ΑΝΤΡΕΑ
Όταν έφυγα από το σπίτι της, ήλπιζα πως θα ηρεμούσα σύντομα... την είχα μπροστά μου μόνο με τα εσώρουχα και η αναστάτωση που μου είχε προκαλέσει ήταν εμφανής. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, αν εκείνη ήταν κάποια άλλη, θα την είχα κάνει δική μου και μάλιστα όχι μόνο μια φορά... το κορμί της ήταν γεμάτο καμπύλες και το στήθος της ήταν μαγευτικό... η αυτοσυγκράτηση που υπέδειξα ήταν για εμένα πρωτοφανής! Μέχρι τώρα, στο θέμα σεξ, όλα ήταν ξεκάθαρα... είχα όποια γυναίκα ήθελα, για όσο καιρό την ήθελα και μόλις ξεμπέρδευα μαζί της, προχωρούσα στην επόμενη. Η Έλενα δεν έδειχνε ότι ήθελε κάτι παραπάνω από εμένα, παρά μόνο να πήγαινα μαζί της στην Ελλάδα. Από το τηλεφώνημα που είχα ακούσει, είχα καταλάβει πως δεν είχε πια, κάποια σχέση, ίσως τελικά όντως να μην ήμουν ο τύπος της... στην πραγματικότητα ούτε και εκείνη ήταν ο δικός μου.
Οδηγούσα το αυτοκίνητο μου και κατάλαβα ότι έκανα κύκλους. Η εικόνα της με τυραννούσε, όχι μόνο εμένα... αλλά και τον "μικρό Αντρέα" όπως τόλμησε να τον αποκαλέσει. Θα ήθελα πάρα πολύ να της τον έδειχνα... και να βλέπαμε αν θα συνέχιζε να τον αποκαλεί έτσι! Με αυτήν την σκέψη χαμογέλασα... προχώρησα κι'άλλο την φαντασίωση μου και την φαντάστηκα να τον παίρνει στο στόμα της, θα δυσκολευόταν πολύ αλλά τελικά θα τα κατάφερνε, γιατί έτσι ήταν η Έλενα, πεισματάρα! Η στύση μου, είχε γίνει τεράστια και ευχόμουν να μη με σταματήσει η τροχαία γιατί δύσκολα θα τους εξηγούσα την κατάσταση μου. Ευτυχώς την Πέμπτη, θα ερχόταν η Κάθριν και θα αναλάμβανε να με φέρει στον ίσιο δρόμο. Η Έλενα δεν ήταν για εμένα...
Τηλεφώνησα στον Αντόνιο και του είπα ότι θα ήμουν σπίτι. Εκείνος επέμενε να βγούμε αλλά του είπα ότι δεν είχα όρεξη. Μισή ώρα αργότερα του άνοιγα την πόρτα του σπιτιού μου για να περάσει μέσα.
«Κάτσε, έχω παραγγείλει πίτσες!»
«Με πήραν τηλέφωνο από το Νότε! Θα πάμε;» δεν ήταν άσχημη ιδέα, θα μπορούσα να πήγαινα στο Νότε, να πηδούσα και να ηρεμούσα... «Ξέρεις με ρωτούσαν για την Έλενα! Ήθελαν το τηλέφωνο της για να της μιλήσουν!» στα λόγια του, μου έφυγε αμέσως η διάθεση.
«Όχι δεν θα έρθω! Επίσης, αν σου ξανά πουν τίποτα για την Έλενα... πες τους ότι επέστρεψε πίσω στην Ελλάδα!»
«Δεν πρόκειται να πάει πουθενά πριν την καταφέρω!!» τον αγριοκοίταξα αλλά δεν με είδε. Άνοιξα ένα μπουκάλι κρασί και κατευθύνθηκα στο μπαλκόνι... «Κάτσε ρε μαλάκα σου μιλάω!»
YOU ARE READING
Μια Φωτογραφία μόνο...
RomanceΈλενα Ιωάννου και Αντρέα Καναβάρο. Εκείνη Δασκάλα... εκείνος Φωτογράφος... Εκείνη στην Αθήνα... εκείνος κάπου μεταξύ Λονδίνου Ρώμης και Τοσκάνης... Εκείνη οκτώ χρόνια με τον ίδιο άντρα ενώ εκείνος απελευθερωμένος και σεξουαλικά ενεργός σε υπερθετ...