heei
Her er del 3 KOS DEG!
D/N POV:
Plutselig så sier Elias "Når skal dere bli kjærester da?" jeg ser på han og blir helt rød i annsiktet. "Dere hadde jo passet bra sammen dere" sier moren til Robin AWKWARD!!...
Jeg ser ned i bordt, jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal si. Jeg ser bort på Robin som ser like flau ut som meg. RING RING... Moren til robin tar opp telefonen og sier "jeg må bare ta denne jeg, det er viktig". Alle begynner og snakke normalt igjen. WOW saved by the bell eller phone. Jeg spiser fort opp maten min sånn at jeg slipper flere pinelige øyeblikk. "Takk for maten" sier jeg og reiser meg opp. Jeg tar med talerken inn på kjøkkenet og skylder den før jeg setter den i oppvask maskinen. Jeg går igjennom stuen og opp på rommet mitt. Jeg legger meg ned på sengen og tenker på hvor pinelig det der var. Jeg kan ikke tro at lillebroren min som er 10 år netopp spurte om det der. Jeg gidder ikke å tenke mere på det der. Jeg kjeder meg så ille, jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Jeg skrur på musikk og som vanelig når jeg skrur på musikk så begynner jeg å danse som en gal fisk uten vann. For å si det sånn, jeg kan jo ikke danse. Men det er morsomt når ingen ser på, for da driter jeg meg ikke ut.
Da jeg snur meg rundt, så ser jeg at Robin står der. Og han har filmet meg eller tatt bilde. "hvor lenge har du stått der" spør jeg usikkert og flau. "uhm jeg sto der hele den siste sangen og jeg har det på film" sier han og setter seg ned på sengen sin. "FILMA DU MEG" sier jeg enda flauere enn i stad. Han bare ser på meg og ler. "slett det vær så snill" ber jeg han med hundevalp øyer. Jeg ser beende på han men det hjelper ikke. "men den er jo så sykt morsom jo" ler han og skrur på filmen. Okay hvis det er sånn du vill ha det så får jeg vell ta saken i egene hender. Jeg bare later som om jeg skal gå forbi han så fort jeg får sjangsen så tar jeg mobilen og løper inn på badet eller prøver i vartfall. Men jeg kommer ikke så langt fordi han er veldig rask. Jeg holder mobilen så hardt jeg kan. Han begynner å kile meg. Jeg legger meg ned på gulvet og holder mobilen enda hardere. "gi meg mobilen eller så fortsetter jeg og kile deg" sier han og setter seg oppå meg. "nei for jeg skal slette den videoen" sier jeg. Han fortsetter å kile meg. Men uheldigvis for han så er ikke jeg så veldig kilen. Så jeg ligger nesten bare der. "du vet at jeg ikke er kilen ikke sant" sier jeg og ler. "Da får jeg vell bare sitte her til du gir meg mobilen da" sier han bestemt. "eller du kan bare slette videoen også slipper du og sitte der". sier jeg enda mere bestemt. Han bare ler og ser ned på meg. Jeg ser han inn i øynene. Han ser inn i mine. Og selfølgelig så drømmer jeg meg bort. Vi ser på hverandre og vi klarer ikke å se vekk. Han lener seg nermere meg. Å herre skal han kysse meg. ÆÆ hva skal jeg gjøre. Han kommer nermere og nermere. Jeg klarer ikke og se vekk ifra øynene hans. Han ser vekk ifra øynene mine og ned på leppene mine. Men han ser raskt opp i øynene mine. Han er bare 1cm ifra leppene mine. Skal han virkelig kysse meg. Før jeg vet ordet av det så kysser han meg. Åhh leppene hannes er så myke. De er som en drøm. Hele han er en drøm. Leppene våres beveger seg med hverandre. Det føles som om sommerfuglene har en fest i magen min. Jeg har virkelig følelser for denne gutten og jeg har bare kjent han i en dag.
Robin sitt synspunkt:
ROBIN'S POV:
"du vet at jeg ikke er kilen ikke sant" sier hun og ler. Faen hva skal jeg gjøre nå da. Jeg liker egentlig ganske godt å sitte her. "Da får jeg vell bare ligge her til du gir meg mobilen da" sier jeg bestemt for jeg skal ikke gi opp. "eller du kan bare slette videoen" sier hun enda mere bestemt enn meg. Han kommer virkelig ikke til og gi opp hun. Jeg ler og ser ned på henne. Jeg ser henne inn i øynene og hun ser inn i mine. Hun har såå vakre øyne. De er som en drøm. Jeg klarer ikke å se vekk ifra øynene hennes. Jeg har så lyst til å kysse henne. Jeg tar sjangsen og lener meg mot henne Skal jeg virkelig kysse henne. Jeg ser ned på leppene hennes. Jeg har så lyst til å kysse henne. Jeg ser inn i øynene hennes igjen. Jeg er bare 1cm ifra leppene hennes. Før jeg klarer å tenke over det så kysser jeg henne. Leppene hennes de er så myke. Leppene hennes passer perfekt med mine. Før vi vet ordet av det så flyr døren opp og der står....
Ja det var del 3 dere. Jeg håper dere likte den. Jeg føler at jeg bruke veldig lang tid.
Hva synnes dere
Vill dere ha mere?
YOU ARE READING
Robin packalen a true friend (NORWEGIAN)
FanfictionDu blir overfalt på gaten og du sviner av, da kommer han Robin og redder deg mens du ligger der sovende (ned dompet/besvimt) neste dag vokner du opp i et lyst rom..... Hvis du vill finne ut om hva som skjer videre og om du faller for han Robin eller...