Del 9 del 2

105 0 0
                                    

Hei alle sammen!!!

Da har jeg skrevet del 9. Kos dere!

Sorry hvis det tokk lang tid før delen kom. Men jeg fant ut når jeg kom ned at jeg ikke kunne få med meg teen opp fordi jeg går med krykker. Og da måtte jeg sitte der nede og drikke teen. Så sorry hvis det tok litt lang tid.

Jeg tar på meg den Rosa bikinien min. Jeg skal innrømme at jeg synnes at jeg ser ganske bra ut i den. Nå gleder jeg meg bare til en herlig dag på stranden med den beste gutten i verden.

Vi kom oss endelig til stranden, den varme solen som treffer meg i annsiktet. For en herlig følelse. Jeg holder hånden til Robin mens vi går nedover stranden. Vi finner oss en perfekt plass. Jeg legger håndklet ned på sanden. Jeg tar av meg toppen og shortsen. Jeg merker at robin glor på meg.Jeg snur meg imot han og sier "Liker du det du ser eller" han ler og tar av seg t-kjorten. Denne gangen er det jeg som stirrer. Han har jo den perfekte magen. Med de mest perfekte mage musklene i hele verden. "Liker du det du ser eller" sier han og kopierer meg med jente stemme. "jeg snakker ikke sånn" sier jeg og slår til han i armen. Han bare ler, jeg setter meg ned på håndklet mitt. "Skal du ikke være med å bade eller" spør han og ser ned på meg. "Nei, jeg vill bli brun" sier jeg og legger meg ned igjen. Vi blir liggende å snakke en liten stund. "Kan vi gå å bade nå" spørr han og ser på meg igjen. "Du kan gå du, jeg skal bare ligge i 10 minutter til" sier jeg og ser på han. "okay" sier han og reiser seg opp. Jeg lukker igjen øynene og fortsetter å sole meg. Men freden varer ikke lenge. Jeg kjenner at noe løfter meg opp. Jeg lukker opp lynene og ser at jeg er i armene til Robin. Jeg merker at han er på vei mot vannet. "ikke slipp meg i vannet, plizz" ber jeg han. Men han bare kysser meg på kinnet og fortsetter å gå mot vannet. 'ikke slipp meg" sier jeg igjen, da vi er i vannet. 'Jeg skal ikke slippe deg" Jeg merker at jeg begynne å få vann opp til ryggen. Vannet er kladt med en gang, men det bir varmere etterhvert. Han slipper meg når han står der hvor jeg har vann til litt over puppene. Jeg legger armene mine rundt halsen hannes. Han holder meg tett inntil han. Jeg kysser han på leppene. Han løfter meg opp og holder hendene sine på rumpa mi. Jeg tar beina mine rundt midjen hannes. "Jeg liker denne stillingen" sier han og ler. Jeg ler sammen med han. Vi hadde det ganske gøy på stranden Men dey begynner å bli seint og jeg må hjem og spise middag.

Vi er nå på et sted der man kan kjøpe is. Vi bestiller en is hver. Jeg tar en med kjokolade. Mens Robin tar en med vanilje. Vi går hånd i hånd ut og sitter på en benk utenfor det iskrem stedet. Jeg sitter egentlig bare å tenker på hvor glad jeg er for at jeg har Robin i livet mitt. Da jeg plutselig får is mitt på munnen. Jeg ser på Robin som holder på å le seg ihjel. "Så du synnes det er morsomt" sier jeg og ser dumt på han. "jha" sier han og ler fortsatt. Jeg tar isen min og stapper den midt i trynet hannes. "Haha ikke så morsomt nå" sier jeg og ler av han. Jeg dytter han av benken men han drar meg med seg. Og vi havner midt oppi en liten gjørmepytt. "OMG vi ligger i gjørma" sier jeg og ser ned på han. "Reis deg opp da" sier han og prøver og reise seg opp. Jeg bare ler og blir sittende der. "Piss" sier han og ser beende på meg. Jeg kysser han på leppene før jeg drar han med meg opp. Vi blir enige om at vi må innom han før vi stikker hjem til meg.

Vi går inn døren hjemme oss Robin. Vi skal akuratt til å gå opp trappen da vi hører noen stemmer inne i stuen. Vi går inn bare for å sjekke hvem det er. Og der sitter alle sammen. Mamma og pappa og Moren og faren til Robin. De ser på oss med sjokkerte øyer. "hva har skjedd med dere" sier moren til Robin og ler en liten latter. "Vi datt på en måte ned i en gjørmepytt" sier han og klør seg i bakhode. "Gå opp og skift dere, og kom rett ned etterpå. Det er noe vi må snakke med dere om". sier mamma til oss. Jeg blir litt nervøs når jeg hører at mamma skal snakke med oss om noe. Vå går stille opp trappen. "Jeg lurer på hva de skal snakke med oss om jeg" sier Robin når vi gar inn døren til rommet hannes. "Faen jeg har jo ikke med meg skifte tøy" sier jeg og tenker meg om. "Her du kan låne dette av meg" sier han og kaster en hettegenser og en shorts som rekker meg ned til knærene. Jeg setter håret mitt opp i en dott. Vi går ned trappen og inn i stuen. Jeg merker at nervene kryper rundt i kroppen min. Vi setter oss den på to manns sofaen. "Jo det vi ville snakke med dere om er....."

Hva tror dere at de vill snakke om?

Hva synnes dere

Vill dere ha mere?

Robin packalen a true friend (NORWEGIAN)Where stories live. Discover now