Dzięki MarcelFfara za nominację i za te pytania..
(God jak ja nie lubię odpowiadać na pytania ;_;)1. Losowe TWOJE Zdjęcie z Telefonu
Także ten 😂
2. Malujesz się?
Oczywiście, że nie 😂3. Pizza czy Sałatka?
Może to dziwne ale wolę sałatki4. Co sądzisz o ociepleniu globalnym na świecie?
Nie to, że jestem ograniczony czy coś, ale jakoś dopóki nie zacznę się topić przez wody z topniejących lodowców to nie będzie mnie to obchodzić :p Z drugiej strony krótsze zimy to dla mnie powód do radości xD5. Gdybyś mógł powstrzymać problem głodu w Afryce jakbyś to zrobił?
Nie jestem misjonarzem czy coś, ale gdybym mógł wymusiłbym od ludzi z bardzo wysokimi zarobkami specjalny podatek na rzecz tego oraz wielu innych problemów :p6. Co sądzisz o NATO?
Organizacja jak organizacja, według mnie ma całkiem ciekawe zakresy działań no i nie jest bezsensowna 😂7. Czy uważasz, że Lech Wałęsa słusznie postąpił wobec komunistów?
Nie zgłębiam się za bardzo w te tematy, ale jeżeli doprowadziło to do takich zmian w Polsce to uważam że złe to nie było8. Gdyby Andrzej Duda spełnił jedną twoją prośbę, jaka ona by była?
Weź się chłopie zamień stanowiskami z Korwinem 😂9. Co sądzisz o Adolfie Hitlerze?
Uważam że to zbrodniarz i zabójca wielu polaków, więc zdecydowanie nie jestem jego fanem.10. Czy Taric i Ezreal to geje?
Chcesz zobaczyć klejnoty? ( ͡° ͜ʖ ͡°)To wszystko! Dzięki jeszcze raz Marcel, ale mam zamiar nie pozostać Ci dłużny i zadać Ci jeszcze gorsze pytania 😂
Także można powiedzieć nominuję nominującego mnie, ale także no__hope :)
Oto wasze pytania!
1. Jaki film wzbudza w Tobie skrajne uczucia, lub nawet doprowadza do łez?
2. Prysznic czy kąpiel?
3. Na co przeznaczyłbyś/przeznaczyłabyś pieniądze wygrane w Lotto?
4. Co sądzisz o Imigrantach?
5. Która religia jest według Ciebie najbardziej racjonalna a która wręcz powiewa bajką?
6. Które zwierzę egzotyczne byłoby twoim idealnym pupilem?
7. Lato czy zima?
8. Jakiej muzyki słuchasz?
9. Co sądzisz o Homunculusie? xDDDD
10. Opisz jednym zdaniem teraźniejszą sytuację polityczną Europy 😂Miłego odpowiadania :3