1-kapitola

9K 126 8
                                    

Takže povídka pro všechny Beliebers nebo pro ty kteří Mají rádi Justina Biebera.

Příjemné čtení.

Ahoj jmenuji se Kathrin. Je mi 16 let a již od svého narození žiju v NY. Mám tam celou svou rodinu a přátelé. Mám skvělé nebo spíše úžasné rodiče a ještě skvělejšího bráchu. Jmenuje se Marin. Je to můj nejlepší kamarád. Je sice o 2 roky starší než já  , ale když ho potřebuju je tu při mně. Často se s ním směju a ani nevím čemu. Nesmírně si ho vážím a nevím  co bych bez něho dělala. Brácha mě hodně podporuje v tanci  , který mimochodem miluju. On má rád muziku a hraje na kytaru a bubny  , takže si někdy začne hrát a já jen tak tančím.  

‘‘Kathrin pojď sem mám novou písničku a choreošku pro tebe!‘‘ řve na mě brácha z kuchyně.

Jakmile jsem to uslyšela tak jsem se rozeběhla do jeho pokoje. Ovšem nebyla bych to já kdybych se po cestě nahoru po schodech nenatáhla. Stává se mi to skoro vždycky  a brácha se mi potom vždycky směje.

 ‘‘No tak jsem tady, doufám že to bude stát za to. Když už jsem podstoupila další pád na schodech. A zase kvůli tobě.‘‘ Řekla jsem mu a začala jsem se smát.

‘‘ To už si jako zase spadla? Začínáš být stará jako naše babička ta taky skoro nevýjde schody…‘‘ – řekl brácha ,ale než to stihnul doříct vlepila jsem mu facku a začala jsem se šíleně smát. Pustil to video a hned jsem na něj zařvala, že na to prostě tancovat nebudu!

‘‘Proč bys na to netancovala? Je tam dokonalá choreografie!‘‘ Vykřikl na mě.

‘‘Proč? Ty se ještě ptáš? Prosímtě koukni se kdo to zpívá! Nějákej posranej Bíbr! ‘‘ překřičela jsem ho.  Byli jsme asi minutu ticho ,ale potom jsme se začali šíleně smát. A  potom brácha řekl ,že mám pravdu jeho písničky by nikdy nehrál. Nemá ho rád ,stejně jako já.  Ale dohodli jsme se že vypnem zvuk a kouknem aspoň na tu choreografii. Musím říct že nebyla špatná ,ale Byla strašně těžká i pro mě. Nevím proč ,ale zdálo se mi to strašně těžký.

‘‘No tak ségra! To bude pro tebe lehký jako pírko! Tu choreošku zvládneš levou zadní!‘‘ řekl mi brácha a nasadil ten jeho chytrácký výraz.

 Nakonec jsem se teda pokusila se něco z toho naučit.  A musím říct že to bylo docela lehké ,než se na pohled zdálo. 

Byl večer a já už uměla celý ten tanec nazpaměť. Sice jsem si do toho dala pár vlastních kousků ,ale i tak to vypadalo dobře. Brácha k tomu vybral jednu písničku ,která se na to hodila mnohem víc než nějaká písnička od nějákýho Bíbra.

Z pohledu bráchy.

Týjo ségra fakt umí dobře tančit. Jsem rád že umí celou tuhle choreografii nazpaměť. A jsem rád že můžu mít tak úžasnou ségru.

Mezitím..

‘‘Miláčci večeře!‘‘ Volala mamka z kuchyně.

‘‘No jo mami už jdeme.‘‘ zařvaly jsme s bráchou a pomalu se doloudaly do kuchyně.  

‘‘Teda mami ty víš jak mě dostat! Tímhle jídlem mě vždycky dostaneš!‘‘ vyjekla sem na mamku, protože na stole byli mamčiné dokonalé Špagety! Její špagety jsou snad nejlepší v celé Americe!  Teda aspoň si to myslím , protože vždycky když je máme tak mamka musí udělat speciální várku pro mě páč to vždycky hnedka sním a kdyby na ty špagety někdo šáhnul tak mu asi ukousnu ruce.  Právě jsem dojedla ty úžasné špagety a odsouvám se od stolu a jdu si umýt talíř. Potom se nenápadně proplížím do pokoje a jdu si zkoušet ten tanec ,který jsem se dneska učila celý den.  Po chvíli mě to ,ale přestane bavit tak si sednu na postel a zapnu si noťas. Zapnu si facebook a Twitter. Na bitteru je nový trend #BeliebersMissAvalanna a říkám si kdo je to ta Avalanna ,že by nová Bíbrova holka? Po chvíli se zamyslím a řeknu si ,že mě to nezajímá. Protože Bieber je mi někde. 

Na facebooku mi napsalo hodně lidí a mezi těmi lidmi mi napsal i Jake. Můj kluk, byla jsem do něj bláznivě zamilovaná. No tedy i on do mě. Měly jsme snad ten nejůžasnější vztah. Byli jsme spolu docela dlouho a byl, no teda ještě stále je ten nejkrásnější vztah, který jsem kdy měla. Ano někdy jsme se pohádaly ,ale vždycky jsme našli rozumné řešení.  Většinou jsme se hádaly kvůli blbostem, nebo kvůli tomu že jsem žárlila, no jo no žárlivost patří ke vztahu.

Ale dneska bylo na našem psaní něco jiné. Možná to bylo kvůli tomu ,že jsme se týden neviděly ,protože byl na táboře nebo kvůli něčemu jinému? Opravdu nevím. A teď to přišlo. Už jsme se dozvěděla nějakou část z toho co je šptaně.

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat