Del 7

104 1 1
                                    

heei

Da er del 7 her alle sammen!! Håper dere liker den

Vi ligger og snakker og koser en liten stund før han får en melding om at han må hjem. Jeg ser på klokken. wow er klokken 4 allerede. Men hva er jeg og Robin egentlig? Jeg må jo spørre han. Før han går ut døren så sier jeg "Du robin, hva er vi egentlig" han ser på meg og sier...

D/N POV:

"Vell, vi har jo bare kjent hverandre i to dager, men hvis du vill så kan vi gå på en date i dag. Også kan vi snakke om ting, og finne ut av hva vi er. Okay?" jeg ser på han og smiler "selvfølgelig, hvor skal vi da'æ" spørr jeg og ser på han. Han bare smiler lurt og går ut døren. Jeg bare smiler og legger meg ned på sengen. Etter en stundt så går jeg inn på badet og sminker meg litt, bare fordi jeg kjeder meg så ille. Jeg går inn på rommet mitt og setter meg med pc-en på fanget. Jeg går inn på facebook som jeg alltid pleier. Men som vanelig skjer det ingenting kult der. Jeg logger ut av facebook, og legger ifra meg pc-en. Jeg blir bare sittende der og spille på telefonen. Men endelig så kommer det inn en melding ifra Robin.

Meldingen:

Hei, Jeg henter deg og 1 og en halv time. Ta på deg noe lett. Du burde også ha på badeklær. Ser deg etterpå søta.

Jeg går inn på badet, og bestemmer meg for å ta en liten dusj. Jeg føner håret, sminker meg og gjør alt det vanelige. Jeg finner en fin bikini. Den fineste jeg har. Det er jo Robin jeg skal på date med ikke et esel liksom. Ikke det at jeg har datet et esel før assa. Det hadde bare vært rart. Jeg finner fram noen fine lette klær.

Jeg setter meg ned på sengen, jeg sjekker klokka og det er enda en halv time til han kommer. Jeg går ned, der hvor mamma, pappa og Elias er. Det ser på meg når jeg kommer ned, Hva har jeg gjort nå da. Tenker jeg. "Du ser fin ut jenta mi" sier pappa og ser på meg. "Tusen takk" sier jeg og smiler vennelig til han. "Så hvor skal du da?" spør mamma, selvom jeg tror at hun vet hvor jeg skal. "Jeg skal ut." jeg vill jo ikke nevne at jeg skal ut med Robin, for da kommer de til å erte meg. Men med denne familien så er det vanneskelig å holde ting hemmelig. Og jeg kjenner jo ikke noen andre rundt her, bortsett ifra Robin da. Så han er jo den eneste som jeg kan finne på noe med. "Hvem skal du ut med da?" Jeg ser på mamma og smiler før jeg sier Robin fort og går inn på kjøkkenet. Jeg kan høre at de ler og sier at de visste det. Jeg setter meg på kjøkken benken og fikler med telefonen. Endelig så ringer det på døren. Jeg løper ut av

kjøkkenet og skriker "JEG ÅPNER" bare for å irritere de andre liksom. Jeg åpner døren og der står Robin. Like deilig som alltid. "hade" roper jeg inn før jeg blir med han ut. Vi kjører en stund før vi kommer frem. Wow dette stedet er faktisk ganske kult.

"Wow dette stedet er fantastisk" sier jeg og ser på han. Jeg smiler stort, dette kunne virkelig ikke blitt bedre. Jeg ser også at det er bade basseng der. "Det er bra at du liker det da." Jeg ser bort på han og sier. "jeg liker det ikke,..Jeg elsker det" Han smiler og kommer mot meg. Han kysser meg forsiktig på leppene. Vi setter oss ned på sofaen som er der. Tydeligvis så skal vi se på The Notebook. Jeg elsker den filmen, den er så fin. Jeg legger hodet mitt på skulderen hannes. Til slutt så er filmen slutt. "vill du bade?" spørr han og smiler søtt til meg. Jeg ser opp på han og smiler. Siden jeg har bikinien under. Okay dette kommer til å bli kleint. Men jeg får det jo ikke til selv. "Du Robin, kan du gjøre meg en tjeneste" spør jeg og ser på han. "jaja selvføgelig" smiler han og ser på meg. "Kan du bare dra ned glidelåsen(er den sånn det skrives) på kjolen min." spørr jeg. Jeg er egentlig ganske flau akuratt nå. Han smiler til meg og drar den forsiktig ned. Jeg tar av meg skoene, før jeg tar av meg resten av kjolen. Jeg kan merke at Robin stirrer. "hallo, Robin er du her eller?" sier jeg og ler. Han bare opp og tar av seg klærene han også. "Fin bikini" sier han. Jeg ler bare og sier takk.

Han ser bort på meg og sier "Du vet det tidligere" Jeg skjønner egentlig ikke helt hva han mener. "Hæ hva da?" spørr jeg og er egentlig ganske forvirret. "Du vet det med at du spurte om hva vi er" Nå husker jeg hva han mener. "åjja det ja, hadde glemt at jeg spurte om det jeg" sier jeg og ler litt. Jeg ser bort på han. Han smiler, men han ser egentlig litt eller ganske nervøs ut. "Du er nervøs ut, hva er det" spørr jeg og ser bort på han. "ehm..det er noe jeg må fortelle deg" sier han og ser på meg. Hva skal han fortelle meg. Han har vell ikke en kjæreste har han. Jeg ser på han med et litt nervøst annsikt. jeg prøver og ikke se nervøs ut, men hallo hver gang noen sier at de skal fortelle deg noe. Så forbreder jeg meg på det værste. Det er jo ganske smart det da. "Bare fortell du" sier jeg og prøver å være rolig.

Det var del 7 alle sammen

Hva tror dere at han kommer til å si?

Hva synnes du?

Mere?

Robin packalen a true friend (NORWEGIAN)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora