Polibek

113 12 19
                                    

Ráno jsem se probudila a bylo mi docela líp než posledních několik dní.Když jsem se chtěla pohnout něco mi v tom zabránilo. Okolo pasu jsem měla omotané Lukovi ruce.

"Nikam nepůjdeš. Budeš tady pěkně ležet" přitáhl si mě zpět k sobě.

"No tak Luku, pusť mě. Potřebuju si odskočit" otočila jsem se na něj.

Usmíval se jako sluníčko."Pustím tě , když mi dáš pusu" mrkl na mě.

"Fajn" nahnul se ke mě s našpulenými rty , ale já mu dala pusu na líčko a rychle utíkala do koupelny.

"Kim!" běžel za mnou.

Zavřela jsem dveře a zamkla. ........................ . Hned co jsem vyšla ven uviděla jsem ho jak stojí u dveří.

"Pojď sem" řekl v klidu.

"Ne, ty sis neřekl kam chceš pusu" zasmála jsem se a on se ke mě rozběhl.

Utíkala jsem ke schodům, ale on mě chytil."Luku!" pěstmi jsem ho bouchala do zad.

"Ne" plácl mě přes zadek.

"Tohle si přehnal!" zakřičela jsem a hned schytala další plácnutí.

Odnesl mě zpět do pokoje a položil na postel.zase mě objal kolem pasu ,ale silněji abych mu asi neutekla.

"A teď mi dáš princezno pusu na pusu, nebo ně budu celí  den plácat přes zadek" zašeptal mi do ucha.

"A co když se mi to plácání líbí?" otočila jsem hlavu k němu.

"Tak to není co tu řešit" zas mě plácl, ale silněji.

"Dobře, dobře. Dám ti pusu" usmál se.

Nahnul se ke mě a spojil naše rty.Chtěla jsem mu dát jednu pusu, ale nějak se z toho stal polibek.Strašně moc se mi to líbilo jak naše rty souzní v jedny. Dala jsem mu ruce za krk a přitáhla si ho ještě blíž. Čím déle jsme se líbali tím více jsem cítila že se mi vrací zpět moje zapomenuté city k Lukovi.

Netuším jak dlouho jsme se líbali.Pro někoho to mohlo být nekonečně dlouho ,ale pro mě to byla chvilka a chtěla jsem víc.

Otevřela jsem oči a uviděla jak se na mě Luke krásně usmívá. Musela jsem se usmát taky.

"Tohle mi chybělo" zašeptal a opřel si své čelo o to mé.

"Mě taky" pohladila jsem ho po líčku a dala mu ještě jednu , tentokrát vážně pusu na pusu.

"Promiň co jsem ti udělal Kim, zničil jsem ti tím všechny city a pochopím pokud mě odmítneš" zněl zase smutně.

"Už jsem ti odpustila Luku. Tím polibkem se mi tak nějak vrátili všechny ty city které jsem k tobě zavrhla" zvedl hlavu a usmál se.

"V tom případě bych se tě chtěl zeptat jestli by jsi se mnou šla dnes na rande"  udělala jsem že přemýšlím.

"No nevím dneska mám asi už něco na práci" jeho úsměv poklesl." Dělám si legraci, půjdu ráda"

"Ty si ze mě budeš dělat srandu jo?! Tak to ti nedaruju!" radši jsem zase utekla než mě chytí za ruku.

Utíkala jsem se smíchem dolů ze schodů a Luke za mnou.Všichni seděli v kuchyni zatím co mi jsme tama proběhli jako magoři.

"Pojď sem!" uslyšela jsem Luka.

"Ne!" zasmála jsem se a běžela okličkou zpět do kuchyně, ale to by mě těsně před ní nesměl chytit.

"Za to budu chtít............" nestihl to doříct a já mu dala zase polibek.

"Tohle se mi začíná líbit" zavrněl jako kotě.

"Hemmingsi!! Co si dovoluješ na mou sestřenici" přišel Cal.

"Co?" podíval se na něj Luke.

"Jak si dovoluješ jí líbat?!" laškovně jsem mrkla na Luka.

"Takhle si to dovoluju i já Cale" řekla jsem a začala ho zase líbat.

"Vy jste zase spolu?" pozvedl obočí.

"Ne. Jen to chceme znovu zkusit" usmála jsem se na něj.

"Fajn, ale pokut jí něco zase uděláš už nepřežiješ" zasmála jsem se.

"Calume Hoode, zapomínáš že ty si taky někomu ublížil stejně jako mě Luke"  začal se dívat radši jinam.

"Nehrej si na neviňátko" praštila jsem ho.


Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat