hai sa fiu serios nu va fi decat una dintre cele multe  ,isi spuse el...va fi o sursa constanta de venit  nimic alceva

    Buna dimineata  trezestete frumoasa mea

Incercam sa deschid ochi si cu o mana cautam ..il cautam si imi doream din tot sufletul sa fie acolo ,cand ridicai capul de pe perna in razele soarelui il zarii pe el..era divin ,normall ar fi trebuit sa ma rusinez vazindul in  toata goliciunea lui dar eu parca nu ma saturam sa il privesc,dar sa fiu seriosa trebuie sa imi bag mintile in cap,nu este decat un proxenet ...este omul care ma va vinde..totusi pentru prima dat in viata am avut noroc..cel putin ma trateaza bine ,,deocamdata.

  Dintro data fata i se intuneca si pe un ton autoritar imi spuse ca va avea treaba dat fiind situatia mea

el nu va avea timp de mine si va incerca sa rezolve cat mai curand problema virginitati mele,in planuri secunde imi va trimite pe cineva sa imi explice ce va trebui sa fac si cum va trebui sa fac,totul fusese spus in timp ce se imbraca ,odata imbracat ma privi  imi zimbi si imi spuse pe un ton cald ca iar face placere sa dorm in acea camera ,in camera lui.

    Ziua aceea trecu greu spre pranz venise Gabriela doamna in varsta de ieri insotita de Alice prietena mea,care parca ar fi rupt carne din mine cand ma vazut cazata in camera lui,nu intelegeam prea multe,iar putinele lucruri care le intelegem nu se incadrau.Perntru prima data Alice imi spuse o serie de lucruri care nu credeam ca le voi auzi vreodata ..despre meseria noastra.Dupa plecarea prietenei mele am ramas cu Gabriela incercand toata dupa amiaza sa fac conversatie cu ea,era inutil ea imi raspundea intrebarilor mele dar se vedea foarte clar ca nu dorea nici un fel de polemica.Dupa plecarea Gabrielei am ramas singura si neavand ce face alceva am inceput sa gatesc ,am pregatit cina pentru noi doi punand farfuriile tacamurile  intrun mod ce vroia sa semene cu o cina romantica dar a fost inutil tot efortu pentru ca era trecut de 1 noaptea si el nu venise,am atipit cu capul pe masa asteptandul .Am simtit ca cineva ma luat in brate ..era el ma ducea in pat  dar tot odata am simtit ca se termina pamantul cand am simtit mirosul de parfum de dama care era imprimat in pielea lui...era gelozieeee.M_am facut ca dorm si m_am intors cu spatele pentru a ascunde lacrimile care imi curgeau.El a facut dus si sa pus in pat luindu_ma in brate.

  DIMINEATA m_am trezit singura in pat el era plecat deja in partea lui de pat se afla o punga cu un biletel pe care scria ca este pentru mine, era un telefon.M_am imbracat si asteptam ,nici eu nu stiu ce.La pranz sosi el si imi spuse ca avem treaba vom iesi sa mancam si sa ne intalnim cu cineva,.zis si facut .

Ne aflam intr_un restaurant luxox in afara orasului noi doi la masa ,el fiind usor preocupat imi spuse ca asteptam un client..clientul meu...cel care imi va fura virginitatea.La intrare apare un om f bine imbracat  cam de varsta bunicului meu cu o fizionomie ce ma facut sa tresar de spaima.Se aseza la masa se salutara ei doi,iar mie nu imi spuse nimic ca si cum nu as fi existat.Discutara despre cea ce vroia el fara ca nimeni sa imi ceara acordul..lucruri care ma faceau sa imi inghete sangele in vene..si in sfarsit se spuse si pretul..o suma destul de consistenta.Discutia lor a luat sfarsit domnul se ridica si pleaca,nici macar nu ma salutat,asa va fi de acum in colo,stiu eu am ales si voi merge pana la capat,oare unde o sa fie capatul.Noi doi am terminat de mancat si am plecat spre casa.

       Ajunsi in fata blocului el imi da cheia si fara sa ma priveasca imi spuse sa ma duc sa dorm sa nu il astept ca el o sa intarzie.

Am adormit plangand..,dar nu intelegeam de ce plang ,eram constienta de situatia mea  si nu aveam motive sa reactionez in acest fel .Dimineata m_am trezit nu era in pat langa mine,pacat ,,chiar si atata era de ajuns m_am dus sa fac dus cand in treacat vad pe cineva dormind pe canapea ..era el,dar de ce acolo.Intru in salon si ma apropi de el  il privesc si simt o dorinta arzatoare sa il sarut ,asa si fac.El tresari dar reactiona intr_un mod placut ma prins in brate si ma trase in bratele lui cuibarinduse pentru ami simti mirosul,si  in acest fel am ramas pret de cateva minute.


necorectata

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 27, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

demoni au fost si ei ingeri..candvaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum