De aanrijding

20 0 0
                                    

Kom op Jan we moeten gaan! Zei Lola's moeder toen haar ouders die dag haar vriendje aan gingen rijden. Lola had tegen haar vriendje Jelle gezegd dat hij langs mocht komen omdat haar ouders een weekendje naar een hotel gingen. Maar dat liep allemaal heel andere af... Lola's moeder kwam de trap af en zei tegen Lola: " Red je het wel alleen lieve schat?" En Lola zei dat dat wel goed zou komen. Haar moeder gaf haar nog een vieze natte kus en een halfkillende knuffel en haar vader en moeder vertrokken. Lola's vader was in de auto alleen maar bezig met hoe geweldig het hotel was en wat je allemaal kon doen daar. Daardoor lette hij niet op het verkeer. Jan, kijk uit dat is Jel...... *autocrash* Lola's vader had Jelle aangereden en niet zo'n beetje ook! Jelle was op de scooter en Jelle had voorrang maar Lola's vader was niet aan het opletten en reed hem aan. Met Lola's vader was er niks aan de hand maar Lola's moeder had er een hersenschudding en een gebroken arm aan overgehouden. Jelle kwam het ziekenhuis in met 4 infusen aan zich gehangen. In het ziekenhuis zelf werden dat er zelfs 6. Lola is de hele tijd bij Jelle gebleven en was zo woedend op haar ouders! Vooral nadat haar moeder's hersenschudding weg was en ze gewoon op vakantie gingen!! Dat is toch niet normaal!! Terwijl zij op vakantie waren overleed Jelle aan een hartstilstand. Zijn zusje Birit en Lola waren er het meest kapot van. Jelle's ouders minder omdat ze dachten dat het Jelle's eigen schuld was. Toen Lola's ouders het hoorden op vakantie kwamen ze niet eens terug om haar te steunen en ze kwamen niet eens op de begrafenis.....

Laat Me Alleen Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu