Kusura bakmayın gerçekten özür dilerim . Ancak bu kaybedilen süreyi yaz tatilinde telafi edicem . Öncelikle yaz tatiline kadar bölümler gelme ihtimali biraz az . Uzun süre yazmadığım için neler olduğunu toparlamakta zorlanıcam . Ama dediğim gibi yaz tatilinde eski tempoya dönücem .
İyi okumalar ...
+++++
Efkan baya sinirli görünüyordu . Yanına gittim ve suçlu bir çocuk gibi başımı öne eğdim . Derin bir nefes alıp gözlerimi gözlerine diktim . " Efkan ... Kızgınsın biliyorum . Ben olsam bende kızardım . Ancak ... Bu yarışa katılmam lazım . Ne kadar hayır dersen de bu fikrim değişmeyecek .O yarışa katılacağım . "
Arkamı döndüm ve telefonumu alıp odadan çıkmaya yeltendim . Ancak sevgilim sağ olsun ben kapıyı açamadan beni kolumdan yakalamış ve kapıyla arasında kalmamı sağlamıştı . Cam gibi olan gözlerinin bebekleri titriyordu . " Rüzgar ... Sana katılma diyemem . Hayatına gireli bir ay bile olmadı . Belki de oldu ... Senin sayende (!) zaman kavramını yitirdim . Her neyse ... Seni doğru düzgün tanıdığım söylenemez ancak anlayışlı biriyim ve senin sevgilinim ." dudakları usulca yukarı kıvrıldı ."-Başını boynuma eğerek derin bir nefes aldı - Söylemesi bile o kadar güzel ki... Sevgilim .Sana zarar gelmesini istemiyorum . Seni çok seviyorum bunu zaten biliyorsun . Ama diğer yarışmacıların niyetini bilemeyiz . Sana karşı kin besleyenler olabilir . Seni öldürmek isteyenler olabilir . Seni yeni bulmuşken , seni kaybetmeyi düşünmek bile istemiyorum . Beni anlıyorsun değil mi ? "
Onu anlıyordum . Ben olsam bende katılmasını istemezdim , bu kadar severken bende kaybetmek istemezdim ." Seni anlıyorum . Seni çok seviyorum . Ama şunu bil ki ben her yarışa katıldığımda hayata dönüşümü kutluyorum ." . Kaşları çatıldı " Nasıl yani ? " . Derin bir nefes aldım ve "Barış olayından sonra uzun süre toparlayamamıştım . Zaten bu olaydan sonra sapıttım . Kendimi spora verdim . Kısa sürede inek öğrenci seviyesinden başlayarak zireye tırmanmaya balşadım . Demir de zirvede olduğundan dolayı tanışmamız kolay oldu . kısa sürede iyi arkadaş olduk . Bir gün beni yarışlara götürdü . Orayı zaten içeri adım attığım andan beri seviyorum . Demir yarışırken bende yanında yolcu koltuğundaydım ve gerçekten çok eğlenmiştim . O günden sonra kendimi arabalara ve motorlara verdim . Bir sonra ki sene bende yarışlara katıldım ve 1. oldum . o günden beri her yarışa katılıyorum . Manevi değeri var ." dedim .
" Anlıyorum ." dedi . Kapını üzerindeki ellerini kapıdan çekip belime doladı . Bende aynı şekilde ona sarıldım . " Seni seviyorum ." dedi . Parmaklarımın ucunda yükseldim boynunu öptüm . "Seni seviyorum ." dedim ve başımı göğsüne yasladım .
+++++
Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin . Sizi seviyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nyctophilia
Ficção Científica" Düzenli hayatım sarpa sarıyor ve ben ilk defa ne yapacağımı bilmiyorum . " dedim . Bana baktı ve eliyle yanağımı okşayıp " Ben ne olursa olsun yanındayım . Ölsem bile ." dedi .