Del 5

109 1 0
                                    

heei

jeg har bestemt meg for og skrive en del til. Men den blir ikke så veldig lang. Jeg begynner og blit trøtt, men jeg gjør jo alt for dere haha.

D/N POV:

Awww, han er så søt. Jeg lagret nummeret på telefonen. Jeg bestemmer meg for å svare på meldingen i morgen tidlig, Det kan jo henne at han har sovnet vettu. Jeg legger hodet mitt ned på den myke puten. Jeg sover fortere enn jeg noen gang har gjort tror jeg. Jeg håer jeg får være sammen meg Robin i morgen.

Jeg våkner opp tidlig på morgenen. Jeg har en følelse på at dette blir en kjempe bra dag. Jeg tar tak i mobilen min som ligger vedsiden av meg i sengen. Når jeg låser den opp så kommer jeg direkte inn på meldigen jeg fikk ifra Robin i går kveld. Jeg leste igjennom den flere ganger. Han er så søt, måten han er på. Han er bare så spesiell. For meg så er han helt perfekt. Jeg bestemmer meg for å svare på meldingen.

Svaret på meldingen:

God morgen Robin. sorry hvis jeg vekket deg. Jeg vet at dette høres litt eller veldig rart ut. Men jeg er litt glad for at jeg ble angrepet. For hvis det ikke hadde skjedd så hadde jeg aldri møtt deg. Og selvfølgelig vill jeg finne på no. Bare si ifra når du kan. PS: Du er flink til å kysse du også'

Jeg legger meg ned i sengen igjen og håper på å få svar. Men jeg har en liten følelse på at han sover. Så jeg bestemmer meg for å ta en dusj. Jeg går inn på det lille søte badet mitt. Jeg tar av meg klærene og går inn i dujsen. Jeg skrur på vanney, ææ først å kommer det kalde vannet. Jeg hater virkelig når det skjer. Men så kommer det herlige varme vannet som renner nedover kroppen min. Jeg dusjer i ca 15 minutter før jeg går ut av dusjen. Jeg føner først håret mitt også sminker jeg meg. Jeg tar bare på meg litt brunkrem også litt mascara og ayeliner. Ikke sånn kjempe mye liksom. Jeg tar på meg de lette klærene jeg har funnet.

Jeg tar mobilen i hånden og, går ned trappen der jeg kan se at ingen har våknet opp enda. Jeg merker at jeg er sulten, så jeg går inn på kjøkkenet og lager meg frokost. Jeg spiser egg og bacon. Men jeg må innrømme at baconet er det beste. Plutselig ringer det i telefonen min. På skjermen står det Robin<3

Telefon samtale

han: "heei D/N"

Deg: "heeei Robin, hva gjør du?"

Han: "Egentlig ikke noe, men jeg lurer på om du vill finne på no?"

Deg: "Det kan vi godt. Når og hvor skal jeg møte deg?"

Han: "jeg kan komme bort om 3 timer"

Deg: "okay snakkes etterpå"

Han: "yupp hade."

Jeg ble kjempe glad da han spurte meg om jeg ville finne på noe med han senere. Jeg ble sittende litt på telefonen. Bare for å gå igjennom facebook som jeg ikke har vært inne på, på noen dager. Det har skjedd litt mye for og si det sånn. Jeg ser at jeg har fått en vennefårespørsel av Robin. Og selfølgelig så aksepterer jeg den. Men han er ikke på så jeg gidder ikke å sende han melding. Plutselig hører jeg en lyd i stuen. Det blir helt stille før jeg hører en lyd til. Jeg tar tak i den første tingen jeg ser. Som er en stekepanne. Jeg stiller meg inntil benken og er klar for å slå hvis det kommer noen jeg ikke aner hvem er inn på kjøkkenet. Tenk om de er han som angrep meg på gata. Jeg kjenner en tåre renne nedover kinnet mitt. Jeg er så redd akuratt nå. Jeg kan høre at skrittene kommer nermere, og nermere. Å herre jeg ber deg, la det være Justin Bieber uten en t-kjorte. Jeg vet at du ikke hørte på meg forrige gang jeg spurte om det, Men pliss La det være det denne gangen. Før rekker og reagere åpner døren til kjøkkenet seg. Og forran meg står....

Det var del 5. Det kommer ikke flere deler. Jeg er trøtt som en dopa sau akuratt nå så natta. jeg håper dere likte delen Sorry hvis det er noen skrve feil. som sagt så er jeg så trøtt som en dopa sau...

hva synnes du?

Vill du ha mere?

Robin packalen a true friend (NORWEGIAN)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon