1. Augusztus 18.

54 1 3
                                    

Na ha már kaptam egy ilyen napló szerű valamit, írok is bele ne csak a polcon porosodjon.

Most Chaki ül az ölemben, és alszik, én pedig a fejét simogatom írás közben. Nagyon szeretem a kutyákat, minden álmom az volt gyerekkoromban hogy kaphassak egy kiskutyát. Chaki 2 éve van nálunk. Minden nap elmegyünk sétálni, és játszok vele. Most is mindjárt megyünk Aniékhoz, mert persze neki is van egy mini yorki-ja. Az ő neve Bonnie.

Na el is indultunk. Az erdő mellett megyünk, mikor egy furcsa hangot hallottam az egyik fa mögül. Mikor oda néztem egy nagy medvét láttam meg aki pont minket vett célpontjába és futott felénk. mi sprintelni kezdtünk Aniék háza felé. Gyorsan becsengettünk, de addigra a medve is odaért. Gyorsan hátraszaladtunk a garázsba, de már tudtuk hogy a barna szörny már nem tud minket elkapni. Egy fél óra múlva már kimerészkedtünk a házból és a békás tó felé vettük az irányt a két kutyával. Körbe sétáltunk a tó körül és végül elindultunk hazafelé.

Mikor haza értem anya már az ajtóban várt.

-Hol voltál ilyen sokáig?

- Neked is szia anya. Csak elmentünk sétálni. A békás tó mellé....

- Hogy hogy nem az erdő melletti faházba mentetek?

- Volt ott egy medve. - és ezzel a mondattal le is zártam a beszélgetést.

Bementem a konyhába, ettem egy kis spagettit, és utána felmentem szobámba. Bekapcsoltam a laptopomat és felmentem facebookra. Chateltem egy kicsit az osztálytársaimmal, Vikivel, Danival és Vandával. Megbeszéltük hogy holnap elmegyünk Anival, Vikivel, Danival és Rolival na meg persze Chakival meg Bonnie-val fagyizni a parkba.

Mikor ezt megbeszéltük kikapcsoltam a gépet, lefeküdtem és elnyomott az álom.

1. kép: Chaki

2. kép: Bonnie

 kép: Bonnie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
What colour is your life?                               (magyar) Where stories live. Discover now