Hava Lideri Mikke su ve toprak ulusunun verdiği toplantıyı duymuştu acaba kendisi neden bu toplantıya davet edilmemişti çok meraklıydı en hızlı ve çevik 3 askerini toplantı yapılan yere Hyperius"a gönderdi askerlerler çabucak toprak ülkesine gidip ajanlık yaptılar toplantı bittiği gibi ise hava tapınağına geri dönüp kralı bilgilendirler kral askerlerin dediğin duyunca kahkahalara boğuldu demek"demek bu yüzde " yüzünde şeytanı bir gülümseme belirdi bir daha ve birdaha güldü oğlu olan Steve seslendi "hey steve buraya gel " steve koşar adımlarla kralın yani babasının yanına geldi babası ona çok eski ve ne yazdığı belli olmayan bir parşömen vermişti bu parşömen antik yunan döneminden kalma ölüm tanrısını çağırmaya yarıyan 3 parşömenden 1 di sadece rivayete göre bu parşömenden 3 tane bulan kişiye sonsuz huzur,şevki vede güç verecek bütün düşmanlarını tek nefeste yok edebilicekti fakat işin garibi şuydu diğer 2 parça su ve toprak ulusunda bulunmaktaydı bunun üzerine hava lideri birşeyler düşünmeye koyuldu ve fikir bulmuştu "eğer onları birbirine düşman edip yok ettirebilirsem geriye kalan parşömen ve hazinlere elime geçer " dedi bulduğu fikir her ne kadar iyi olsada gerçekleştirebilmesi neredeyse imkansızdı şimdilik sadece beklemek en iyisiydi...