İLK TESADÜF (1.bölüm)

68 2 9
                                    

Tanitim :

Beren : 19 yasinda ,ani duygu degisimleri yasayan , sadece bir sevgilisi olan, ama aldatilmis bu yuzden erkeklere olan guveni sarsilmistir ,hayvanseverdir.

Kaan: 20 yasinda, bircok sevgilisi olmustur , kizlar onu cok yakisikli bulur ,bu sene okula yeni gelmistir , havali ve egolu bir çocuktur.

Rüya:19 yasinda. Sevecen ve iyi kalpli. Beren'in en yakini. Dert ortaği.

Bora: 20 yasında, sevecen ve iyi bir arkadastir. Kaanin en yakın arkadasi olcaktır.

Ceyda: 19 yasinda, kotu kalpli ve kaan'a asik olacaktir ( kotu kalpli)

Beren' in ağzından;
Eyvahh!!! Okulun ilk gunüydü ve ben gec kalmistim hemen ustumu degistirip evden ciktim okula geldigimde herkes dersteydi kapiyi tiklatip iceriye girdim . Klasik ögrenci bakisi ile yerime oturdum .
Tenefus zili caldiii! Ruya'yla disari ciktikk..) -ruya karsimizdan gelen cocuga bak. Resmen agzimizin suyu akmisti cocuga. bu sene yeni gelmis bizim okula adi kaan'mış bizden 1 yas buyuk ders zili calinca sinifa girdik . Inanmiyorum o da nee ???

Daha 1. Bolumum olduğu icin cok heyecanliyim onun icin 1. Bolum biraz kusa oldu ilk bolumun sonunu heyecanlı biraktim 2. Bolumde cok daha farkli seyler sizi bekleyecek. Bolum yorumlarinizi bekliyorum ( sizce o heyecanli olan sey ne olmali)

Tesadüf Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin